Tand

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Diddl, 22 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Onze meiden zijn nu dus aan het wisselen. Beide al eentje er uit en een nieuwe in aantocht.
    Nu zag ik gisteravond dat bij de een een andere tand een klein beetje los zit, maar dat de nieuwe tand er al aankomt :) Deze groeit nu dus scheef naar binnen, onder de melktand door. :confused:
    Moet ik de tandarts hier voor bellen?
     
  2. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Hmmm nee volgensmij niet hoor, gebeurt geloof ik best vaak, ik zal het ff voor je nakijken, een van de mijne heeft dat ook een keer gehad, zal ff kijken hoe dat is gegroeid als ze thuis is :p
     
  3. Judith75

    Judith75 VIP lid

    9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Nee hoor, tandarts bellen hoeft niet. De tand heeft gewoon eventjes nu niet genoeg plaats, maar dit komt wel goed. Een tandarts kan er nu toch nix aan doen. (Hier ook een dochter aan het wisselen ;) )
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd doen ze niets aan bij mijn dochter zelfde haar hoektand groeit ook schuin erboven
    tandarts doet er niets aan
     
  5. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Kan helemaal goed komen. Ik heb zelf als kleuter een tijdje rondgelopen met 2 rijen ondertanden. Mn melktanden stonden keurig op hun plaats, mn nieuwe tanden daar mooi achter. Nadat mn melktanden uit zichzelf zijn gewisseld, zijn mn nieuwe tanden keurig naar voren gekomen. Nooit een centje pijn gehad, ook geen beugel nodig gehad en ik krijg nu nog regelmatig complimenten over mijn gebit. Geen zorgen dus.
     
  6. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Dankje meiden... ben weer gerust gestelt. Weet dat je er niets aan kan doen, maar vind het zo zonde zulke schoonheidsfoutjes :oops:
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wij kwamen er een paar weken achter dat Ameé geen 1ste kies heeft grote mensen kies dan he

    ze moest voor foto's ivm de ortho en daar zagen we dus niets zitten :)

    komt niet zo vaak voor maar zei de ortho scheelt weer ruimte :) en niemand zal het opmerken
     
  8. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Gewoon afwachten dus,had ik ook met m'n oudste,
    als ze eenmaal uitgewisseld zijn kan de tandarts makkelijker beslissen wat er gebeuren moet(beugel ;) )
     

Deel Deze Pagina