Ervaring ErgoSleep

Discussion in 'De lounge' started by Stier86, Dec 29, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Stier86

Stier86 Niet meer actief

#1 Stier86, Dec 29, 2020
    Last edited by a moderator: Dec 29, 2020
    Na de zoveelste ochtend op staan met rugpijn en al meerdere matrassen te hebben geprobeerd die het net niet bleken te zijn, wil ik nu echt een matras dat op mijn lijf is afgesteld.

Ik kwam ErgoSleep tegen. Hierbij meten ze je lijf helemaal door in een soort cocon en wordt het matras hier op aangepast.

Heeft iemand ervaring met ErgoSleep? En weet iemand wat de kosten van matras, lattenbodem etc. ongeveer zijn? Ik zie nergens prijzen staan en dat voorspelt meestal niet veel goeds, haha!

Als je een ander matrassenmerk kent waarbij jouw eigen lichamelijk klachten zoals rugpijn over gingen dan hoor ik het ook graag!

2. Rosao

Rosao VIP lid

Nov 3, 2007
    12,893
    1,390
    113
    Wij hebben ook ergosleep via Morgana in Alexandrium. Ik ben er heel tevreden mee. Hebben vorig jaar dit bed gekocht, daarvoor hadden we ook lattenbodems van ergosleep waar we zo'n 18 jaar mee gedaan hebben.

Op de website van Morgana staan wel vanaf prijzen. Dat geeft een indicatie. https://www.morgana.nl/producten

3. Stier86

Stier86 Niet meer actief

Bedankt voor je reactie! Zie dat het qua prijzen alle kanten op kan. Er zit hier ook een morgana-winkel in de buurt. Wanneer het weer kan ga ik eens langs. Zo klaar met die rugpijn.

Share This Page