Hallo dames, Dit is niet zo heel erg boeiend Misschien maar je kan bij je instellingen van fb zien welke actieve sessies er zijn dus waar je bent aangemeld ik zie me woonplaats wel netjes maar zag van begin mei Amsterdam staan Zien jullie er ook weleens vreemde plaatsen tussen ? Vind t maar raar .. Heb me wachtwoord meteen veranderd ..
Het kan zijn dat jij die tijd in amsterdam bent geweest en je daar hebt aangemeld op je telefoon. Bij mij stond er ook heel raar istanbul tussen 3 x! Heb daarna ook mijn wachtwooord veranderd maar het komt af en toe nog steeds.. dus ik vraag me af in hoeverre het klopt
Istanbul, terwijl je in NL bent, lijkt me toch verdacht (tenzij je via een proxy zat). Als je op de telefoon zit kan de plaats wel eens een paar km. schelen inderdaad, maar niet andere kant van het land.
Dit is ook zo met Hotmail. Hij geeft bij mij standaard de andere kant van NL aan. Het kan zijn dat ze proberen te hacken. Dat is dan niet iemand die jou doelbewust hackt maar van die grote hackers die hun software over duizenden accounts (o.i.d.) tegelijk laten draaien om te kijken of ze ergens binnen komen.
Bij mij heeft er 1x Tokio ofzo gestaan - dat kwam omdat ik een app toestemming had gegeven tot mijn FB of ik had op iets stoms geklikt waar ik mij met mijn FB-account aan moest melden. Toen hadden ze mijn wachtwoord gepikt. Uiteraard heb ik dat toen gelijk gedaan en mezelf eens op de vingers getikt. Dat ik zo stom kon zijn om die stomme tests, filmpjes en andersoortig clickbait aan te klikken en erin te trappen. Ik voelde me echt gewoon dom toen Never again. Voor de rest staan er bij mij regelmatig rare plaatsen; maar al die keren ben ik dan ook in al die rare plaatsen geweest en heb ik mezelf daar aangemeld via mijn mobiel. Elke keer wanneer een 'nieuw' apparaat of nieuwe browser zich aanmeldt op mijn Facebookaccount krijg ik een melding via FB zelf, een e-mail en moet ik bevestigen met mijn wachtwoord dat ik het ben. Dat vind ik wel erg prettig!
ik zie nu ineens dat ik dus regelmatig vanuit Glasgow inlog met een android 4 telefoon?!? Hoe kan ik er nou voor zorgen dat dat niet weer gebeurd, wachtwoord veranderen?
Ik log ook geregeld in via Amsterdam. Dat heeft te maken met de instellingen van de server op mijn werk. Een tijdje geleden kreeg ik telkens meldingen dat iemand vanuit China probeerde in te loggen. Toen heb ik mijn wachtwoord gewijzigd en was het zo weer over. Maar sindsdien laat ik dus ook een melding mailen als ik inlog. Wel zo'n fijn gevoel!
WoW wat apart Istanbul haha ik woon in Hilversum en er stond Amsterdam heb ook weleens een totaal andere plaats gehad vind t maar vreemd haha
Paar weken geleden deed mijn wachtwoord het niet eens meer en heb ik een nieuwe aan moeten maken als t iemand was dan hadden ook t ww van me mail moeten raden maar dat was niet t geval voor zover ik weet echt vreemd