Symptomen ineens weg, test loopt op. Geen zorgen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SammSL93, 27 jan 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammSL93

    SammSL93 Nieuw lid

    26 jan 2022
    3
    6
    3
    Vrouw
    Hoi dames,

    Sinds 4 dagen weet ik dat ik zwanger ben :) De apps geven vandaag aan: 4 weken en 1 dag. De eerste test waardoor ik het echt geloofde was de clear blue die afgelopen maandag zei: zwanger 1-2 weken. Ik had zo'n 1,5 week daarvoor t/m eergisteren enormmeee pijn aan mijn borsten. Ik kon niet eens een BH aan. Nu heb ik sinds 2 dagen niets meer... geen enkel symptoom wat eruit springt. Als ik er echt over nadenk denk ik dat mijn darmen iets meer opspelen en dat ik wat meer honger heb, maar misschien zoek ik er teveel naar. Ik lees van alles online over afnemende symptomen en dreigende miskramen en wordt er een beetje bang van. Daarom heb ik vanmorgen nog een clear blue gedaan en die zegt nu 2-3 weken zwanger. Mag ik ervan uit gaan dat dit voor nu een goed teken is? Betekent dit dat mijn hcg netjes blijft stijgen?

    Liefs!
     
  2. MaybeThisYear

    MaybeThisYear Actief lid

    20 mrt 2021
    133
    53
    28
    Vrouw
    In het begin komen de symptomen echt in vlagen, dus kan gerust zijn dat je morgen ineens wel weer pijn aan je borsten etc hebt! Is echt niet veel van te zeggen als je 4 weken bent, bij mij begonnen met 6 weken de symptomen pas écht te komen daarvoor was het ook allemaal wat vaag..

    Zolang je testjes goed oplopen zou k me niet teveel zorgen maken! (Maar ik weet dat dat automatisch gaat hoor ) Er zijn hier recent ook wat andere topics over geopend, is soms fijn om te lezen ter geruststelling! ;)
     
  3. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    O lieverd, ik herken die onzekerheid maar al te goed. Maar symptomen komen en gaan in vlagen. Ik had soms dagen enorme pijnlijke borsten en dan ineens niks meer en dan begon het weer na een paar dagen, of werd ik ineens misselijk. Geen zorgen, probeer op je lijf te vertrouwen hoe lastig ook! Dat de test is opgelopen is inderdaad ook positief! Dan verdubbeld je hcg dus netjes. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
     
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Mn 1e 2 zwangerschappen had ik helemaal geen symptomen, deze zwangerschap begon het vanaf 5,5 week af en aan tot 8,5 week.
    Het zegt niets over het verloop :)
    Gefeliciteerd!
     
  5. Mayke1717

    Mayke1717 Bekend lid

    15 jun 2011
    656
    2
    18
    Vrouw
    Tilburg
    Symptomen komen en gaan. Ik was soms dagen enorm misselijk en kon amper eten en dan ineens kon ik alles eten, zo ook mijn borsten, pijnlijk en gevoelig en met week 7 weg. Het komt en gaat enorm.
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Het zegt idd niets. Hier 3 keer helemaal geen symptomen gehad. Nu op dit moment ook geen symptomen (ja, een slechte huid en ik ben wat vermoeider maargoed..). Het zegt echt helemaal niets!
     

Deel Deze Pagina