tarwekiemoliecapsules!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Harley, 21 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ik gebruikte ze ook al 4 maanden ben er ook mee gestopt nu !! Had ook nt echt effect !En ik stond ook de hele tijd vol met puistjes ..

2. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Die hebben ze standaard in hun assortiment...Bruin potje met groene deksel. Staat bij alle andere vitamines en supplementen...

3. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    bedankt voor de tip ga ik morgen zelf wel zoeken

4. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    hmm... heb ik daarom zoveel puistjes???

Liefs An ;)

5. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    nog steeds niet gevonden en bij de da uitverkocht maar ff andere kruidvat in wandelen

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Geen idee maar omdat jij het nu zegt.. ik heb er heel veel last van en nt alleen als ik ongi ben zoals anders maar nu de ganse tijd door ! :( Had ik ervoor niet maar weet nt of beide met elkaar te maken hebben !

7. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi

Nu ik er zo over aan het nadenken ben.... Ik heb ook continu puistjes, of ik nu wel of niet ongesteld ben. Ik gaf de schuld aan het ontpillen :rolleyes:
    Zal het dan toch aan die capsules liggen?
    Ik durf er nu toch nog niet zo goed mee te stoppen omdat mijn cyclus nu toch regelmatiger lijkt te worden. Ik weet niet of het aan die pillen ligt maar ja.....

Liefs An ;)

8. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    ik ben er nu mee gestopt omdat ik ze toch al 4 maanden nam en nt echt verschil voelde... en nu maar afwachten of de pukkels afnemen want vr het ogenblik sta ik op me kin lekker vol ! Ik laat je weten of ze afnemen.. weten we zeker of het daaraan ligt.. Zo zie 'k er natuurlijk heel aantrekkelijk uit hihi...;)

9. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Stientje!

Laat je me het weten als je puisten (haha) minder worden?
    Mijn hele rug zit momenteel onder de puisten, erg mooi berglandschap :oops:
    Mijn puist op mijn kin heeft zijn inkeer weer genomen, ben benieuwd waar de volgende zich weer ontmaskerd :confused: En ik maar steeds uitleggen dat ik echt niet ongesteld ben, iedereen vraagt me dat namelijk wekelijks...

Liefs An ;)

10. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Vreselijk hé ! Bij mij blijven ze woekeren van links naast me mond tot onder me kin... vr het ogenblik weer rode pukkelfestival naast en dikke krater onder :rolleyes: en ik laat het zeker weten hoe het gaat zonder ! HIer net hetzelfde gevoel aan me gezicht te zien, lijk ik het ganse jaar door ongi :) en dan nt omdat ik een slechtgemutst typje ben hahaha

11. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    haha :) :) :) :) :) :) :)
    We gaan een beetje gelijk op, mijn NOD is 1 juni.
    Spannend.... :oops:

Liefs An ;)

12. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Duim voor je meidje hahahaha met of zonder pukkeltjes !!! Heel veel succes ! We moedigen gewoon elkaar wat aan en dan komen we er wel ! Good luck !

13. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    nou denk geen toeval meer hoor hier nog 1 die last heb van puistjes op kin terwijl ik echt nooit geen last heb..sterker nog kan me niet herinderen dat ik er zelfs maar 1 heb gehad en sinds dat ik slik 4 stuks op me kin en ze zitten er al een week nu pfff

14. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ze zouden het beter puistkiemcapsules noemen dan :)

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    We houden de moed er in! Paar pukkels meer of minder maakt dan ook niet uit! Er bestaat ook nog zoiets als make-up 8)
    Zet hem op he!

Liefs An ;)

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoi Lorfiedal,

Is het al gelukt?
    Ik zal morgen bij on snopg een skijken of ze ze verkopen. Heb de mijn 3 mnd geleden gekocht.

Liefs jodi

17. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ind en als het donker is zien we de pukkels nt, maar schakel dan ff het tastzintuig uit hihi ! :D
    O enne ik zet niets op hoor haahaaha of beter me ventje want anders duurt het nog langer ;)

18. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Dat klinkt leuk!! :) :) :) :) :) :) :)
    Wordt alleen dan errug slecht verkocht....
    hahaha

Liefs An ;)

19. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nu jullie het zeggen....ik lijk ook meer last van puisten te hebben.... :( Dan zal het dus toch wel daar aan liggen....Had me eigenlijk voorgenomen om dit potje op te maken en dan te stoppen....maar moet niet erger worden met dat puistengedoe hahha

Raar hoor lorfiedal dat je ze niet kunt vinden bij het kruidvat. Er staan heel veel gelijksoortige potjes met allerlei vitamines ed...visolie enz. Is eigen merk. Lijkt me toch sterk dat die hele lijn op is bij jullie kruidvat?? Anders vraag eens een medewerkster (een andere dan die eerste..)

20. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Al ons maffe gedoe moet er langs ergens uit ! :)

Deel Deze Pagina