Een paar weken geleden heb ik gereageerd op dit topic, omdat ik weer tarwekiemolie ging proberen. Bij de vorige zwangerschap was ik de ronde dat ik hier mee begon meteen zwanger. En nu.... vrijdag was mijn NOD; nog steeds niet ongesteld. Ik ben nooit langer dan een dag overtijd. Morgen gaan we testen; expres een aantal dagen gewacht. Maar ik weet de uitslag al zo goed als zeker: weer zwanger . Ben steeds al behoorlijk misselijk, heel moe en ruik alles veel sterker. Hetzelfde gevoel als bij de vorige zwangerschap, alleen veel vroeger, overduidelijk! Zou het dan toch door de tarwekiemolie komen? Ik kan het iedereen aanraden om te proberen. Heb overigens de in dit topic genoemde tip van Zonnatura notenrepen ook gedaan.
Ik heb ook een tijdje tarwekiemolie gebruikt. Helaas zoner resultaat. Heg enige nadeel was dat mn cyclus een week langer werd..( dus ei moeilijker te vinden) Daarom ook weer snel gestopt. Nu weer mooi regelmatig e cyclus. Succes allemaal.
Hey dit was de 2 de maand met tarwekiem olie en weet sinds vorige week dat ik zwanger ben... Toeval of niet ik ben super blij☺️
Hey meiden! Ik ga denk ik ook maar eens aan de tarwekiem olie. Ik lees goede verhalen erover en baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen 😊 Waar haal ik dat? Ik ben niet zo van het grote pillen werk dus het liefste zo klein mogelijk. Nora25 heb je al getest??
Gewoon bij de KV. Ik heb zelf die van A.Vogel 2 maanden gebruikt, zonder resultaat al werd mijn LF wel iets langer. Pilletjes van a.vogel waren maar klein, kreeg ik zo weg in ieder geval. Ik hoop dat het bij jou ook werkt!
Collin: Ja, vanmorgen met de 'gewone' predictor. Zoals verwacht.... zwanger!!! Binnen twee minuten een duidelijke streep in het testvenster . We zijn heel blij! Ik heb ook de capsules van dr. A. Vogel gebruikt. Succes!
Bij mij ook niet. Ga nu eens na mijn eisprong (vandaag dus) beginnen. Wilde even niks slikken ivm bloedonderzoek morgen...