Symptomen zwangerschap weg?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnetje91, 4 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Vandaag ben ik 5 weken en 1 dag zwanger, heel pril nog. Nu had ik sinds vorige week hele gevoelige tepels, en nu is dat ineens over sinds gisteravond.. is dit normaal? Maakte me al gelijk zorgen.. moet ik eigenlijk niet doen maar toch..:rolleyes: dat was eigenlijk het enigste wat ik merkte, verder ook helemaal niet misselijk ofzo.. nu dat ineens over is vindt ik dat toch wel raar..o_O
     
  2. BijnaMama2020

    BijnaMama2020 Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

    Bij mij waren ook opeens alle kwaaltjes een stuk minder en bijna weg. Paar dagen daarna begon de misselijkheid. Ik hoopte dat er een momentje op de dag was dat ik niet misselijk was. Van de huisarts heb ik Emesafene gekregen tegen de misselijkheid. Dit werkte goed. Na de 15e week ofzo ging het zo goed dat ik geen medicatie meer hoefde te nemen.

    Ik zou zeggen geniet er nu maar van dat je je geen kwaaltjes hebt, wie weet wat er nog kan komen.
     
  3. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Dankjewel! Oke dat is normaal dat de kwaaltjes kunnen komen en gaan dan :) Ja ik hoor best vaak dat vrouwen ook pijnlijk borsten hebben, ik had dan alleen hele gevoelige tepels. En nu is dat ineens weg. Maakte me zorgen of alles dan nog wel goed is.
    Tot nu toe nog niet misselijk geweest, maar dat zal vast nog wel komen denk ik:roflmao: Vanavond komt er iemand langs van moeders voor moeders, spannend :D
     
  4. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ik heb dit ook. De afgelopen dagen krampjes, gevoelige tepels en 'beurse' borsten. Had dit ook bij mijn 1e zwangerschap. Voel nu niks meer en dat maakt je onzeker. Bij mij begon de misselijk bij mn 1e zwangerschap volgens mij ergens bij 8 of 9 weken. Ik heb echt afgeteld tot die 1e echo omdat ik er niks meer van geloofde. Mijn zus had dit ook met beide zwangerschappen. Pas toen ik een paar weken misselijk was dacht ik, oke nu weet ik het wel! Doe maar weer weg die misselijkheid haha. Dus vertrouw erop, zolang je geen bloed verliest ben je gewoon hartstikke zwanger!
     
  5. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Gek dat het zo kan wisselen he, dat maakt je dan gelijk weer onzeker. Ik had ook zoiets van hé waarom voel ik niks meer.. en dan pas 5 weken:rolleyes: ik tel ook echt de weken af tot de 1ste echo. Waarschijnlijk wordt ik door de huisarts doorgestuurd naar de gynaecoloog vanwege hoge bloeddruk waar ik al een paar jaar last van heb en medicijnen voor gebruik. Weet niet of je daar eerder gecontroleerd wordto_O maarja zolang er geen bloed is , is het goed:D
     
  6. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ja ik herken het enorm. Zo dubbel! Misselijkheid is echt heel beroerd maar dan weet je wel dat je zwanger bent. Geen kwaaltjes is super fijn maar maakt wel onzeker.
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  7. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Net een mooie test gehad bij moeders voor moeders:D
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Gliss en Vero0504 vinden dit leuk.
  8. Cjms

    Cjms Bekend lid

    11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Die kwaaltjes die komen en gaan zijn juist hetgeen die de aanloop tot aan de eerste echo zo spannend en tergend maken. Heel naar is dat, maar hoort erbij!

    Gefeliciteerd met je zwangerschao!
     
    Zonnetje91 vindt dit leuk.
  9. BijnaMama2020

    BijnaMama2020 Niet meer actief

    Dat is een hele mooie test!!!! Goed van je dat je mee gaat doen met moeders voor moeders. Een vriendinnetje van mij heeft mede door moeders voor moeders een kindje mogen krijgen.
     
  10. Zonnetje91

    Zonnetje91 Actief lid

    20 jun 2018
    453
    224
    43
    Vrouw
    Wat mooi! Daar wil ik het zo graag voor doen. Wij zouden deze maand ook starten met iui, met hormonen. Vindt het een mooi gebaar als je wat terug kan doen:)
     
    BijnaMama2020 vindt dit leuk.
  11. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.827
    14.156
    113
    Bij komt en gaan de klachten en kwaaltjes ook hoor. Meest nerveus wordt ik van de steken, maar ohja banden...das waar...buik is een plofcentrale, ook dat is niet vreemd bij mn dochter liep ik noodgedwongen met 8 weken met een zwangerschapsbroek. Grote verhuizing was al geregeld. Zoontje ging nog eerder en nu heb ik al moeite met mn broek dicht te krijgen...mijn lijf wordt steeds efficienter met die verhuizingen.
     
  12. Beebieee

    Beebieee Lid

    1 feb 2020
    15
    27
    13
    Vrouw
    Hoe gaat het nu? <3
     
  13. linkiepinkie

    linkiepinkie Niet meer actief

    Ik zit nu op 6 weken. Totaal geen klachten. Zo dubbel. Vooral dat mijn 1e echo pas over 2 weken is. Twijfel nu zo... Maar goed, vertrouwen hebben!!
     
  14. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    967
    785
    93
    Vrouw
    Zo herkenbaar dit, je topic beschrijft precies wat ik ook heb ;). Eerst wel wat symptomen, licht misselijk en alleen gevoelige tepels, nu niets meer, ben 4+6. Direct onzeker worden idd. Maar fijn te lezen dat dit kan!
     

Deel Deze Pagina