Switchen kinderdagverblijf, afscheids'kadootje'?

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Nina Sanders, 20 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Mijn zoontje switcht van KDV en volgende week is zijn laatste dag op de huidige groep. Wie heeft er een idee voor een bedankje voor de leidsters? En een kleine traktatie voor de kindjes? Hij zit op een babygroep van 0-2 jaar.
     
  2. Annekeruiter85

    Annekeruiter85 Fanatiek lid

    10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Iets met knijpfruit?


    Ik heb bij mijn zoontje toen een leesboekje met een danoontje erbij gedaan voor ieder kind!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.151
    2.237
    113
    Vrouw
    Of een cadeau voor de groep? Het boek Waarom? Daarom!' Is erg leuk, met CD met kinder jazzliedjes (ook goed vol te houden voor de leidsters) en bijbehorend boek!
     
  4. Pepijnn

    Pepijnn Fanatiek lid

    8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Wel even navragen wat het beleid is. Bij ons kdv mogen knijpfruit en danoontje niet.

    Vaak worden rozijntjes getrakteerd bij de babies. Of worden er diertjes gemaakt van fruit en groenten. Veel voorbeelden zijn te vinden op pinterest.
    Bellenblaas wordt ook vaak gegeven.
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.749
    113
    Ik zou ook zeggen: een mooi voorleesboek.
     
  6. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Inderdaad, een voorleesboek is leuk en daar heeft iedereen plezier van.
     
  7. smax

    smax Fanatiek lid

    15 feb 2018
    1.949
    1.040
    113
    Vrouw
    Dan zou ik een boek voor de groep doen. Bellenblaas, kleine voorleesboekjes gebeurt hier thuis niks mee. Negen van de tien keer gaat het de prullenbak in.
    De boekjes zijn vaak te klein om de bladzijden van open te slaan en bellenblaas geeft vervelende vlekken.
    Dus zou hier zonde van je geld zijn.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  8. Rylie

    Rylie VIP lid

    14 jun 2010
    5.725
    470
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hier had ik toen de jongste weg ging op kdv een potlood geknutseld (mijn verhaal gaat ergens anders verder) en daar een Nijntje koekje opgeplakt. Voor de groep had ik een voorlees boek in een thema waar ze mee bezig waren.

    Voor de leidsters had ik een bakje gevuld met hartsnoepjes met de tekst er aan voor altijd in mijn hartje, F

    (Ze komt daar wel weer terug als ze naar psz gaat)
     
  9. Liedx

    Liedx Fanatiek lid

    11 mrt 2013
    1.887
    403
    83
    Nederland
    Ik had deze gemaakt met een pakje rozijntjes. Ik heb ook de templates voor je mocht je die willen hebben.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Oh wat een leuke ideeen. ik ga ze even opschrijven en voorleggen aan mijn man haha,
     
  11. RoIn

    RoIn VIP lid

    3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik heb van de week voor de juffen een pakketje gemaakt. Elke juf een kaartje met een persoonlijke boodschap, 2 voorverpakte stroopwafels van Kanjers, een aantal Merci'tjes en een zakje 'verwenthee'. heb er een folietje omheen gedaan met een strikje zodat het er vrolijk uitziet.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. knutselkitty

    knutselkitty Fanatiek lid

    30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik heb een grote doos Merci gedaan, en mijn dochter op een groen, roze en rood velletje laten tekenen, en daarmee een bloem uitgeknipt en geplakt. dit gegeven aan de leidsters. d'r grote vriendinnetjes zou ze technisch gezien nog gewoon zien, want ze switcht van kdv naar psz, en daar zit alleen een keukentje tussen.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Wij2018

    Wij2018 Actief lid

    21 jul 2018
    465
    156
    43
    Vrouw
    Onze dochter is 2x van kinderdagverblijf gewisseld door verhuizing en wij hebben toen knijpfruitjes gedaan met een zelfgemaakt omhulsel (bijv. Bumba of woezel & pip) en de tekst ik knijp er tussen uit, bedankt voor het leuke spelen!

    Voor de leidsters heb ik nooit iets persoonlijks gedaan, meestal chocolaatjes en een cadeautje voor de groep (boek of spel)
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  14. Eppo82

    Eppo82 VIP lid

    25 jun 2007
    14.995
    5.821
    113
    Hier ook altijd een voorleesboekvoor de groep. Meestal gaf ik het lievelingsboek van ons kind. (Na even geneusd te hebben in het boekenrek op het kdv ;))
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  15. itakepictures

    itakepictures Niet meer actief

    Een groot voorleesboek of een spelletjevoor de groep! En ik zou voor de leidsters vooral geen chocola doen, ze krijgen dat echt van iedereen.
     
  16. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.095
    5.273
    113
    Ik had haar handje overgetekend en uitgeknipt. Met ik zwaai jullie uit er op en rozijntjes.
     

Deel Deze Pagina