Nee, de schisis was een extra cadeautje, los van de pre- en dysmaturiteit. De doktoren en de Neo vonden het natuurlijk wel machtig interessant want de combinatie komt zelden voor.
Jakkie suus, hopen dat je vandaag een betere dag hebt! Weer niet speciaals op het programma? @zena, ze is voorlopig even klaar, we verwachten wel dat ze nog over ongeveer 1,5 jaar opnieuw geopereerd moet worden om haar gehemelte te verlengen, en dan nog een keertje met 9 jaar voor haar kaak, en dan alles wat er aan herstelwerk gedaan moet worden door de kaakchirirg en de orthodontist, en dan na haar 18e door de plastisch chirurg als ze dat wil. Dus nog bets veel. En alle heisa er gewoon nog om heen he. Ik moet vandaag naar het audiologisch cetrum met haar voor extra gehoortetsten, volgende week naar het schisisteam voor controle, daarna waarschijnlijk prelogopedie....ondertussen ik elke 2 weken naar de gyn...ja ja wij halen onze ziektekostenverzekering er wel uit
27+4 Zo, je hebt er al een heel stuk op zitten! Toen je net werd opgenomen leek 30 weken zo ver weg, en nog even en je kunt plannen gaan maken voor je thuismonitoring! Lekker op de bank thuis me je dekentje, en je eigen douche en toilet, en je eigen spulletjes...heerlijk....ik bedenk ineen dat ik wel heel enthousiast ben, maar zie jij het al meer zitten nu je richting die datum gaat? Of is het nog te ver weg om er over te denken?
He Suus, goeiemorgen Hopelijk vandaag een betere dag dan gisteren! @Juul: heftig allemaal zeg! Neef van mijn man heeft een (forse) hazelip, en als ik zijn moeder allemaal hoor over wat daar allemaal wel niet bij komt kijken!!! Waren jullie er wel op voorbereid vanuit de echo's? Tante van mijn man is zich destijds namelijk helemaal kapot geschrokken, toen had je al die echo's nog niet
Jaaaa dat zie ik heel erg zitten. Ik trek het hier echt niet meer joh. Ik zit al ruim drie weken binnen, zonder ramen, niet 1 keer buiten geweest. Ik draai een beetje door op het moment. Het zal ook wel eng zijn om naar huis te gaan, aan de andere kant gaan de ctg's gewoon door en blijf ik onder controle. En ik weet waar ik op moet letten. Dus ja, ik ben ontzettend aan het aftellen! Suus
Wat fijn dat jouw kindje een heel bijzonder object was Kijk ik snap dat het bijzonder is ( maar dat is elke kind), maar om het nu machtig interessant te vinden. Suus ik snap je, dus je krijgt nooit frisse lucht. Nog een paar daagjes! En dan 30 weken! ( maar ik snap dat het voor jou nog eeuwen lijkt.) Maarre thuis ga ik je ook stalken hoor , dus als je me je priveadres wilt geven. En als je het niet wilt, snap ik dat ook. Vandaag nog iets op het programma?
Hahahaha jij stalker jij! Vanmiddag komt manlief lunchen omdat het ff niet zo lekker met me gaat. Dus dat is fijn. Pffff misschien mag ik wel met 29 naar huis. Ik ga het vd week eens bespreken. Suus
Zonder ramen????? Heeft je kamer geen ramen. Is er geen kamer dan waar je naar toe kan waar ze wel ramen hebben, ik snap dat de muren op je af komen. 27 + 4, als je een paar dagen niet kijkt gaat het in ene snel; maar dat geldt natuurlijk niet voor jou zelf. Maar idd. het telt wel echt af. Vervelend van die rotdag; maar ook die is weer voorbij. Soms vind ik de tijd veel te snel gaan; zoals met mijn meiden; maar soms ook veel te langzaam; zoals nu met de zwangerschap en natuurlijk ook met die van jou! T'is ook nooit goed. Veel liefs.
In het AMC zijn gewoon geen ramen. Serieus. Hopelijk klaart het tussen de middag ff op. Ik wil zo graag even naar buiten. Suus
Ongelooflijk.....Nooit van gehoord; patientekamers zonder ramen. Geen wonder dat je naar buiten wil; en anders gewonn met bed en al!
Ik snap het wel, na een paar weken heb je de neiging om eruit te springen . Ik mag in rolstoel, dus dat scheelt met naar buiten gaan. Nu graag ff geen regen meer, mensen. Suus
lekker dat je in een rolstoel mag, hopelijk kan je dan vanmiddag een frisse neus halen! na het weekend zou het droog worden, hopelijk kan je dan iedere dag effies naar buiten. Zou lekker zijn als je met 29weken naar huis mag, thuis rusten is toch lekkerder met je eigen spulletjes. Maar je hebt er toch weer een dagje bij knuffel
geen ramen of geen ramen die open kunnen Leuk dat je in een rolstoel mag, het wordt beter weer dus even van genieten
Idd gewoon ter sprake brengen, als je het niet zegt komt het niet in ze op. En het helpt ook om tegen de verpleging te zeggen dat je het niet meer trekt, dat komt allemaal in je verpleegkundig dossier te staan en wordt meegenomen in de beslissing. Slechts 15 min van het AMC, dat is fijn! Als er dan wat is maakt het niet uit of je thuis bent of in het zkh, in het zkh duurt het ook wel 15 min voor een verpleegkundige komt als je belt :x
Ja, we hadden het gezxien met de 20 weken echo en waren dus al wat voorbereid. Maar dan ga je op het internet kijken en dan zie je allemaal gruwelijke foto's, ik was helemaal van slag. En de natuur is zo gek, toen L. geboren was vonden we haar de mooiste baby van de wereld, ook heel trots met haar de stad in en aan iedereen showen, en ik moest zo wennen toen ze de boel dicht maakten! Vond ik echt niet mooi in het begin. En als ik nu naar de foto's van toen kijk zie je pas dat het eigenlijk best wel een mega schisis en heel lelijk was