Symptomen per dpo. Herkent iemand iets?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kooten3, 25 jul 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kooten3

    kooten3 Actief lid

    22 dec 2011
    205
    0
    16
    NULL
    NULL
    1 dpo niks
    2 dpo beetje afscheiding wit lichte korrel, beetje gevoelige borsten,moe, borsten groter en zwaarder, gedroomd dat ik zwanger was
    3 dpo moe, opgeblazen buik, obstipatie, veel lucht, steekjes en trekkerig gevoel links onderin buik.
    4 dpo keelpijn, witte afscheiding niet zoveel, moe, trekkerig gevoel onder in buik links en rechts,moe, beetje last van rug, obstipatie maar wel weer naar de wc geweest,winderig. Pijnlijke borsten vooral aan de zijkant.
    5 dpo keelpijn, slapjes voelen, borsten pijn en vol aan zijkant, witte afscheiding, geen pukkels, moe, veel plassen, weer naar wc
    6dpo keelpijn is minder, ongesteldheidskrampen in de ochtend, trekkend gevoel, beetje wit doorzichtige afscheiding, borsten doen nog zeer voor mijn gevoel wel iets minder, vol gevoel, hele erge druk/steken op borst en net onder de borst. Een soort band. Lijkt wel mijn maag.En kleine prikjes op borst en heel veel pijn en opgeblazen gevoel in hele buik.
    7dpo geen pijn in buik meer, hoofdpijn, moe, geen afscheiding, borsten nog nauwelijks gevoelig, sneller honger,koud. Borsten beetje gevoelig. Nog steeds een beetje keelpijn.
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Sorry ik herken hier niets van
     
  3. Natasjee

    Natasjee Fanatiek lid

    13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Ik herken de meeste ook niet.

    Wel wist ik ma de bevruchting al dat het raak was. Gewoon een gevoel denk ik, maar ik was de dag erna misselijk. Ik zit al ruim 5 jaar niet meer aan de pil (niet om zwanger te worden) dus ik merk het zeker als het even iets anders is.

    1DPO: misselijk
    3DPO: pukkeltjes
    5DPO: met vlagen misselijk, opgeblazen buik, menstruatie krampen en prikkelbaar
    6DDPO: met vlagen misselijk, menstruatie krampen
    7DPO: in de avond leek het ineens alsof ik op een boot stond zo duizelig
    8DPO: in de ochtend een bloedsmaak en in de avond een positieve test

    Ben inmiddels 13DPO.
     
    xTamx vindt dit leuk.
  4. Emotions

    Emotions Fanatiek lid

    5 jan 2019
    1.981
    2.237
    113
    Vrouw
    En, hoe liep het af?
     

Deel Deze Pagina