Stukje bruiloft. Bruidspaar verwacht het van me, maar ik weet niks??

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 6 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Tsja, ik heb al een paar keer wat uitgespookt op feestjes, en nu gaat m'n nichtje trouwen en verwacht ze dat ik wat op haar bruiloft ga doen. Alleen ik heb geen idee.
    Hebben jullie een idee, ze kunnen wel wat hebben.
     
  2. mamasince2010

    mamasince2010 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren deden we dirty dancing. time of my life...... maar dan een omgekeerde versie;)
    Man springt bij de vrouw om de middel voor een lift.....
    en de man is verkleed als vrouw en omgedraaid:)
     
  3. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dus jij hebt wat op een ander feest gedaan en nu verwacht je nichtje dat jij dat ook op haar feest gaat doen, en jij weet hier niks van?

    Simpel! Gaat niet door,, lekker heey zelf even beslissen dat jij dat wel even doet zonder dat jij daar zelf wat over gezegd hebt!:$

    *EDIT! : Verkeerd begrepen!:):):) Je vraag om een idee wat je zou kunnen doen:):) Oeps Sorry hoor.

    Mischien een toneel stukje met een paar anderen?
     
  4. ansje1982

    ansje1982 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.177
    522
    113
    Vrouw
    Brabant
    Misschien kun je op een groot scherm foto's van je nicht haar leven (van geboorte tot de bruiloft) laten zien. Dit met een leuke anekdotes en een passend muziekje erbij.
     
  5. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    haha dikkebuik ;)
    Ik wil ook wat doen, maar normaal zit ik vol ideeen maar nu weet ik niks....

    We hebben bij een 25 jarige bruiloft al the evolution off dance gedaan met de halve fam.
    Hier oefenen we:(de bruid en de bruidegom deden hier ook mee)
    YouTube - Oefenen deel 3.1. Deel 2 komt nog, maar deze is te leuk om niet te uploaden
    En dit heb ik gedaan.
    YouTube - Performance @ Dennis 21st Birthday

    Dan heb ik nog een paar abraham/sarah dingen uitgespookt.

    Eerst wilde ik me laten grimeren als Ushi en dan de mensen interviewen op de bruiloft zoals alleen Ushi dat kan, maar het grimeren kost alleen al 300 euro, dat vind ik een te duur grapje.
     
  6. ansje1982

    ansje1982 Fanatiek lid

    25 jan 2010
    1.177
    522
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jij pakt het groots aan! Nee, dan is mijn idee niet zo geschikt;)
     
  7. mamasince2010

    mamasince2010 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.026
    0
    0
    brabantse land
    met een paar gooische vrouwen???

    ik denk maar hardop mee.,maar weet niet waar je van houd?
     
  8. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
  9. megamom

    megamom Actief lid

    26 mei 2010
    360
    0
    0
    onderwijs
    Zuid-Holland
    ik was op een bruiloft van een vriendin en daar hadden haar zusjes een kopspijkerspel gedaan met vragen over het bruidspaar. Het bruidspaar moest vragen over elkaar beantwoorden en als het goed was mochten ze met een hamer op een spijker rammen. Was erg leuk en niet heel ingewikkeld om voor te bereiden.
     
  10. tulip

    tulip Niet meer actief

    is dat je eigen dochter die huilt om hoe mama danst???;):p
     
  11. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Yep :)
    Maar toen het moment suprême was stond mevrouwtje helemaal vooraan. We waren sneeuwwitje en de 7 dwergen. Sneeuwwitje was een man van 100 kg en 2m. :D
     
  12. nessa88

    nessa88 Bekend lid

    3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Omg....jij had echt familie van mij kunnen zijn....Hilarisch dit.. Ik probeer hier mn verloofde al een beetje voor te bereiden op wat er gaat komen..want mijn ouders zijn nu al bezig met iets voor onze bruiloft die pas volgend jaar is...;) Maargoed even on-topic wat dingen die bij mij in de fam zijn gedaan:

