Ja zag wel vandaag sat ze t verplaatst hebben naar 7 oktober maar is ook prima. Ja is zeker schrikken. Sindsdien durf ik nog minder te drukken. Maar vanmorgen toch klein beetje roze weer daardoor. Heel irritant. Maar daarna is het meteen weg dus dat stelt gerust. Hihihi echt he! Ben wel lichtelijk kranky en heel slecht geslapen. Hopelijk komt de vakantie ontspanning nog!
Las jouw antwoord van de arts uit brussel ook net! Dat stelt wel iets meer gerust toch? Echt heel fijn dat je partner iig zoveel zaad heeft, dat scheelt weer. Van mijn partner was het echt niet veel soeps en hebben toch 5 embryo's kunnen maken. Ik lees overigens wel af en toe bij deze vakantie maar zal niet heel veel reageren. Maar ik duim mee voor iedereen!
Oooh ik begreep even niet hoe je behandeling ging zijn deze ronde. Dacht omdat jullie op vakantie waren dat jullie een ronde deden zonder terugplaatsing. Maar snap dat je het goed moet bijhouden ja. Hahaha ja! Dat zou wat zijn zeg! Ik zou het ook gewoon proberen hoor hihi. Jij gaat dus ook voor een tweeling deze ronde net zoals kiki en ik ahahahahh. Jaa hoop het ook zo erg, we hebben het er ook vaak over en fantaseren over vanalles. Pfff slecht eigenlijk want als het niet lukt gaat dat natuurlijk weer pijn doen.
Zal gelijk ff een lijstje maken. Dit is mijn 1e ronde met ophoging naar 5mg Letrozol én Ovitrelle. 1DPO: opgeblazen, drukkend gevoel onderbuik. 2DPO: slecht geslapen, opgeblazen, wilde droom gehad. In de avond krampen. 3DPO: wederom slecht geslapen maar wel moe rustige buik. 4DPO: goed en veel geslapen, wel gekke dromen. Af en toe krampjes en opgeblazen gevoel. 5DPO: Slecht geslapen, opgeblazen gevoel. Beetje zware buik met af en toe krampen. Veel plassen. 6DPO: Hoofdpijn Ik kan niet anders zeggen, zoveel hoofdpijn en het gaat maar niet weg. Spierpijn, rugpijn. Alles doet pijn hahaha Heb het enorm warm, maar geen koorts. Temperatuur is opgelopen ten opzichte van andere dagen.
Ah balen dat het er weer was. Maar je bent er zwanger mee geworden, en je bent nu nog steeds zwanger en er lijkt een duidelijk verband te zijn met je ontlasting, dus vermoedelijk is het dan toch niet erg denk ik. Maar wel heel vervelend natuurlijk. hopelijk kun je vannacht wat beter slapen. En komt dat ontspanningsgevoel inderdaad nog. Lekker genieten!
Jaa dat was heel fijn. En inderdaad gelukkig heeft hij zulke grote aantallen! Ja dat is voordeel van ICSI, ze hebben maar 1 zaadcel nodig. In ons geval zou dit niet eens nodig zijn en IUI schijnt ook geen meerwaarde te hebben als het om de vorm gaat ofzo. je hebt helemaal gelijk, lekker genieten van je vakantie en lief dat je meeduimt!!
nou wat vervelend! Heb je een griepje te pakken? Of denk je misschien een innesteling. Zo spannend!!!
Ik heb werkelijk geen idee! Durf het niet te denken dat dat het is. Wanneer heb jij je echo in amsterdam ?
nee snap ik, maar ik hoop het wel ! morgen ochtend, ik ben benieuwd. Hoop wel dat het eitje doorgegroeid is, ben nu bang dat die stilgevallen is. Het is toch een andere cyclus als ik gewend ben en ik voel erg weinig activiteit in me eierstokken. Eigenlijk ben ik gewoon continu bang dat de medicijnen niks meer doen. Dus ben erg benieuwd naar het beeld morgen. Hopelijk een paar mm erbij!! Op een twee of zelfs drieling durf ik al niet meer te hopen, lijkt me sterk als je 3 eiblaasjes hebt in totaal dat er meerdere groeien.. dus nu gaan we gewoon voor 1 mooi groeiend eiblaasje.
Jaaa ik hoop het ook! Lees wel veel terug dat hoofdpijn ook een vroege symptoom kan zijn. We gaan het zien.. Spannend morgen... ahh zal aan je denken. Ik ga HEEEEL hard duimen voor goede groei en ik houd toch hoop dat we gaan twinnen haha! Gaat je man mee ?
