Tanden wisselen

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Diddl, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Mijn dochter is helemaal gelukkig....haar eerste tand is er uit! :)
    Ze was al helemaal trots dat er eentje los zat...en gisteravond heeft ze hem eruit getrokken.
    Geweldig om haar zo trots te zien. Ze heeft hem vandaag mee genomen naar school.
    Tweelingzus is nu wel een klein beetje jaloers....steeds voelen of er bij haar ook eentje los zit. ;)
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahaha ik ken dat :)

    ze moet hem onder haar kussen leggen voor de tandenfee

    die geeft haar een centje voor haar tandje ;)
     
  3. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hoi

    Gaaf is dat he rick had 2 weken geleden zijn eerste tadje los en toen hij eruit was was hij z trots maar hij was de volgende ochtend nog veel trotser toen de tanden fee geweest was.

    En gisteren is zijn 2e tandje eruit gegaan en weer helemaal blij hij zegt dan ook van mama mama nou wordt ik echt een grote jongen he
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahaha kijk dat bedoel ik nou :)
     
  5. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ja leuk he! De 2 na oudste heeft nu een grote leegte in haar bekkie :p En ook allemaal onde rhet kussen geweest, zij is allee te slim, dat heb jij gedaan mama :( Was ik nog zo stiekem...
     
  6. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    De tand mag nog niet onder haar kussen, ze wil hem eerst aan iedereen laten zien ;) :)
    En tussen de middag zei ze dat als er bv 3 snoepjes lagen, dan zou ze deze delen met haar zusjes....lief hé. [hoezo ze heeft door dat wij de tand omwisselen voor een snoepje...hihihihi]
     
  7. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Oei ja ... hihi mijn middelste is met de laatste tanden bezig.
    Afgelopen 3 weken terug haalde ze er zo een uit de mond. En de volgende dag weer 1... Ze hoeft nu niet zo veel meer te wisselen .... ze vind het heerlijk om in dr mond te wroeten netzolang tot de tand er uit is .... brrrrr van mij heeft ze dat niet hoor haha
     
  8. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Sinds gisteren heeft ook de ander 2 losse tanden. De strijd is hier dus begonnen. :)
     
  9. maisy

    maisy Fanatiek lid

    12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Jaaa hier ook een wedstrijdje :D , de 3e is ook begonnen, gister eindelijk 1 van de onderste voortandjes eruit,alleen... heeft ze hem per ongeluk doorgeslikt :confused:
    De oudste is trouwens met haar laatste kiezen bezig.
     

Deel Deze Pagina