    *Samen met iemand verkleden als de bejaarde versie van het bruidspaar. En dan stukje doen over hoe hun leven er over 50 jaar uitziet...incl de 12 kinderen waar ze nooit van horen/hangtieten/grote hoeveelheden haar op plekken waar het niet hoort.
    *Soort van datingshow organiseren waarbij je het bruidspaar koppelt aan iemand anders die totaal niet bij ze past bijv een opa/oma/homosexuele vriend.
    *Liedje schrijven over hun leven vooral de beschamende dingen natuurlijk op een melodie die iedereen kent met een makkelijk refrein zodat iedereen lekker mee kan zingen en ze het 6 jaar later nog horen op verjaardagen etc.
    * Als ze als geldtip een envelop hebben geplaatst zoveel mogelijk enveloppen bij elkaar verzamelen (wij hadden er rond de 6000) En dan slechts in een paar wat geld stoppen en voor de rest papiertjes ten grote van een bankbiljet.. Erg leuk voor na de bruiloft. (gek genoeg daarna nooit meer envelopjes in de uitnodiging zien staan:)
    *Spel organiseren waarbij je de zaal in 2 vlakken deelt Ja en Nee. Dan maak je met powerpoint een soort van presentatie met foto's van het bruidspaar en daar stel je dan het liefst een wat apparte vraag bij. Dan moeten de gasten in het vak gaan staan waarvan zij denken dat het juist is. Zo kom je leuke dingen te weten over het bruidspaar en kun je ze btje te kijk zetten (wat stiekem toch altijd btje het idee is van dit soort dingen) En iedereen kan mee doen. O en vergeet natuurlijk de flutprijs niet voor degene die wint! Voorkeur gaat hier uit naar een belachelijk hoedje dat diegene de rest van de avond moet dragen.

    Wat ik ook heel erg leuk vind is deze:
    YouTube - Best Wedding Toast Ever - Amy's Song - HQ Full Version

    Succes dr mee! tis altijd een hoop werk;)
     
  13. Uk2011

    Uk2011 Niet meer actief

  14. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    enveloppen heb ik ook al eens gedaan ;)
    Hier ook idd nooit meer cadeautip een envelop.
    Ook al eens geld in beton gestort
    en ook al eens gesmolten in kaarsvet.
    En bij m'n vader allemaal 1-2 en 5 eurocenten in een voetbal gestopt, en hem ook nog met 10 lagen kleingeld met plakband vastgeplakt.
    Liedje ook al eens gedaan.
    Die quiz lijkt me wel leuk met ja/ nee

    Deze lijkt me ook wel leuk
    YouTube - Bruiloft Sandra en Bram - Muzikaalinterview
     
  15. Bolly

    Bolly Fanatiek lid

    27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    huur een gek bandje of travestieten voor een optreden :D:D:D
     
  16. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    wie van de drie.

    3 mannen die als de bruidegom verkleed gaan
    3 vrouwen die als de bruid verkleed gaan.

    je maakt allerlei vragen voor de bruid maar ook voor de bruidegom, de vragen moeten over iets gaan wat persoonlijk is. de vragen die gesteld worden moeten gaan over de andere persoon.

    dus de bruid krijgt een vraag over de bruidegom. en andersom natuurlijk.

    alle 3 de nep mannen en vrouwen geven een antwoord waarvan er 1 goed is, als het antwoord goed is krijgen ze de kaart die de neppers vast hebben.

    hierop staat een letter die uiteindelijk het kado gaat vormen.

    hoop dat het een beetje duidelijk is.
     
  17. veronique2005

    veronique2005 Niet meer actief


    Deze is geweldig.. leuk idee voor als me broer volgend jaar gaat trouwen.. dan moet ik iets regel en dit vind ik dus top.
     
  18. Nipa18

    Nipa18 Fanatiek lid

    5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    ja die is echt gaaf!!!
     

Deel Deze Pagina