Symptomen zijn weg???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 5 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik snazp er niks meer van, ik ben 2 weken lang gek geworden van alle symptomen die ik had en nu ik sins gister weet dat ik zwanger ben doet alleen nog mijn buik pijn :s en kan ik moeilijk naar de wc.. de pijn in mijn borsten en tepels is weg :( is dat normaal??
     
  2. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Shar, ik heb vandaag ook minder klachten dan normaal. Ik neem aan dat dat verder geen kwaad kan?
     
  3. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    hallo
    jah dat kan voorkomen dat je dan nergens ineens last van heb ik had het niet ik was gewoon beroert alles wat je maar kunt bedenken bah maar jah
    dat had ikd er wel voor over want na 9 maanden was me zoon geboren dan ben je alles weer vergeten dat hebben jullie ook succes met de zwangerschap me man en ik willen nu werken aan een 2de kindje
    leuk he :D :D
     
  4. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    HAHAHA ik riep vorige week nog dat ik wel wat klachten zou willen hebben om te voelen dat ik zwanger was.

    Kon ik die uitspraak maar terugnemen!!!!!!!!
     
  5. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    dus met andere woorden het gaat nog komen????
    Het zal niet altijd fijn zijn om bepaalde kwaaltjes te hebben, maar nu zou ik ook wel wat meer willen voelen, zodat die bevestiging van het zwanger zijn er is.
    Gek he?????
     
  6. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh meid, ik weet wat je bedoeld.
    En tot je die klachten heb blijf je ze willen hebben.
    Nu ik klachten heb, vraag ik me weer af of het door de zwangerschap komt of dat ik me grieperig voel.

    Bevestiging???? Ik denk dat dat pas komt als ik de echo heb gezien. (17 mei pas)

    Of de klachten bij jou nog komen??? dat hoeft toch helemaal niet.

    Mijn zus bijvoorbeeld heeft vanaf dag 1 tot maand 8 0,0 klachten gehad. Mijn neefje is alleen 4,1 week te vroeg geboren, dat was de enige "klacht".
     
  7. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    ik denk dat ik ook pas de bevestiging heb na de echo.
    Kon ik maar een winterslaap houden en over 8 weken wakker worden.
    8 weken klinkt echt lang om te wachten, bah!!!
     
  8. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ja dat heb ik nou ook.
    Jij moet dus ook tot 12 weken wachten.

    Nou ik wacht met je mee hoor.
    Alleen heb ik vandaag over 6 weken de wachttijd wel achter de rug.
    Ik heb er zelfs een hele vrije dag van gemaakt. Dan kan ik lekker de hele dag kwijlen bij de fotootjes.

    Ik kan niet wachten.
     
  9. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik moet zeggen dat ik ook weinig symptomen heb hoor.... sommige dagen zelfs niks, en dan ineens weer een dagje wel...
    Maar meestal niets, behalve moeheid, maar heb Fibromyalgie, dus ja, die moeheid had ik ook al, al was t toen wel minder...

    Je hoort weleens zeggen: als je maar goed misselijk bent enzo, dan weet je dat t goed zit, en dan denk ik meteen: Whoops, nee he?

    Pfff....was t maar vast echo-tijd...
     
  10. spekske

    spekske Lid

    26 dec 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    Hoi,

    Ik had dat ook zo even een pauza tussenin zonder klachten tot ik plots voorbij de zes weken kwam toen ben ik 4 weken aan een stuk kotsmisselijk geweest!!!Vreselijk!
    Gelukkig is dat bij iedereen anders.
     
  11. Niet meer actief

    Ik snazp er niks meer van, ik ben 2 weken lang gek geworden van alle symptomen die ik had en nu ik sins gister weet dat ik zwanger ben doet alleen nog mijn buik pijn :s en kan ik moeilijk naar de wc.. de pijn in mijn borsten en tepels is weg :( is dat normaal??
     
  12. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Shar, ik heb vandaag ook minder klachten dan normaal. Ik neem aan dat dat verder geen kwaad kan?
     
  13. devilangel

    6 mrt 2006
    97
    0
    0
    huisvrouw
    enschede
    hallo
    jah dat kan voorkomen dat je dan nergens ineens last van heb ik had het niet ik was gewoon beroert alles wat je maar kunt bedenken bah maar jah
    dat had ikd er wel voor over want na 9 maanden was me zoon geboren dan ben je alles weer vergeten dat hebben jullie ook succes met de zwangerschap me man en ik willen nu werken aan een 2de kindje
    leuk he :D :D
     
  14. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    HAHAHA ik riep vorige week nog dat ik wel wat klachten zou willen hebben om te voelen dat ik zwanger was.

    Kon ik die uitspraak maar terugnemen!!!!!!!!
     
  15. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    dus met andere woorden het gaat nog komen????
    Het zal niet altijd fijn zijn om bepaalde kwaaltjes te hebben, maar nu zou ik ook wel wat meer willen voelen, zodat die bevestiging van het zwanger zijn er is.
    Gek he?????
     
  16. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh meid, ik weet wat je bedoeld.
    En tot je die klachten heb blijf je ze willen hebben.
    Nu ik klachten heb, vraag ik me weer af of het door de zwangerschap komt of dat ik me grieperig voel.

    Bevestiging???? Ik denk dat dat pas komt als ik de echo heb gezien. (17 mei pas)

    Of de klachten bij jou nog komen??? dat hoeft toch helemaal niet.

    Mijn zus bijvoorbeeld heeft vanaf dag 1 tot maand 8 0,0 klachten gehad. Mijn neefje is alleen 4,1 week te vroeg geboren, dat was de enige "klacht".
     
  17. Hope

    Hope Fanatiek lid

    1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    ik denk dat ik ook pas de bevestiging heb na de echo.
    Kon ik maar een winterslaap houden en over 8 weken wakker worden.
    8 weken klinkt echt lang om te wachten, bah!!!
     
  18. Jantien

    Jantien Bekend lid

    20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ja dat heb ik nou ook.
    Jij moet dus ook tot 12 weken wachten.

    Nou ik wacht met je mee hoor.
    Alleen heb ik vandaag over 6 weken de wachttijd wel achter de rug.
    Ik heb er zelfs een hele vrije dag van gemaakt. Dan kan ik lekker de hele dag kwijlen bij de fotootjes.

    Ik kan niet wachten.
     
  19. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Ik moet zeggen dat ik ook weinig symptomen heb hoor.... sommige dagen zelfs niks, en dan ineens weer een dagje wel...
    Maar meestal niets, behalve moeheid, maar heb Fibromyalgie, dus ja, die moeheid had ik ook al, al was t toen wel minder...

    Je hoort weleens zeggen: als je maar goed misselijk bent enzo, dan weet je dat t goed zit, en dan denk ik meteen: Whoops, nee he?

    Pfff....was t maar vast echo-tijd...
     
  20. spekske

    spekske Lid

    26 dec 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    Hoi,

    Ik had dat ook zo even een pauza tussenin zonder klachten tot ik plots voorbij de zes weken kwam toen ben ik 4 weken aan een stuk kotsmisselijk geweest!!!Vreselijk!
    Gelukkig is dat bij iedereen anders.
     

Deel Deze Pagina