Symptomen waaraan je merkt dat je niet zwanger bent......

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mabelle, 18 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Hoi meiden,
    Misschien een beetje raar :oops: , maar ben het wachten zo beu!
    Wat zijn de symptomen waaraan je iedere maand kunt merken dat je niet zwanger bent? Zodat je voor die maand weer kunt stoppen met hopen.... ;) Heeft iemand die?
    Groetjes Mabelle
     
  2. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    denk dat dat toch echt je ongesteldheid is... weet t niet, zit ook al heel lang geduldig te zijn ;)
     
  3. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    En dat duurt zooooo lang! Heb volgens de gyn deze week 2 eitjes gehad en nu denk ik bij alles wat ik voel zou het? Ik word gek van mezelf.....
    En volgens mij kan ik nog niets voelen ook nog.
     
  4. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    bereken anders met de calculator wanneer ongeveer je innesteldag zou zijn, wat ik begrepen heb (van alle info hier) is dat je na je innesteldag evt. symtomen kunt krijgen.... dus....

    Weet hoe je je voelt, ik wordt helemaal gek van mezelf en heb nu ook echt ongi pijnen maar er komt niets, dus kunnen ook darmen zijn.... pffffff.

    succes!
     
  5. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Voor jou nog 4 dagen zie ik. Mijn innesteldag volgens de calculator zou 20 augustus zijn. Afwachten maar weer.... Succes ik hoop dat raak is voor je!
    Ik denk als ik nou hoor van dat of dat dan kunnen we weer stoppen met denken zou het? Maar ik denk dat je dat automatisch toch blijft doen.
     
  6. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ja stopt niet, probeer ik ook al anderhalve week ofzo, en echt ik heb vakantie nu, maar de tijd kruipt voorbij wat dat betreft...

    doei
     
  7. Juff

    Juff Actief lid

    14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Hoi Mabelle,

    Ik had elke maand dat ik niet zwanger was zere borsten en vanaf mijn ei menstruatiepijn. Dit had ik ook in de maand dat ik zwanger was, ik was zelf overtuigd ongi te worden, ik bleek dus zwanger. Wat ik wil zeggen is, je kunt er volgens mij helemaal niks van zeggen. Ik hoop voor je dat het deze maand raak ik!

    Xx Juf
     
  8. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    wauw Juff, dat heb ik nu precies hetzelfde, heb alleen normaal gesproken als ik ongi moet worden ook last van afscheiding, een paar dagen ervoor, en nu helemaal niets, zo vreemd!
    maar je geeft me weer wat hoop, dankje!
     
  9. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Een paar dagen voor ik ongesteld word heb ik ook altijd last van afscheiding dus wie weet bliek ;)
    Ik heb nu na mijn ei wat witverlies gehad dus ik dacht daar gaat mijn ei weer :rolleyes:
    Maar inderdaad ik denk dat het gewoon weer afwachten is!
    Groetjes Mabelle
     
  10. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Dat had ik ook, maar zo wienig! dus, wie weet, laten we maar hopen... vind het wel raar deze keer, want heb wel krampen (ongi) maar ergens lijkt het ook van mijn darmen af te komen, trekt ook elke keer weer weg... wordt wel een beetje gek van die spanning, maar goed....

    x
     
  11. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Spannend hoor! laat je het wel weten?
    Gr mabelle
     
  12. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    ja doe ik, hoe sta jij nu in je cuclus dan?
     
  13. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Dag 18. En sinds ik aan de clomid ben heb ik een cyclus van 26 en 27 dagen. Morgen moet ik bloedprikken om te kijken of er echt een eisprong is geweest en of ik voldoende progrestron aanmaak. Dus wachten, wachten, wachten....
    Maar ik duim voor je!
     
  14. bliek

    bliek Actief lid

    5 aug 2006
    414
    0
    0
    tandartsassistente
    gaanderen
    Ik ook voor jouw! succes! ze kunnen het ook het geduldforum noemen, haha
     
  15. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Na de eisprong heb ik een witachtige creme met stukjes erin (sorry beetje onsmakelijk) dat betekend bij mij dat het eitje dood is.
     
  16. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Ja daar was ik dus al bang voor want volgens mij heb ik dat vaker gelezen. Ik had wel 2 eitjes deze ronde en een klein beetje wit, dus wie weet.......
     
  17. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Ik had deze ronde ook een klein beetje wit maar niet van die stukjes erin zeg maar. En nu is het heel droog en dat had ik voor mijn mk ook. Dus heb nu klein beetje hoop!
     
  18. Mabelle

    Mabelle Actief lid

    29 sep 2006
    180
    0
    0
    Ja hier hetzelfde. Na het eerste ei (tenminste ik denk dat ze, te merken aan de buikpijn, apart gesprongen zijn) geen wit en na de 2e een heel klein beetje. Dus erg duidelijk is het deze maand ook niet. Terwijl ik vorige maand ook meer wit met stukjes :oops: verloor en inderdaad was het niet raak. Maar ik merk dat ik door die onduidelijkheid deze maand weer zo ga zitten hopen. En misschien maak ik niet eens genoeg progresteron aan..........
    Gr mabelle
     
  19. Loesjuh

    Loesjuh Niet meer actief

    Wanneer kun je testen?
    Ik merk idd ook dat ik weer hoop krijg..
     
  20. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    Loesjuh is dat zo? dat heb ik soms ook namelijk :oops:
     

Deel Deze Pagina