Tamagotchi-idee

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Bellybell, 15 jan 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

    Bellybell Fanatiek lid

    30 dec 2012
    4.524
    4.381
    113
    He hallo,

    Ik ben voor mijn dochter op zoek naar een elektronisch huisdiertje dat ze overal mee kan nemen en wat ze kan verzorgen. Vroeger hadden wij de tamagotchi, geweldig! Maar blijkt dat ze in 25 jaar tijd niks zijn veranderd en echt niet meer te doen zijn.
    Heeft iemand andere leuke tips? Zoek geen pluche huisdier zoals Fur Real Friends.
     
  2. Hoihoii

    Hoihoii Actief lid

    16 dec 2018
    221
    143
    43
    Vrouw
    Niet helemaal wat je zoekt denk ik, maar mijn dochter is momenteel helemaal gek met de (gratis) Android app 'Smolsies'. Komen er diertjes uit eieren die je moet verzorgen en met spelletjes kun je geloof ik punten verdienen om hun verblijf/huis aan te kleden.
     
  3. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Wij hebben deze https://www.bol.com/nl/p/vtech-kidifluffies-kat-interactieve-knuffel/9200000058489553/

    4 jaar geleden gekocht voor de oudste en nu weer opnieuw ontdekt door de jongste van 4.
    Ze vindt 'm heel leuk, vooral dat je 'm in slaap kunt wiegen is een hit.
    Hij zegt het als hij honger of dorst heeft of een spelletje wil spelen. Ook kan hij je napraten als je 2 keer op het schermpje tikt.

    Hij reageert op aanraking (aaien over het kopje), beweging en geluid.

    Het is eigenlijk een soort pluizige tamagotchi :)
     
  4. Elise75

    Elise75 Fanatiek lid

    2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Deze is leuk!
    Tot welke leeftijd is hij leuk denk je?
    Mijn dochter wordt 7 maar is wel echt gek op knuffels en speelt er hele verhalen mee.
     
  5. Sylver

    Sylver Fanatiek lid

    17 sep 2014
    1.488
    1.444
    113
    Tot welke leeftijd vind ik lastig in te schatten, maar ik denk dat als je dochter al graag met knuffels speelt dat deze dan nog wel een tijdje leuk blijft.

    Mijn oudste is nu 7 en vindt 'm ook nog leuk,
    maar hij is ingepikt door haar zusje :p
    De oudste heeft er altijd met intervallen mee gespeeld. Toen ze 3 of 4 jaar was, waren veel functies nog wat moeilijk, vooral de spelletjes. Vorig jaar toen ze 6 was vond ze de Kidifluffie weer en toen kon ze wel al die spelletjes doen, dat is dus wel een voordeel dat je dochter al iets ouder is.
    Ik merk dat mijn jongste het ook nog wat lastig vind om 'm bijvoorbeeld te voeren dmv het computertje, dus die heeft 'm elke keer nep eten uit 't keukentje :)
     
    Elise75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina