Tas voor dagje uit

Discussie in 'De lounge' gestart door Baileyy, 4 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Wat voor tas hebben jullie als je een dagje uit gaat? Gewoon op vakantie als je overdag weg gaat op een trip. Of naar een dierentuin gaat, een winkeldag, ik noem maar wat.
    Ik heb nu altijd heel stom een klein rugzakje van de Decathlon. Voldoet prima maar niet echt leuk om te zien. En als ik foto's terug zie, vind ik echt dat ik wat anders moet hebben hahaha.
    Mijn gewone handtas is een klein schoudertasje die is dan wel te klein.

    Aan de andere kant, wat moet je allemaal meezeulen he.. haha

    Ik had al gekeken in een tassenwinkel maar dan kom ik gelijk uit op grote rugtassen en dat vind ik dan weer niet prettig..
     
  2. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Echt voor een hele dag naar een dierentuin hebben we wel een rugzakje mee. Wel echt 1 die je ook mee zou nemen bij wandelingen in het hooggebergte , dus heel charmant is het idd niet.
    Voor kleinere uitjes gebruik ik een schoudertasje en mijn man ook, die heeft een “pukkel” zo’n oud leger-schoudertasje. Als we dan allebei een flesje drinken meenemen en een paar snacks en de camera… dan kunnen we het wel een dagdeel volhouden.

    De tijd dat we luiers en reserve kleding mee moesten nemen ligt sowieso achter ons. Dus het is hooguit nog een extra vest/jas of extra eten. Tja het is altijd een keuze of je dat allemaal mee wilt zeulen of niet. Hoewel met al die personeelstekorten en hoge prijzen in de horeca je eigenlijk wel zelf je brood mee wilt nemen tegenwoordig :(
     
  3. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.001
    11.673
    113
    Vrouw
    Toen de kinderen klein waren ging er gewoon een flinke tas onderop de kinderwagen.
    Nu nemen de kinderen hun schoolrugtassen mee, daar gaat dan alles in. Zo verdelen we het gewicht ook meteen.

    Ik heb zelf een rugtas in leather look.
     
  4. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.038
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gewoon een rugzak. Maakt me ook niet uit hoe dat eruit ziet. :roflmao:
     
    Marti, Maslov, olleke en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.760
    2.625
    113
    Noord-Holland
    Gewoon een grote lelijke rugzak vol hapjes en drankjes en pleisters. Voor een kort uitje pak ik sinds dit jaar mn handtas wel eens maar langer is gewoon de rugzak. Veel beter voor mn rug ook qua verdeling van het gewicht.
     
    Baileyy en Zxcvb vinden dit leuk.
  6. artie

    artie Fanatiek lid

    27 sep 2021
    2.561
    2.891
    113
    Vrouw
    Wij toch ook wel gewoon een rugzak, nu nog gewoon een enkele Eastpak, past voor 2 net genoeg in
     
  7. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    #8 Magnolia29, 4 okt 2022
    Laatst bewerkt: 4 okt 2022
    Een rugzak. En die doe ik af bij foto's :roflmao:
    Of man draagt 'm ;)
     
    Jo79, cowgirl80, Neskio en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Maar wat voor soort rugzak dan? Een grote of echt een hippere?
    Ik kom op internet zoveel van die Fjallraven tassen tegen, dat zoek ik dan weer niet.

    Wij tot nu toe een decatholon tasje dus, maar ik wil best wel eens een leuke alleen niet zo lomp groot.
     
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Een mooie rugzak van The North Face. Gaat een hoop in en de kwaliteit is fantastisch!
     
    mausi en maartje84 vinden dit leuk.
  10. LadyKikker

    LadyKikker Fanatiek lid

    12 feb 2012
    3.819
    1.673
    113
    Vrouw
    Hij kantelt de foto...
    Maar ik heb deze dus. Van The pack society.

    Een leuk maatje, niet te groot maar er kan wel wat in.
    Kids zijn niet zo klein meer, dus dan kan dit.
    Vroeger ging er een grote hutkoffer mee.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Neskio vindt dit leuk.
  11. Liekje81

    Liekje81 VIP lid

    6 sep 2013
    18.554
    21.038
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Gewoon een lichtblauwe, geen idee welk merk. Geen Fjallraven, ga niet zoveel geld uitgeven aan een rugzak.
     
