Weer een klachtje erbij (heb al in mijn gedachten dat ik van alles last krijg). Ik krijg steeds giga steken in mijn liezen. Zou dit al op bekkeninstabliliteit kunnen duiden? Ik krijg hier sowieso last van door mijn bindweefselafwijking, maar vind het nog zo vroeg (of diegene die zegt dat ik nu al 9 weken ver ben, moet gelijk hebben hihi). Maandag pas naar de fysio, dus kan het daar nu dus ook niet vragen.
Mijn eerste indruk dat ik je verhaaltje las was bandenpijn. Dat kun je in je liezen voelen en ook laag in je buik (boven je heupbeenderen) Succes en geniet van je zwangerschap
Zonder zwangerschap heb ik al lichte bekkeninstabiliteit. Heb een bindweefselafwijking waardoor de banden erg slap zijn, en een vergroeiing van mijn SI gewricht... Maar ik houd het nu nog ff op bandenpijn.
Heb er nu zelf ook last van (BI) door m'n hypermobiliteit in een vroeg stadium, maar die pijn zit niet echt in mijn liezen. De pijn die ik richting mijn liezen voel (ben ook al zo'n kneus hihi) is volgens mij bandenpijn. Hoe dan ook, laat je maar lekker verwennen!
BI lijkt mij onwaarschijnlijk.. het is denk ik eerder iets van bandenpijn of je groeiende baarmoeder.. Kan echt wel zeer doen..