asjuh heeft geen pukkeltjes kraters vulkanen e.d gezien door de tarwekiem ...wel was het die ronde dat ik ze voor het eerst slikte raak ...nu neem ik ze niet meer humz waarom eigenlijk niet meer
Phhh wat een lange topic zeg! Ik heb alle pagina's even gescreend en het is wel grappig om te lezen. De eerste pagina's is iedereen super enthousiast en de laatste pagina's gaan eigenlijk over puistjes en stoppen (op een enkeling na dan). Hier dan nog even mijn verhaal... Ik slik al een aantal maanden visolie vetzuren (in de capsules zit teunisbloemolie) om mijn menstruatie op gang te krijgen. Die pillen werken dus voor geen meter. Sinds gisteren heb ik nu ook de tarwekiemolie capsules van het Kruidvat. Wat betreft die puistjes... kunnen er nog meer bij dan??!! Ik heb die vulkanen toegerekend aan mijn ontpillen, ik kan het echt niet hebben als er nog meer bijkomen! Want ik ben dus ook elke maand ongesteld (als je op mijn huid af zou gaan). Anyway, ik ben gefrustreerd want er zijn nog steeds geen duivels (uitgezonderd dus die op mijn rug en gezicht)!!!!
Ik ben al een jaar gestopt met de pil had geen puntje, puistje of iets wat er enigzins op geleek begon ad kiempjes en hopsakiee hokus pokus daar waren ze, heb ze 3 maanden gebruikt en nu mee gestopt, voorlopig zinken ze ondergronds
Weg met alle puistenkiemcapsules!!! Mijn rug lijkt wel een berglandschap, je ziet de heuvels nog net niet door mijn shirt heen 8) Liefs An
Nou meiden, jullie laten mij wel schrikken hoor. Ik ga het gewoon proberen. Mocht mijn puistenlandschap nog erger worden weet ik in ieder geval wat ik moet doen. Stoppen met tarwekiemolie!
Je kan het altijd proberen! En anders stop je weer Het lijkt er wel op dat mijn cyclus regelamatiger is.... of het daardoor komt? Liefs An
zolang er geen pukkels komen bij mij probeer ik het want mocht het werken....(wat heel welkom is in ronde 10) dan zou dit tegek zijn natuurlijk. Maar mochten er pukkels komen... ach jullie horen het nog wel!
Ik weet ook niet of het daar aan ligt hoor. Heb er nu weer minder last van..is met vlagen...Misschien ook bij stressige dagen en zo. Zijn ook geen mega vette pukkels bij mij...Maak dit potje nog op en dan vind ik het wel goed. Dan hebben ze kansen genoeg gehad.
Ik ga het gewoon proberen! Ik kan namelijk wel wat hulp gebruiken in mijn innerlijke huishouding Volgens mij is stress inderdaad en weinig slapen ook mega van invloed op de huid. (en vet eten??) Succes allemaal!
Ik slik nu dus tarwekiem en teunisbloem. Nou las ik dat je ook monnikspeper of vrouwemantel kan slikken. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik kan dan wel een abonnement gaan nemen op de Tuinen...
gestopt nu een paar dagen met slikken en mijn giga puisten verdwijnen!!!!! ik blijf er nu ff`tjes vanaf en dan weer beginnen kijken of ze dan weer terug komen
vraag ik me ook wel eens af..denk dat elk mens anders in elkaar zit het zou kunnen werken er zijn er genoeg die kort erna zw. waren maar of het door de pillen komen of dat het puur toeval ik weet het niet....
ik zou het ook wel willen weten en het werk natuurlijk bij iedereen weer anders heel veel liefs samantha
Een paar dagen terug gaf ik aan dat ik met de tarwekiemoliecapsules zou stoppen. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan en wat denk je? Weer een mega pukkel op mijn voorhoofd en gezellig een paar kleintjes erom heen Jullie begrijpen wel dat ik nu ECHT acuut ga stoppen.......... 8) Liefs An