  12. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.434
    8.282
    113
    Wij hebben twee rugzakken, een koeltasrugzak van de Decathlon en een Eastpak.
    Jammer dan als het niet leuk is om te zien, het is wel praktisch. ;)

    Daarnaast hebben de kinderen meestal ook een rugzak mee met hun eigen drinken en wat eten. Zo hoeven ze niet voor iedere slok ons om hun fles te vragen ed.
     
  13. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.332
    113
    Vrouw
    Ik heb een man die draagt vaak de rugzak
     
  14. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.645
    7.430
    113
    Vrouw
    Voor dagje dierentuin/pretpark heb ik altijd een niet zo charmante nomad rugzak mee. Met een horizontale band op mn heupen zodat ik het gewicht van de rugzak nauwelijks nog voel.

    Het doet mij niet zoveel of iets er leuk uit ziet. Ik ga voor functioneel.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  15. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    Wij gebruiken een fietsrugtas (vaak platter) of een wandelrugzak. Deze hebben beide meestal ook een regenhoes.

    1 komt van de aldi. Ik zou kijken bij Decathlon bij de wandelrugzakken
     
  16. Glitterhartje

    Glitterhartje Fanatiek lid

    30 jan 2021
    2.047
    1.745
    113
    Toen de baby er nog niet was, gewoon een handtas met schouderband waar mn sleutel en mapje met rijbewijs etc in kon en eten en drinken kochten we gewoon los. Nu de baby er is, is het een ander verhaal… had al een tijdje een tas liggen die ik eigenlijk nooit gebruikte en van plan was om weg te doen maar nu kan die prima dienst doen als luiertas dus dan zal daar ook wel die rijbewijs etc in verdwijnen. Misschien met de tijd wel kijken voor een leuke goede rugzak maar eerst even zien hoe dit bevalt :)
     
    Baileyy vindt dit leuk.
  17. mamameer

    mamameer VIP lid

    21 jan 2014
    7.560
    3.949
    113
    voor dierentuin, attractiepark, dagje naar een museum, of als we spullen mee willen nemen een rugtas. het liefste een die fijn draagt, dus een wandel dagrugtas. (van een outdoor merk...osprey, vaude, bach, deuter) gaan echt jaren mee. en zitten fijn.
    Deuter Futura 24 SL Backpack graphite/shale | Travelbags.nl
    krijg je tenminste geen zweetrug mee, en ook geen snijdende bandjes op je schouders.
    je ziet idd ook vaak van die fjall raven of herschell tassen, lijkt mij niet heel fijn dragen.
    Herschel Supply Co. Retreat rose brown | Travelbags.nl
    Fjallraven Kanken Rugzak sky blue | Travelbags.nl
    voor winkelen, dan neem ik altijd alleen een klein schoudertasje mee. ik heb ook een grote handtas, waar heel veel in kan en die ik over 1 schouder kan gooien. maar die neem ik wel mee als ik ga shoppen maar niet voor een hele dag uit, dat draagt niet fijn.
     
    Jessi79, cowgirl80 en Baileyy vinden dit leuk.
  18. Baileyy

    Baileyy VIP lid

    12 feb 2012
    5.355
    1.372
    113
    Die van Fjallraven zie ik te veel. Herschel is leuk om te zien ja! Maar lijkt mij ook niet fijn dragen?
    Als ik ook online kijk zijn veel rugtassen met laptopvak wat dus niet nodig is..
    Een wandel rugtas, daar ga ik eens naar kijken.
     
  19. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    https://www.thelittlegreenbag.nl/rugzakken/dagrugzakken/fjallraven/kanken/20114?channable=001985696400373730342e323031313462&gclid=EAIaIQobChMIur6J9orG-gIVSfJ3Ch3hiALpEAQYASABEgKHLvD_BwE

    Ik heb deze, het ideale vind ik dat er ook een matje inzit waar je op kunt zitten :) Maar ik lees net dat je die niet zoekt :p

    en we hebben deze sinds kort;
    https://www.travelbags.nl/samsonite-ecodiver-laptop-backpack-m-usb-yellow.html?channable=000b3b69640031343038373420313932343c?utm_source=google_shopping&utm_medium=organic&gclid=EAIaIQobChMIq9XhrIvG-gIVAax3Ch1NDgy7EAQYDSABEgI6lfD_BwE

    Nog niet mee gehad met een dagje uit maar zal vast prima zijn :p ik vind het alleen meer een laptoptas.. mijn man zal deze voornamelijk gaan gebruiken bij een dagje weg, als hij moet reizen voor zijn werk en als we op vakantie gaan. Wij doen er dan ook altijd de iPads en computer in.
     

Deel Deze Pagina