[ Symptomen ] Zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door XxMiichelle, 8 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxMiichelle

    XxMiichelle Actief lid

    7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    Nou staat er hier op zwangerschapspagina.nl dat in de eerste 12 weken misselijkheid en bijkomend braken kan voorkomen oftewel ochtend ziekte. Nou is mijn vraag vanaf wanneer eigenlijk? Kan dit al meteen voorkomen na de bevruchting? Of pas na 2 weken ofzo..

    Ja, ik weet het.. ik kan een test doen, maar die kan ik pas doen tegen de tijd ik al weer bijna mijn volgende menstruatie zou moeten krijgen. Dus ik wacht gewoon af en als die uit blijft ga ik een testje halen.
    Maar dat is dus mijn vraag: vanaf hoeveel weken werd jij misselijk met bijkomend braken?
     
  2. MamaKitty

    MamaKitty VIP lid

    26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    paar weken na NOD bij beide.
     
  3. jacoba

    jacoba Fanatiek lid

    6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Paar dagen na NOD bij alle 4
     
  4. XxMiichelle

    XxMiichelle Actief lid

    7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    wat is NOD? xD
    sorry..
     
  5. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Niet Ongesteld(heids) Dag, geloof ik. Oftewel: de dag dat je ongesteld moet worden ;)
     
  6. R1lana

    R1lana Fanatiek lid

    24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik had al antwoord gegeven in je andere topic (zelfde)
     
  7. Karel1978

    Karel1978 Fanatiek lid

    12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik heb er nooit last van gehad, maar mijn vk vertelde dat meestal de misselijkheid pas goed op gang komt rond 7 a 8 weken...

    Maar het verschilt eigenlijk bij iedereen...
     
  8. Rosao

    Rosao VIP lid

    3 nov 2007
    12.825
    1.280
    113
    Bij mij kwam het met 6,5 week op gang (de misselijkheid) en met 7,5 week begon ik over te geven. Maar ik had wel last van HG (extreme misselijkheid).
     
  9. Liesje76

    Liesje76 VIP lid

    16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik was al misselijk voor mijn NOD, klachten begonnen al 4 dagen na de bevruchting
     
  10. lovewomen

    lovewomen Lid

    25 sep 2008
    51
    0
    0
    Ik ben niet ziek ofzo geweest.. wel heel erg met mn hormonen in de knoop gezeten..

    liefs
     
  11. XxMiichelle

    XxMiichelle Actief lid

    7 jul 2009
    263
    0
    0
    NULL
    Eindhoven.
    oh, dus het is blijkbaar allemaal erg verschillend, ik heb afgelopen vrijdag 3 juli onveilig seks gehad. Dus ik ben benieuwd.
     
  12. guusje99

    guusje99 Fanatiek lid

    7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiƫle dienstverlening
    Noord Brabant
    ow das echt nog heel kort he? Ik had het ook zo kort na de bevruchting, 4 nachten op een rij echt super misselijk...bijna overgeven. Weet nog niks, dus weet niet of het echt een symptoom is die erbij hoort...

    succes, xx:)
     
  13. SuLa

    SuLa Fanatiek lid

    14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik ben van week 5 t/m 10 misselijk geweest, maar nooit hoeven braken. Nu nog steeds af en toe misselijk. En die misselijkheid komt bij mij de hele dag voor, niet alleen 's morgens.
     
  14. saraatje

    saraatje Actief lid

    14 apr 2009
    105
    0
    0
    Bij mij begonnen de klachten ook best laat vond ik namelijk in de 8e week begon het zich langzaam optebouwen naar steeds erger.
    Nu hoef ik niet overtegeven maar heb wel in vlagen een misselijk gevoel.Ook heb ik ontzettend veel last van mn maag,kan niks verdragen,aldoor last van opboeringen en enorme maagzuur.
    Het zal bij iedereen wel verschillen vanaf wanneer het begint.
     
  15. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Vanaf zo'n 6 weken werd ik af en toe zo op de dag wat misselijk. Als ik dan wat at ging het weg.
    Vannacht ben ik wakker geworden(in mijn droom werd ik ergens misselijk van) en ik was in het echt misselijk en dacht te moeten overgeven, maar gelukkig ben ik weer snel in slaapgevallen.
    Vanmorgen na het opstaan continu een lichte misselijkheid, maar niet echt hinderlijk.
    Ik ben benieuwd hoe het vanaf nu gaat.

    Het hcg-hormoon neemt toe tot je 10de week en neemt daarna weer langzaam af heb ik begrepen dus het kan goed kloppen,denk ik.
     
  16. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik vind dit wel een leuk topic.....

    In de 8jr dat wij bezig zijn geweest heb ik nog nooit een positieve test gehad...
    Ik heb wel heel vaak symtomen gehad en ik was ook zo af en toe vrezelijk misselijk voor mijn NOD, meestal een week tot een paar dagen ervoor.
    Tijdens de IVF kwamen ze erachter dat het niet aan de bevruchting heeft gelegen en ook niet aan de cel deling omdat ik van de 17eitjes 14eitjes had die perfect waren voor terug plaatsing en we hebben er nu nog 13 in de vriezer zitten.

    Dus ik denk dat je echt van de bevruchting al symptomen kan hebben alleen zegd het niet dat je zwanger bent..............ik hoop dat iedereen begrijpt wat ik bedoel :D
     
  17. meid88

    meid88 Actief lid

    8 jun 2009
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    zuurbranden dan? hoelang duurt het voordat je daar last van zou kunnen krijgen ?
     
  18. sloppyslayer

    sloppyslayer VIP lid

    10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Zuurbranden had ik al heel erg snel, 6wkn, maar dat is voor iedereen verschillend.
     

Deel Deze Pagina