Denk echt die baarmoedermond die bloedt bij druk. En dat het maar heel minimaal is stelt me gerust. Van de week drukte ik harder en had ik meer bloed. Blijft spannend 4 september maar kan het goed loslaten hier. Het is wel echt een uitdaging wat ik wel en niet kan eten maar verder gaat het goed!
heb ik ook vaker gelezen inderdaad! Echt heel spannend, nog klein weekje en dan mag je alweer testen. Trek je het een beetje de wachtweken? Jaa wil ook mega graag twinnen, maar denk dat ik in dit geval op een eeneiig moet gaan hopen haha. Nou we gaan het zien morgen, voelde nu net toch wel weer wat drukachtige pijntjes. Soms vraag ik me wel af of me hoofd dit niet creëert haha. ja mijn man gaat gelukkig altijd mee, zo fijn dat dit altijd kan. En zeker trouwens naar Amsterdam, vind het maar eng om daar auto te rijden haha. Super lief van jou thanks! Ik laat het morgen weten of die doorgegroeid is .
Aah fijn om te horen dat het wel goed gaat. Ja dat kan ik me voorstellen, zeker in een ander land met een andere keuken. Heb je al dat je bepaalde dingen mist dat je die niet mag eten?
Hahah jaaa kaas!! Ze eten hier allerlei kazen en ik mag natuurlijk niet alle kaas dus dan durf ik het niet. En heb nu 2x tortilla gehad die zompig was vanbinnen en vandaag heb ik hem laten staan. Bestel het maar niet meer. Twijfelde ook over een broodje mozzarella op de luchthaven en over pinxtos met philedelphia. En ben hele tijd bang dat ik perongeluk iets eet of drink wat ik niet door heb. Dat vind ik dus best lastig. Ik duim voor je morgenvroeg en lees het zodra ik kan!
Jaa lekker hè kaas!! Ik eet ook al heel lang geen kaas meer, geen zuivel, maar kaas, oh wat mis ik kaas. Dat lijkt me ook heel lastig inderdaad, vooral als je op vakantie bent en je het eten niet zelf bereid. Heb je zo’n app waar je alles in kan checken of je het mag of niet? lief van je thanks!
Ja ik heb de zwangerhap app maar het is meer wat jij zegt. Ik heb het zelf niet bereid dus als een tortilla zompig is is dan de ei niet goed gestold of is het olie. Gister had ik een sangria zonder alcohol besteld maar dan ben ik toch bang dat ze er alcohol in gooien perongeluk. En bij mozzarella staat er dat je dat in NL veilig kan eten maar in t btlnd moet kijken of het niet van rauwe melk gemaakt is. Nou die vragen snapten ze in NL al niet, laat staan hier. En Spaanse keuken heeft natuurlijk veel vis en ham enz. Ham mag ik ook niet en vis eet ik niet. Dus dan blijft kaas en aardappel en vlees over. Maar ik vind het een enorme uitdaging. Je wil het graag goed doen en bent bang dat je iets fout doet. Gister poste ik ook een foto dat we even op het strand lagen en toen stuurde een vriendin dat ik uit de zon moest want was te heet voor de baby. Toen ging ik weer stressen of ik nu niet iets kwaads had gedaan. Tis echt lastig. Thuis eet ik overigens gewoon jonge kaas op brood. En vanmorgen weer een test gedaan en hij knalt echt nu. Is donkerder dan de controlestreep dus dat gaat goed. Doe nu om de dag zon dipstick tot ze op zijn haha. En zal rekening houden met het hook effect. Gister dus niet getest en koste ook 0 moeite. Hoe laat heb je de echo?
Hi, Ik wilde even mijn verhaal kwijt weet niet of andere hier ook last van heeft. Ik ben mama van een zoontje en ik heb borstvoeding gegeven tot hij 1 was. Nu een paar Cycles gehad nog niet helemaal constant. Alleen heb ik nu 10dpo wat bruin bloedverlies en gekke symptomen die ik normaal niet heb rondom mijn menstruatie. Ik heb tintelingen bij mijn borsten en gisteravond hele erge pijn in mijn onderrug dat heb ik normaal nooit rond mijn. Menstruatie. Ik ben ook bang dat het toch mijn menstruatie word. Wat denken jullie?
Jaa snap ik wel, lijkt me ook heel lastig. En wat je zegt je wilt het graag goed doen, heel begrijpelijk. Ooh mag je niet in de zon als je zwanger bent? Ik zie altijd mega veel zwangere vrouwen op het strand of elders aan het bakken. Ik zou denken als je zorgt dat je niet oververhit raakt, genoeg drinkt en verkoeling zoekt dat het wel kan. Aah wat goed dat de testdrang minder wordt, maar ook fijn om nog steeds te zien dat die oploopt. de echo is om 10:40, ben benieuwd!!
Wat spannend, dit kan alle kanten op denk ik. Het kan een innestelingsbloeding zijn, maar ook al spotting wat een naderende menstruatie voorspelt. Dat is het lastige aan veel klachten, dat ze kunnen komen door progesteron, maar ook door een vroege zwangerschap, ik hoop voor jou het laatste. Datzelfde geldt bijvoorbeeld voor onderrug pijn, het kan komen door een vroege zwangerschap, maar ook door de progesteron die al aan het dalen is. Helaas zit er niets anders op dan duimen en hopen dat je zwanger bent, ik duim met je mee! En je zou wellicht al een early testje kunnen wagen, als dit goed voor je voelt.