[Symptomen] Zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door XxMiichelle, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxMiichelle

    XxMiichelle Actief lid

    7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Nou staat er hier op zwangerschapspagina.nl dat in de eerste 12 weken misselijkheid en bijkomend braken kan voorkomen oftewel ochtend ziekte. Nou is mijn vraag vanaf wanneer eigenlijk? Kan dit al meteen voorkomen na de bevruchting? Of pas na 2 weken ofzo..

    Ja, ik weet het.. ik kan een test doen, maar die kan ik pas doen tegen de tijd ik al weer bijna mijn volgende menstruatie zou moeten krijgen. Dus ik wacht gewoon af en als die uit blijft ga ik een testje halen.
    Maar dat is dus mijn vraag: vanaf hoeveel weken werd jij misselijk met bijkomend braken?

    ( voor de moderators op het forum, als mijn bericht niet goed staat word hij denk ik wel verplaatst ofzo? )
     
  2. 1984

    1984 Niet meer actief

    Ik pas bij 6 weken toen werd ik echt misselijk maar heb tot nu toe nog steeds niet overgegeven het ergste was dat ik moest kokhalzen maar daar bleef het ook bij.

    Groetjes en succes
     
  3. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Je kan al testen als je 1 dag overtijd bent hoor
    je hoeft tegenwoordig niet meer zo lang te wachten :)
    Succes !
     
  4. XxMiichelle

    XxMiichelle Actief lid

    7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    ja overtijd,
    maar ik ben niet overtijd, ik heb seks gehad in een periode dat ik ook erg vruchtbaar was. En nu wacht ik gewoon mijn menstruatie af.
     
  5. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Hoi,

    Ik had het pas vanaf de 7e a 8e week pas en het begint nu minder te worden (gelukkig) en het hoeft niet perse in de ochtend te zijn hoor. Ik heb het zowel in de ochtend en laat op de avond, en soms twee keer op een dag..pfff. Maar ik neem het voor lief.

    Gr
     
  6. XxMiichelle

    XxMiichelle Actief lid

    7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    oh oke, ja ik had ook nog een ander topic, en daar zeiden ze ook al dat het heel verschillend is, de ene pas na 7 weken misselijkheid en de ander al na 4 dagen bevruchting.
    En dan verschildt de mate nog waarin je misselijk bent pfoe.. heel gedoe zeg
     
  7. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ow zo bedoel je
    aah dan snap ik je ;)
     
  8. balleke

    balleke Fanatiek lid

    21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    Het is echt bij iedereen anders... Totaal niet te voorspellen.
    Ik zag het aan mijn tepels dat ik zwanger ben. De kleur was veranderd tijdens de innesteling. Voor de rest had ik nergens last van. De eerste test was zelfs neg en twee dagen later pos.
    Ik had toen ook het gevoel dat het echt gelukt was..:)

    Maar ben je nu over tijd?? en hoeveel dagen??
     
  9. XxMiichelle

    XxMiichelle Actief lid

    7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    ik ben nog niet over tijd, ik heb onveilig seks gehad... mijn volgende menstruatie moet ik nog krijgen. En de kans is best groot dat ik zwanger ben omdat het onveilig was rond om mijn ovulatie.
     
  10. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik ben helemaal niet misselijk geweest, en verder heb ik weinig tot geen symtomen gehad.
     
  11. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Oh oh en was het niet gepland??
    Je kàn je menstruatie ook tegenhouden als je denkt zwanger te zijn en het niet bent trouwens, dus probeer niet teveel te stressen. 8)
     

Deel Deze Pagina