Succes verhalen gezocht ...

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sab88, 7 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ik weet dat ik eigenlijk geen hoop meer mag hebben.
    En ergens heb ik me ook al op het ergste voorbereid.
    Maar vraag me toch telkens af , wat als ....

    Wie heeft het ook weleens meegemaakt .. Dat er op de eerste echo rond 7+1weken , een vruchtzak+dooierzakje te zien is met aan die dooierzak echt een minimaal vruchtje. Het leek eigenlijk meer een verdikking van de rand.
    Er wat toen nog geen hartactie.

    Uiteindelijk bijna een week later 7+6 weer een echo ... Het vruchtje leek in mijn ogen iets groter ( maar dit is niet gemeten ) het leek nog nergens op , maar nu was er dus ineens wel hartactie.

    Aangezien de gyn er al over sprak tijdens de eerste echo dat het vruchtje gestopt was met groeien , gingen wij nergens meer vanuit. Maar nu dus dat kloppend hartje. Kan het gewoon niet loslaten
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.897
    113
    Vrouw
    Ben je niet gewoon minder ver dan je dacht?
     
  3. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Dat kan helaas niet ... Ik ben zwanger geraakt d.m.v ivf :(
     
  4. nessa88

    nessa88 Bekend lid

    3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hier een echo met een week of 6 en nog niets te zien behalve een ring. Was volgens gyn geen goed teken.

    Een week later was er opeens een zakje met stip en hartactie. Er was niet echt wat te zien verder behalve een klein blupje zeg maar en dat was intern want van buiten kon ze hem niet eens vinden. Wederom de boodschap dat ze niet dacht dat dit goed zou gaan want het was te onduidelijk etc.

    Met de termijn echo was er pas voor het eerst een "kindje" te zien toen was ik al ruim 12 weken.

    Lang verhaal kort. Hij is nu net 1 geworden en ligt lekker in zijn bedje te slapen. Ik geloof dus dat het kan.

    Het ligt aan zoveel factoren wat ze zien. Aan de apparatuur/echoscopiste/ligging in de baarmoeder/jouw vetpercentage/de ligging van je baarmoeder etc etc.

    Er is een hartslagje dus er is hoop. Veel sterkte met deze onzekere tijd, ik vond het echt heel moeilijk en intens.
     
  5. Astrid040

    Astrid040 Bekend lid

    4 feb 2011
    652
    251
    43
    Ook na ivf kun je een late innesteling hebben. Dat kan tot 2 weken later. Dan zweeft het bevruchte eitje nog rond in de baarmoeder voordat hij echt implanteert in het slijmvlies.
    Het kan dus nog alle kanten op. Helaas is de prognose wel iets minder goed omdat het niet de normale situatie is. Maar dus nog even afwachten.

    Je mag altijd hoop hebben, en een kloppend hartje is wel iets om je nog aan vast te houden. Ik heb iets soortgelijks gehad bijeen moeizame tweeling zwangerschap. Ik wilde toen sowieso geen afbreking tot het helemaal zeker was dat het echt niet goed zat. Ik vond dat wel echt een enorm slopende tijd, dus pas op jezelf!
     
  6. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    WoW gek dan toch hè ... Maar wat fijn dat het voor jou wel goed afgelopen is !!
    Ik word onzeker van het feit als ik naar echofoto’s kijk van het termijn waar ik op zit , dat er op dit foto’s echt al een vormpje zichtbaar is.
    Ik heb ook geen foto’s meegekregen uit het ziekenhuis, dus kan alleen vergelijken met hoe ik het in m’n hoofd heb.
    Maar daar was echt bijna niks op te zien , idd ook een soort stip wel ietsje groter en met een knipperend lichtje.
    Ik hoop zo dat er dinsdag meer te zien zal zijn .
    Bedankt voor je reactie in ieder geval
     
  7. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ja maar als ik dan kijk naar het feit wanneer ik echt positief getest heb.
    Ik heb 27 oktober de TP gehad , en vanaf 6 nov liep de test licht op en op 8/9 nov was de streep al best donker. Dat is dan geen 2 weken later.
    Maar goed wie weet zou het kunnen , ik hoop het natuurlijk wel !

    Maar wat je zegt over het op jezelf passen .. Ik ben vorige week zo intens verdrietig geweest dat ik eigenlijk deze hele zwangerschap helemaal naast me neer heb gelegd. Toch krijg je door zo’n echo van afgelopen week wel een beetje hoop. Ben alsnog voorbereid op het ergste
     
  8. nessa88

    nessa88 Bekend lid

    3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Wat naar dat je geen foto mee hebt gehad. Ik heb me toen ook helemaal rot gegoogled opzoek naar verhalen. Maar de een is de ander niet je kan altijd de uifzondering zijn, zowel positief als negatief. Hoe lang moet je wachten op je volgende echo?
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  9. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Ja dat is ook zeker waar .. Maar die onzekerheid is nog erger dan horen dat het gewoon niet goed zit. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn.
    Al blijft de hoop natuurlijk dat we positief nieuws krijgen.

    We mogen dinsdag weer voor een echo
     
  10. nessa88

    nessa88 Bekend lid

    3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Ik snap je helemaal. Ik heb ook heel veel gedacht laat me nou maar gewoon gaan bloeden dan...dan is het tenminste gewoon duidelijk. Ik had voor deze zwangerschap 2x een miskraam gehad en had eigenlijk 0 vertrouwen dat het deze keer anders af zou lopen. Maar het kan! Ik ga iedergeval keihard voor je duimen!
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  11. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Dankjewel dat is lief van je !!
    En wat fijn dat het voor jou uiteindelijk goed is gekomen.
    Als dit verkeerd afloopt is dit ook de 2e miskraam.
    Deze zwangerschaps was al niet zorgeloos . En volgens mij wordt dit bij een volgende steeds minder helaas
     
  12. nessa88

    nessa88 Bekend lid

    3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Heel veel succes morgen!!! Ik denk aan jullie.
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  13. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Dankjewel dat is lief !!
    Laat morgen weten hoe het is afgelopen :oops::)
     
  14. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.374
    8.468
    113
    Wat vreselijk spannend. Heel veel succes morgen!
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  15. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.044
    113
    Succes vandaag, ik duim met je mee.
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  16. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Succes vandaag hoe laat is je echo?
     
    Sab88 vindt dit leuk.
  17. Sab88

    Sab88 Bekend lid

    27 jun 2016
    890
    268
    63
    Dank julllie wel .. Helaas heeft het niet zo mogen zijn.
    Er was geen hartactie meer te zien.
    Gelukkig hebben we nu wel duidelijkheid
     
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Sterkte ❤️
     
  19. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.693
    14.044
    113
    Heel veel sterkte jullie
     
  20. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat verdrietig. Heel veel sterkte
     

Deel Deze Pagina