Wie kan mij wat tips geven...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sasje77, 28 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Ik zit met een probleempje....
    Mijn dochtertje is nu 8 maanden geweest en kan zelfstandig zitten en zich optrekken tot staan...
    Nu het volgende, als de meiden (heb er nog 1 van bijna 3) in bad moesten, ging ik met de oudste onder de douche en Amber deed ik in het bad op standaard in zo`n ligje....
    Maar daar word ze nu te sterk voor, ze trekt zich gewoon overeind en en hangt dan over de rand heen...
    Levensgevaarlijk dus...
    Dus ik dacht ik doe haar zittend in bad en blijf dan bij haar, maar ze zit dus niet stil, valt steeds om, ik kan haar dan nog maar net vast pakken, of wil staan en eruit klimmen en word gewoon boos.....echt een drama.....
    Samen met haar zus in het baby bad was ook helemaal geen succes, ze gaat er gewoon uit klimmen of koppie onder....
    Nu neem ik haar onder de douche en doe de oudste in het babybad, maar ze zit dan ook niet stil en kruipt de hele douche door en vind de straal op haar hoofdje ook verschrikkelijk.....
    Dus lekker in bad is het nu niet meer.....
    Ik heb ook een badzitje, maar die past niet in het babybad, wij hebben alleen een douche.....
    Ik heb al het internet afgezocht, maar kan niks vinden..... :(
    Heeft er iemand wat tips voor mij........
    Ik heb het niet met de oudste gehad, want die bleef gewoon rustig op haar billen zitten.....

    Liefs Sas
     
  2. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Misschien de dames toch apart douchen? Denk dat je er dan minder werk mee hebt en sneller klaar bent zoals het nu gaat :)
    Heb helaas ook geen andere tips voor je... Maar heel veel succes gewenst!
     
  3. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    mischien dat ze in een bumbo stoeltje blijft zitten daar kunnen ze volgens mij niet snel uit komen

    of idd appart douchen
     
  4. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Ik heb ff gekeken op het internet naar zo`n bumbo stoeltje, maar daar gaat ze zich ook in optrekken...
    In ieder geval bedankt voor de tips alvast...
    De dames apart onder de douche lijkt me idd ook beter...
    Het is nu zo`n gekke huis, als ze eronder gaan.....
    Het is jammer dat er niet iets bestaat waar ik haar zittend in het babybad kan doen en dat ze dan bijv vast zit.....
     
  5. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ze kunnen niet uit een bumbostoeltje klimmen hoor! heb er ook een en ze zijn zo gemaatk dat kleintjes er (zelf) niet uit kunnen komen
     
  6. missX

    missX Fanatiek lid

    2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    je hebt trouwens ook zat andere badstoeltjes...
     
  7. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Ja dat weet ik...
    Maar die passen niet in een babybadje en wij hebben geen ligbad...
    Ik heb nu een antislip matje gekocht en doe ze nu apart, als ik dan de kleine eerst doe, kan ik rustig haar in bad doen en ga er dan naast zitten om haar goed vast te houden...
    De oudste doe ik dan daarna in bad...
    Maar in ieder geval nog bedankt voor de tips ;)
     
  8. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Misschien is een Bibabad iets voor jullie?
    http://www.bibabath.com/nl/index.html
    Is wel duur, maar denk dat je er wel jaren plezier van hebt. Je kan het ook nog in de tuin als badje gebruiken bijv.
     
  9. daphne78

    daphne78 VIP lid

    10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    MissX Wij hebben ook een bumbo en Sam kan er als ze wilt dus wel uit komen. Is soms echt goed oppassen.
     
  10. sasje77

    sasje77 Actief lid

    19 apr 2007
    159
    0
    0
    huismama
    zeewolde
    Nou ik heb ze gister apart gedaan en dit ging goed...
    Kon nu me volle aandacht op de kleine richten en toen ze in bad was geweest, deed mijn man haar afdrogen en ging ik met de oudste onder de douche....
    Dus het gaat prima zo, alleen als je alleen bent moet het weer ff anders...
    Maar voor nu is het prima zo.... ;)
     

Deel Deze Pagina