Tattoo kids

Discussie in 'De lounge' gestart door san68, 23 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san68

    san68 Actief lid

    27 feb 2007
    213
    0
    16
    Hallo,

    Vroeg me af, wie heeft er een tattoo die iets met je kind(eren) te maken heeft? Hoe ziet deze eruit?
    Verder wil ik weten wat je partner hiervan vindt? Ik zou er graag een laten zetten van beide kids maar mijn vriend is er heel erg op tegen....Lastig....
     
  2. manaolana

    manaolana Niet meer actief

    Ik lees mee! Wil er zelf ook een maar heb nog niet kunnen kiezen. Neig nu gewoon naar simpel maar in mooi lettertype haar naam.

    En mijn vriend heeft zelf behoorlijk grote tattoos dus die heeft niks te vinden :p. Voor mij zal het mijn eerste zijn.
     
  3. Mmm1

    Mmm1 Lid

    27 sep 2013
    10
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik heb de naam van mijn dochter op de buitenkant van mijn onderarm.
    Niet heel groot maar leesbaar en in sierlijke letters..
    Mijn partner heeft dezelfde maar dan op zijn borst
     
  4. san68

    san68 Actief lid

    27 feb 2007
    213
    0
    16
    Fijn dat jullie partners er wel achter staan...
     
  5. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik heb zelf geen tattoos omdat ik er niet van hou. Maar dan nog: als ik er wél een wilde liet ik hem zetten, het is tenslotte míjn lichaam, daar heeft mijn man 0,0 over te zeggen hoor.

    Mijn man houdt van lang haar, dat heb ik wel gehad, maar ook wel halflang, kort, middel, net wat ik wilde. Ook qua kleding draag ik wat ik wil en vind hij dat lang niet altijd mooi, tja, jammer dan!

    Wat ik met deze post wil zeggen is dat het in deze om jou gaat, jouw lichaam, jouw keuze. Tuurlijk mag je man er een mening over hebben, maar dan nog: wat je er mee doet is aan jou, niet aan hem.
     
    MrsDiablo, floppie888, Meca en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Ik heb de naam van mijn zoon op mijn onderarm en mijn man heeft 'm zelf gezet, dus ik ga er vanuit dat hij het wel oké vindt :D

    Hij heeft zelf ook de naam van onze zoon op zijn been staan.
     
    marb vindt dit leuk.
  7. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Waarom is hij er op tegen?
     
  8. san68

    san68 Actief lid

    27 feb 2007
    213
    0
    16
    Hij vindt ze heel lelijk en asociaal. Hij heeft niet eens gevraagd wat ik in gedachte heb en waarom... Werd meteen afgekapt en is sindsdien boos en negeert me. Voor mij zit er een betekenis achter (mijn kids).
     
  9. Hopmarjanneke

    Hopmarjanneke VIP lid

    10 jul 2008
    13.508
    496
    83
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb op mijn onderbeen twee gestyleerde harten met daarin de eerste letter van de namen van mijn dochters. Ontworpen door mijn bonusdochter en gezet door mijn/onze schoonzoon.
    heel graag zou ik nog eentje willen hebben voor ons overleden zoontje, maar kom er niet helemaal uit steeds.... diezelfde die ik graag wil, is eigenlijk veel te groot voor de plek die ik in gedachten heb.
     
  10. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Uh oké, beetje kinderachtige reactie zonder een goede onderbouwing.

    Hij kan het natuurlijk lelijk vinden, maar ik snap niet wat er aso is aan een tattoo? Zeker niet in de tijd waarin we nu leven.
    Ik heb behoorlijk veel tattoo's maar allemaal te bedekken. Elke tattoo heeft voor mij een speciale betekenis, iets dat deel uit maakt van mijn leven.
     
  11. Robijn89

    Robijn89 VIP lid

    1 feb 2015
    7.757
    4.719
    113
    Vrouw
    Ik heb de naam van mijn dochter met haar hartslag erbij op mijn onderarm. Mijn man heeft precies dezelfde dus neem aan dat hij het geen probleem vind :roflmao:. Voor onze jongste (overleden in mijn buik) willen we ook nog iets laten zetten.
     
