tattoo met de naam van je kind

Discussie in 'De lounge' gestart door Druif78, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Wat vinden jullie hiervan?
    Ik heb ooit in een ver verleden een tattoo laten zetten samen met mn zus. Het is een hagedisje geworden. Mooi abstract en beschaafd op de rug zodat niet iedereen hem kan zien.
    Maar nu, 10 jaar later heb ik er niet zoveel meer mee. Was toen leuk...maar ja: da's het gevaar van zoiets permanents!
    Nu kriebelt het toch weer maar wil ik iets met (de naam van) mn zoontje erin verwerkt hebben. En dan het liefst bij mn huidige tattoo zodat ie wat wordt opgeleukt.
    Weet iemand hoe ik dit mooi kan combineren?
    Of heeft iemand (andere) voorbeelden van tattoos met (de naam van) je kindje erin verwerkt?
    Oja, het moet wel liefst een beetje abstract, en niks met tribals of krulletters...

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hmm moeilijk.. ik ga voor de namen van mn kids in het chinees, maar dat komt omdat ik ook het chinese teken voor liefde al heb. (samen met vriend laten zetten, toen we hadden besloten dat we samen een kindje wilden).
    misschien kan je eens in het andere tattoo topic kijken, volgens mij stond daarin een link met lettertypes ed..

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ik ben absoluut niet van de tattoo's maar zoals Angelina Jolie ze heeft vind ik het wel heel erg mooi. Niet de plek, een bovenarm voor een dame vind ik verre van mooi voor een tattoo persoonlijk. Maar het idee, de lengte/breedtemaat van geboorteplaats vind ik wel origineel gevonden.

4. tulip

tulip Niet meer actief

wat gaaf en dat jullie dat durven. Als jullie mij zouden zien ben ik echt geen tattootype, maar een tattoo met de naam van ons meisje zou ik wel te gek vinden. Maar ik durf dat echt noooooooit.

5. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

vraagje tussendoor: wie weet een leuke tatoo voor als je 2 meiden hebt?

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik zit soms wel eens te mijmeren over 'n tattoo met de namen van m'n dochters, maar dan in 't Hebreeuws.

7. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb op mijn enkel een enkelbandje met de naam en geboortedatum van mijn zoontje erin verwerkt:D

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Even een antwoord voor jou, maar misschien ook een idee voor de TS.

Ambigram tattoo

9. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    als je een afspraak maakt met degene die de tattoo gaat zetten kan hij je ook advies geven.

Ik heb zelf de naam van ons zoontje op mijn voet en naam van dochter komt op de zijkant van mijn pols, dus niet in mijn pols maar aan de zijkant.

10. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    tjah heb geen idee ik vind tattoo's lelijk en tattoo's bij vrouwen doodzonde van hun lichaam.sorrie....

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    nee daar heeft ze wat aan:(;)
    Ik ben naar de tatoeƫerder gegaan om te tekenen.
    Wilde eerst de naam, maar zijn de initialen geworden van mijn zoontje.
    Gewoon even binnenlopen en vragen naar de mogelijkheden..

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    na mijn mk wilde ik dat ook graag. misschien dat ik het alsnog ga doen? de namen van de kinderen en een sterretje erbij.

ik wil hem ook graag op mijn voet, op de bovenkant. als je slippers aan hebt dat je hem kan zien (hoeft niet) en anders niet.

@krokus, doet het zeer op je voet? waar heb jij hem?)
    aan de zijkant van je pols vind ik ook een leuk idee.

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst

reageer dan niet, ik vind jouw reactie vaak nergens op slaan, sorry hoor

14. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Tullip: ik ben ook echt geen tattoo type om te zien! Mensen zijn ook erg verbaasd als ze weten dat ik er al een heb. Maar het idee om iets wat met ons zoontje te maken heeft trekt me dan wel weer.

@ Tammie: wat jij hebt klinkt wel mooi! Geboorte datum ook (anders zou je nog de suggestie kunnen wekken met alleen de naam dat het om die van mn man gaat, maar dat vind ik helemaal niks ;)) heb je geen foto?

15. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    schuin op mijn voet, als ik slippers aan heb loopt de naam langs het bandje zeg maar. je ziet altijd de tattoo op mijn voet in de zomer, krijg er erg veel commentaar op altijd. Ik heb de naam in sierletters, maar niet groot. Binnenkant pols links heb ik de naam van mijn man, binnenkant pols rechts heb ik twee kersenbloesem bloemen, in roze, wit en zwart super mooi.

16. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ow ja en op mijn enkel chinees teken van liefde.

17. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik ben er niet op uit om discussies uit te lokken over of tattoos zonde zijn van je lichaam of niet.
    Tattoos worden vaak geassocieerd met aso of ordi, maar ik ben verre van dat ;) en ik vraag juist advies om ideeen op te doen opdat ik er later geen spijt van zal krijgen ;)

18. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @krokus, heb je een foto:D lijkt me erg mooi en word nu wel nieuwsgierig:D

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    dan heb jij (bijna) dezelfde als mijn man:D

20. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    nou als je mij zou zien zou je ook echt niet verwachten dat ik tattoo's zou hebben. ben best degelijk eigenlijk wat uiterlijk betreft, niemand verwacht het ook bij mij.

Deel Deze Pagina