Symptomen? Was het maar zo!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sus, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    :rolleyes:
    Vandaag precies 6 weken en we weten het eigenlijk nog maar een week. Toch hebben we allebei het gevoel dat het helemaal goed zit. Dit i.t.t. tot de vorige keer toen het een miskraam werd.
    Alleen: ik merk helemaal nx! Pas over 2 1/2 wk de eerste echo en dat lijkt mijlenverweg!
     
  2. Tinkerbel80

    Tinkerbel80 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Onzeker kan je er van worden als je geen klachten hebt. Dat had ik wel iig. Ik heb tot nu toe nog steeds geen klachten. Ja ik ben wat moe maar niet opvallend ofzo dus ik zie dat niet als een klacht. Enige wat me het gevoel geeft dat ik zwanger ben is dat ik dikker word en dat ik een goede echo heb gehad. Ik dacht altijd als je zwanger bent, ben je ook ziek. Gelukkig hoeft dat dus niet bij iedereen zo te zijn.

    Ik duim voor je voor een goede echo!
     
  3. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wat duurt wachten lang he!
    Mijn klachten (voor zover ik die had) begonnen pas toen ik 8 weken was. Moe en lusteloos, eten ging me tegenstaan enzo.. maar het is voor iedereen anders!
     
  4. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    :p
    Hardstikke lief om reacties te krijgen! Niemand weet er nog van, behalve mijn partner uiteraard ;) Ik probeer maar wat te werken zodat ik niet teveel ermee bezig ben. 12 sept. de eerste echo. Dat wordt wel emotioneel omdat we in juni slecht nieuws kregen. We zijn erg gelukkig dat het de keer erna direct weer gelukt is!

    Zo wil je altijd wat anders dan er IS! Zaten we eerst ongeduldig te worden over het zwanger willen worden, nu zijn we weer ongeduldig over de eerste symptomen, en als die er zijn worden we vast weer ongeduldig voor het werkelijk kunnen vast houden van een kindje! Ik moet meer ZEN toepassen in mijn leven! :)
    Fijn wat te horen van de ervaringsdeskundigen onder jullie! En uiteraard: ook gefeliciteerd!
     
  5. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jij ook gefeliciteerd!

    En met je schuin geschreven stukje heb je echt helemaal gelijk! Ik ben nu ruim 14 weken zwanger en nu is het weer van wanneer krijg ik echt een buikje, horen we het hartje wel, groeit het wel goed, is het gezond, wat is het geslacht? etc etc etc.. en zo is er altijd wel wat! :)
     
  6. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    roep dit maar niet te hard! :)
    bij mijn eerste hoopte ik ook op wat symptomen...nou en ik kreeg ze hoor!
    pffff dit wens ik nooit meer ben namenlijk nog nooit 4 maanden zo ziek geweest als toen!

    en nu, nu begint het langzaam weer te komen bah hoop dat het wel ietsje minder mag deze keer!
     
  7. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    :oops: Ik schaam me bijna als ik jouw verhaal hoor! Ik zou blij moeten zijn dat ik nog niks merk! Ik zie dat je morgen gaat trouwen?! Ik wens je een bijzonder mooie dag met lieve mensen om jullie heen! Bedankt voor jouw reactie! ;)
     
  8. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dank je wel hoor!
    heel veel geluk met jullie zwangerschap!
     
  9. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem

    :cry: 26 en 27 augustus: bloeding en krampen, ongelofelijk balen, lamgeslagen en bang. Volgens de dok nu meer dan 50% kans op miskraam. We gaan de echo vervroegen wl. vlgd wk. :cry:
     
  10. limmeke

    limmeke VIP lid

    28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    :( Wat een rotbericht! Veel succes deze week!
     
  11. Deurtje

    Deurtje Fanatiek lid

    8 mei 2008
    4.332
    0
    0
  12. kristal

    kristal Lid

    22 jul 2008
    78
    0
    0
    leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf
    rotterdam
    veel sterkte meid
    hopelijk komt alles goed
     
  13. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Sterkte Sus ik weet er helaas alles van.
    Neem rustig je tijd!
     
  14. vanesje

    vanesje Fanatiek lid

    17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Heel veel sterkte en we duimen voor je!
     
  15. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    heel veel sterkte!

    zet em op kleintje!
     
  16. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    Het klinkt misschien raar meiden maar ik heb besloten de echo gewoon te laten staan op 12 september en maandag niet te gaan. Gehoord van de verlosk. dat de bloeding door innesteling kan zijn en het was maar 2 dagen en alleen op de wc. Een flink stolsel verloren maar zonder kramp dus dat kwam niet uit de baarmoeder volgens de verlosk.

    Ik wil het nog niet weten als het niet goed is én ik wil geen valse hoop als het wél goed is. Daarom wil ik maandag nog geen echo. Het is valse hoop als het hartje klopt want dan is het nog maar 7 weken: 1 week over de helft van de spannende periode van 12 weken dus er kan sowieso nog van alles gebeuren. :rolleyes:

    Gelukkig steunt mijn partner mij in elke keuze die ik maak als ik me er maar goed bij voel!!! :)
     
  17. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Idd je moet doen wat je goed lijkt.

    Meis ik wil je alleen geen valse hoop geven. Ik had bij mijn vmk vorige maand ook totaal geen pijn, geen krampje zelfs en 2,5 dag helderrood bloed bijna alleen met afvegen met op dag 2 een stolsel.... Dat wast...

    Ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik.
     
  18. Sus

    Sus Lid

    25 aug 2008
    32
    0
    0
    Zelfstandige
    Haarlem
    :( Khad wéér btj helderrood bloedverlies incl. een stolsel en knijp m toch, verdrietig geweest en toch besloten die echo te gaan doen maandag. Je hoort er verschillende verhalen over, het kan alle kanten op... Ik had het me vroeger allemaal heel anders voorgesteld, veel zorgelozer!!! Wake up girl!! :rolleyes:
     
  19. Momfulness

    Momfulness Niet meer actief

    Sus, heel veel sterkte maandag!
     
  20. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Sterkte Sus..!
     

Deel Deze Pagina