  12. Regenboog01

    Regenboog01 Bekend lid

    23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik heb het symbool wat er op het geboortekaartje van mijn dichter stond. Een vlinder met een hartje. Op mijn pols aan de binnenkant. Dut staat tegelijkertijd ook voor dierbare overledenen. Uit het ook maar niet uit het hart. Cadeau gekregen van mijn man dus hij vond het uiteraard goed.
     
  13. Bloempje01

    Bloempje01 Fanatiek lid

    10 dec 2012
    1.034
    418
    83
    Vrouw
    Ik heb op mijn beide schouderbladen de voetjes vd kinderen met hun naam eronder. Manlief heeft ook de namen vd kinderen getatoeëerd. Voor manlief is dat de enige tattoo. Ik heb er meerdere. Vind het wel nogal cru van je man om te zeggen dat je het niet ‘mag’. Jou lichaam, jou keuzes.
     
  14. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Ik heb de naam van mijn dochter in een infinity symbool aan de buitenkant van mijn onderarm staan. Mijn man heeft daar geen problemen mee.
     
  15. Jules!

    Jules! Bekend lid

    26 jun 2017
    813
    1.050
    93
    Vrouw
    Nou ja zeg, hij mag er best een mening over hebben uiteraard maar boos zijn en negeren vind ik echt absurd. Is hij altijd zo kort door de bocht?
    Ik zou meteen "boerenlul" laten tatoeëren op je voorhoofd :D
     
    username en Panter vinden dit leuk.
  16. susanne85

    susanne85 VIP lid

    13 aug 2007
    9.758
    829
    113
    Noord Holland
    Ik heb de voorletters van mijn kids op mijn pols. Man heeft m ontworpen en zelfs als verrassing toen een afspraak gemaakt bij de tattoo shop

    En TS.....vind t ook wel kinderachtig van je man.Juist dan zou ik in opstand komen en meteen er 1 laten zetten. Hij is toch al boos op je en hij overleefd t vast wel weer
    Net wat andere zeggen....T is jou lijf. Jammer dat hij niet mee leeft en naar je luisterd
     
  17. In your eyes

    In your eyes Niet meer actief

    Ik moest drie keer lezen voordat ik zag dat er hartslag stond en geen hashtag :roflmao:

    @ts ik vind de reactie van je man ook erg kinderachtig. Dat het niet zijn smaak is kan, maar boos worden en negeren vind ik echt te ver gaan.
    Ik ben zelf een voorstander van overleggen bij dit soort dingen, maar gezien het jouw lichaam is vind ik jouw mening wel doorslaggevend.
     
    Robijn89 vindt dit leuk.
  18. Koon

    Koon Niet meer actief

    Ik heb 2 klaprozen op mijn onderarm als symbool voor mijn kinderen.
    Mijn vriend vindt het mooi, al heeft hij zelf geen tatoeages.
     
  19. Bloem85

    Bloem85 Niet meer actief

    Om heel eerlijk te zijn kan ik me die reactie van je man wel voorstellen... Ik zou ook vreselijk ongeamuseerd zijn als mijn man met dit idee kwam! Ik ben absoluut niet anti tattoo, vind ze soms best mooi, maar voor op mijn eigen lichaam of die van mijn man heb ik wel een aversie.

    (Even terzijde dat je man niet eens naar je idee heeft geluisterd en zijn negatieve reactie hierop. Dit vind ik ook ongepast)
     
    jupke, Athina, Zusterke en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. NavyCrimson91

    NavyCrimson91 Niet meer actief

    Dat je man het misschien niet leuk vind oan ik begrijpen. Maar negeren?!:eek:
    Hij hoeft je toch niet te negeren omdat een idéé hebt? Als hij het er niet mee eens is, kan hij daar ook normaal over praten... Zoals volwassenen dat doen.
    En uiteindelijk is het jouw lichaam natuurlijk ;)

    Hier gelukkig geen last van, mijn vriend heeft in zijn wilde jaren zijn halve lichaam vol getatoeëerd.
    Als we een kindje zouden krijgen, zou hij de naam sowieso tatoeëren. Ik zou het zelf ook wel willen, maar ik durf niet:oops:
     

Deel Deze Pagina