Oh @PrPe, wat heerlijk om zo je vakantie te beginnen! Hier 3 dpo vandaag als het goed is. de normale klschren as usual, buikkrampen, kneepjes, boesten die gevoeliger/groter worden/zijn. Ik wil eigenlijk in de avond testen op 11 dpo, als het is kan ik hem verrassen op 12 dpo omdat we dan 15.5 jaar samen zijn. Hoop dat ik mijzelf kan bedwingen tot die tijd
Hey wat leuk, ik ben ook 3dpo Ik ga wat later testen ivn Ovitrelle en heb niet zo'n zin in twijfels of het nou positief is van Ovitrelle of van mijzelf.
Zal gelijk ff een lijstje maken. Dit is mijn 1e ronde met ophoging naar 5mg Letrozol én Ovitrelle. 1DPO: opgeblazen, drukkend gevoel onderbuik. 2DPO: slecht geslapen, opgeblazen, wilde droom gehad. In de avond krampen. 3DPO: wederom slecht geslapen maar wel moe rustige buik.
Ah wat leuk. Lopen we gelijk op. Ik weet mijn eisprong niet precies dus is even op de gok . Ga er vanuit dat ik 3 dpo ben iedergeval. Succes deze ronde!
Wat super @PrPe, de hcg loopt mooi op! Heerlijk begin van je vakantie. Wanneer ging je nou ook alweer naar Spanje? Sorry hoor, je hebt het al een aantal keer gezegd, maar mijn geheugen is zeer slecht op het moment….
Dankjewel! Ik heb m de 13e gezet, en dan wil ik 27 aug testen, 14 dagen na Ovitrelle. Hoe loopt het bij jou nu ?
Ja heel blij! Precies volgens schema! Ik ga woensdag, geen enkel probleem! Ik weet hoe het werkt als je geheugen hapert!
Ik doe graag mee deze ronde. Ik las al even mee, maar wel zo leuk om ook even aan te melden. 12 aug positieve ovu test. Ga uit van 13 aug eisprong. 7 juli spiraal laten verwijderen, 10 juli 5/6 dagen bloedverlies en dus 12 aug knaltest ovulatie. Momenteel op vakantie. Zou leuk zijn hier positief te testen. 1 dpo: steekjes onderbuik 2 dpo: ook 3 dpo: niks 4dpo: niet slapen, druk/steekjes in onderbuik, beetje licht menstruatiegevoel, hongergevoel nacht 5dpo: eruit snachts om te plassen, hongergevoel nacht, gezeur in onderbuik. Beetje licht menstruatiegevoel.
Ah ja dan is 'ie er ook echt wel uit denk ik! Hier moest ik ook elke keer na 14 dagen pas testen ivm de ovitrelle. Ik heb net m'n menstruatie achter de rug! Vrijdag heb ik een uitgangs echo en daarna ga ik mn ovulatie zelf bijhouden met testen 2x per dag. Normaal zou ik dit met echo's en dan ovitrelle doen maar ik ben op vakantie dus het moet maar ff zo. Wel lekker, geen ovitrelle, dan is een eventueel streepje straks ook echt meteen mijn eigen hcg.
Ja idd, ik lees soms na 10 dagen al maar ik doe gewoon voor de zekerheid 14. Heb geen zin in die twijfel. Oeh spannend weer, en ook spannend zo zonder controle eigenlijk. Hopelijk ontspannen jullie zo goed op vakantie dat het ook gelijk raak is deze ronde! Heb je zonder Ovitrelle wel een eisprong ? Ja dat is wel fijn om daar zeker van te zijn. Plus je kan gewoon lekker vroeg testen hihi! Kan ik trouwens na 14 dagen testen met een early of is die dan weer te gevoelig dat het misschien toch hcg meet van Ovitrelle?
Ik heb nooit Ovitrelle gebruikt maar wel gonassi. Ovitrelle is 6500ie en ik heb toen 2x gonassi 5000 ie gebruikt, oftewel in totaal 10000ie. Ik had al op 6DPO een witte test. Een early test overigens ook. Het verschilt wel heel erg per lichaam hoe snel je hcg afbreekt. Ik denk dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je op 14DPO nog positief test van de Ovitrelle. Echter hebben ziekenhuizen wel vaak pas de testdag op 16dpo en ergens zal dit niet voor niets zijn, dus soms zullen er wel uitzonderingen zijn denk ik. Maar als je op 14DPO gewoon een goed duidelijk streepje hebt, dan is het dus zeer onwaarschijnlijk dat het van de Ovitrelle komt lijkt mij.
Ahhh oke dan zou dat goed moeten zijn. Ik heb geen instructies gehad van het zkh wanneer ik mag testen hahah. Dus heb mijzelf deze 14 dagen opgelegd. Bizar dat het bij jou op 6dpo er al uit was met zo'n hoge dosering.
Ooh sorry had een tikfoutje gemaakt, het was 8 dpo dat het er helemaal uit was. 7 dpo had ik echt een tuur tuur lijntje, mijn man zag het al niet meer en ik alleen als ik het in een bepaalde hoek in een bepaald licht hield. Maar het is inderdaad snel, mijn lichaam is blijkbaar goed in snel hcg afbreken. zo spannend he deze wachtweken, hopelijk vliegen ze snel voorbij voor je.
Ooh haha oke, ja is nogsteeds snel wel. Zou wel fijn zijn om het eerder te weten maarja ik gok toch maar op 14 dagen na ovitrelle. Dan ben ik 12dpo. Pff nog ff te gaan ahhaha. En jij hebt morgen echo, ben zo benieuwd!
ja ik verbaasde me er ook over. Ooh je gaat 12 dpo al testen, ik dacht 14 haha. Spannend hoor. Nog een week dus. Trek je het een beetje of ben je erg onrustig? ja ik ben ook echt benieuwd. Ik ben ook echt gestresst ervan. Ben zo bang dat me eisprong dus al geweest is rond cd7. En dat het hele OI verhaal dus ophoudt. Zal wel onzin zijn, maar ik ben ook zo gewend dat ik slecht nieuws krijg, ben me er echt tegen aan het wapenen. Eigenlijk zijn die echo’s echt regelmatig traumatisch geweest, elke keer moet ik ook weer denken aan de eerste keer dat ik er achter kwam dat ik zo’n lage AFC had, en die keer van de IVF dat er na 20 dagen spuiten maar 1 eiblaasje was gegroeid. Pfff hopelijk morgen goed nieuws. En liever nog fantastisch nieuws dat er 3 kanshebbers zijn haha.
Haha ja 14 dagen na Ovitrelle ga ik testen (hoop ik) . Ik ben nu nog rustig omdat er op 3dpo geen innesteling is. Maar denk dat ik vanaf 5 of 6dpo echt wel meer ermee bezig ga zijn. Wil mezelf niet gekmaken. Vorige keer had ik een lijstje bijgehouden en dacht ik van alles te voelen maar ik had nieteens een eisprong en zat dus nieteens in de luteale fase zat er zo erg naast blijkbaar. Dat maakt dat ik mijzelf nu probeer in te houden. Ja ik snap het ook zo erg! Ik was me ook aan her voorbereiden op het nieuws van die 3 cystes en het werden toch 2 eitjes ipv cystes. Ik hoop voor jou op hetzelfde...een positieve echo met 3 mooie eiblaasjes. We gaan deze ronde gewoon voor de meerlingen