Stuitbevalling of keizersnede,,.

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Melis123, 15 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melis123

    Melis123 Lid

    21 jan 2016
    56
    0
    6
    NULL
    Veluwe
    Hallo,

    Gisteren, maandag, hebben ze een versie geprobeerd. Helaas is dit niet gelukt, doordat het altijd in stuit heeft gelegen en ik te weinig vruchtwater heb.

    Nu loop ik dus volledig onder controle in het ziekenhuis. As maandag hebben we een gesprek met de gyn. Ik zelf wil graag een stuitbevalling, mijn man heeft voorkeur aan een keizersnede.

    Nu heb ik een vraag, of twee:D..

    Met een stuitbevalling, moet ik dan alsnog de kraamzorg bellen dat het is begonnen dat hij/zij naar het ziekenhuis komt en de gyn assisteert?

    En met een keizersnede, dan gaan de 3-4 dagen dat ik verblijf van de uren af toch? Met borstvoeding zou ik 49 uur krijgen, dus dan zou ik nog ongeveer 20uur overhouden?

    Alvast bedankt, heb ik alvast war extra's over na te denken,,
    Mocht maandag de gyn zeggen hoe en wat bel ik in ieder geval de kraamzorg met daar de vragen..
     
  2. Adrienne

    Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

    9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

    Je zult medisch bevallen wss dus dan komt de kraamzorg niet assisteren. Dan is er een verpleegkundige bij van het zkh. Je bent per nacht zkh 6 uur kwijt. Maar krijgt wel twee dagen extra zorg... 9e en 10e dag...

    Groetjes Adrienne
     

Deel Deze Pagina