Dochter heeft hier vorige week weer lootjes getrokken op school. 1 December moeten surprises incl gedicht ingeleverd worden. Dochter (lees we ) zijn al druk bezig, ben benieuwd naar jullie creaties!
Hier moeten er bij zoon (groep 8) nog lootjes getrokken worden. Zal toch zó blij zijn als we er na dit jaar vanaf zijn. We hebben er allemaal een schurfthekel aan. Wat niet wegneemt dat er elk jaar gezorgd wordt voor een leuke surprise met gedicht, maar dat verloopt niet zonder slag of stoot..
Dat is mooi optijd! Zoon zit sinds dit jaar op de middelbare school. Vorig jaar hoorde van een oud klasgenoten dat ze konden kiezen of ze wel of geen surprise gingen maken. Ben benieuwd Fijn dat ze het al vroeg in kunnen leveren. Is dat om te kijken of iedereen zijn best heeft gedaan? Heeft je dochter een kind waar je makkelijk iets voor kan bedenken en kopen?
Hahahhaa mijn hobby is het ook niet Dochter verzint op zich veel, maar niet haalbaar voor een minimaal creatief persoon Als dochter klaar is begint zoon er mee, dus aankomende jaren zijn we hier nog bezig...
Ooh ben benieuwd, middelbare school deden wij het ook niet meer met surprise idd. Dochter heeft een vriendinnetje getrokken die van koken en bakken houd, we zijn (met hulp van Google) een oven/ gasfornuis aan het maken. Ze moeten idd vroeg inleveren ter controle én omdat ze dan een paar dagen 'uitgestald' worden zodat iedereen ze kan bewonderen
Hier moet het nog gebeuren. Hij gaat iig naar een speciale surpriseknutselmiddag van zijn hb club. Afhankelijk van wie hij trekt maakt hij daar iets voor dat kind en anders voor iemand thuis. Hij heeft vorige week de naaimachine daar ontdekt en kan nu zelf kussens maken dus denk dat hij de hele middag kussens gaat zitten maken, verzinnen we de surprise er wel omheen
Hier hetzelfde. Altijd op het laatste moment en met veel stress. Vorig jaar kreeg ze een lullige surprise: een papieren tasje met een kleurplaat van een paard erop en dat was het.
Da is echt vervelend! Tot nu toe 1 lelijke surprise gehad waar ze niet de moeite voor hebben gedaan. 1 surprise die mooi was door de juf maar in plaats van 5 euro was er maar voor 1 euro wat gekocht 2 keer had hij een pestkop en moest hij zich er maar overheen zetten. Als je wat moois maakt dan zien ze hoe leuk je bent. Pesten stopte niet... Goh wie had dat gedacht. Dus voor hem hoeft het niet meer.
Hwm kennende verwerkt hij daar hoe dan ook een kussen in Hij is nogal trots op zijn nieuwe vaardigheid
Jeetje, dat is wel heel veel 'pech' dan steeds. Jammer dat iets wat eigenlijk leuk zou moeten zijn dan iets stoms wordt. Overigens wel raar dat helemaal vanuit een leerkracht zo'n groot verschil in cadeau bedrag gekocht wordt
Was zijn eerste jaar op die school dus durfde het ook niet te zeggen. Was zeker pech maar door kleine klassen sneller pech
Wat netjes! Hier is het bedrag €4,- maar geen tegemoetkoming (hoewel ik geen idee heb of je dat als je het nodig hebt misschien wel kan krijgen)
Hier ook, heb geloof ik nog 1 jaar rust tussendoor. Hier moeten volgende week de lootjes ingeleverd worden. Zal me benieuwen wat we dit jaar weer moeten maken. (Ik roep we, maar dat kan ik oplossen...). Week eerder lootjes trekken had prettiger geweest, ik hou van tijd en ruimte voor tegenslagen (zei t nachtbrakende spookjes/zaken uitverkocht/knutselproject wat in elkaar stort).
Vrijdag worden hier de lootjes getrokken. Volgend jaar 1 jaar rust en daarna gaat het voor de jongste beginnen. Ik vind het uiteindelijk altijd wel leuk om te doen. Al schakel ik mijn moeder ook wel eens in, als hij daar uit school toch naartoe gaat. Hebben ze meteen iets leuks te doen samen.