Tattoo weglaseren

Discussie in 'De lounge' gestart door Luna86, 11 mei 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.847
    113
    Gelderland
    Wie heeft een (kleine) tattoo weg laten laseren en hoe is het resultaat?
    Hoeveel behandelingen had je nodig en wat waren de kosten? En als laatste, waar kun je dit op een goede manier laten doen?

    Ben heel benieuwd naar ervaringen!
     
    Lafelife en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Ik heb een tattoo op mijn vinger laten weglaseren. Dit was een ring gezet met een vriendin, maar was niet mooi gezet, dus laten weglaseren.

    Kleine tattoo dus, maar toch ruim 10 behandelingen nodig gehad voordat hij weg was. Aan een kant zie je nog een heel licht lijntje, maar mijn trouwring zit er overheen dus ziet niks meer en ben er ook klaar mee.

    Het is een pijnlijke behandeling ook al duurde deze maar zo'n 5-10 minuten per keer. Ik betaalde € 30,- per keer, maar dit is alweer 5 jaar geleden.

    De kosten worden gebaseerd op hoe groot de tattoo is.

    Ik heb het bij een zaakje in Spijkenisse laten doen, omdat ik daar toen vlakbij woonde. Maar zij zit er volgensmij niet meer.
     
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.847
    113
    Gelderland
    Zo, 10 behandelingen toch nog. Dat zijn er nog best veel. Al valt het in minuten per keer nog wel mee.
    Mijn tattoo is denk zo’n 5 cm dus dat is gunstig. Dank voor je reactie!
     
  4. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Ik heb het laten doen! Ben er zó blij mee. Een tattoo op mijn onderrug, vond ik vet cool op mijn 17e :|.

    Ik heb 4 behandelingen gehad, en toen werd ik zwanger dus gestopt. Na mijn zwangerschap was mijn tattoo vanzelf verder weggevaagd. Als ik heel goed kijk zie ik hem nog. Maar iemand die niet weet dat er iets gezeten heeft ziet het echt niet. Ik denk dat ik nog wel een behandeling zou kunnen laten doen, maar dit wil ik niet. Kostte me namelijk €200,- per behandeling en ik ben tevreden zo. En het deed ook wel verschrikkelijk veel zeer.
    Ik ga even op zoek naar foto's
     
    Luna86 vindt dit leuk.
  5. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    De collage is before, nu 1, na 2 en na 3 behandelingen. Foto is 3 weken na de 4e behandeling. Hoe het nu is volgt, foto moet nog gemaakt worden :) .

    ik ben bij cosmetique totale geweest (Mag ik dit eigenlijk wel melden?)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  6. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Dit is nu, ruim 2 jaar na mijn laatste behandeling :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Vero0504 vindt dit leuk.
  7. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.847
    113
    Gelderland
    wat een mooi resultaat zeg! Dank je wel voor het delen.
    Wat bijzonder dat hij zelf nog is vervaagd in die twee jaar.
    Is de pijn vergelijkbaar met het laten zetten of veeel erger?
     
  8. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Dankjewel. Ja waarschijnlijk is die tattoo genoeg stuk gelaserd en heeft mijn lichaam het opruimwerk vanzelf gedaan :) .

    Niet wat je wilt horen: maar ik vond het veel erger. Mijn man moest echt mee voor ondersteuning hihi :roflmao::roflmao:. Maar door mezelf in een soort trans te brengen tijdens de behandeling was het wel te doen. Maar ik vind het het resultaat meer dan waard, zou het zo weer doen!! :thumup:
     
  9. Heartofhope

    Heartofhope Fanatiek lid

    14 mrt 2019
    1.027
    1.224
    113
    Ooit eens in zo'n tatoo programma gezien dat zwart het makkelijkst te laseren is. Kleur minder goed en wit heel slecht. De techniek zal ondertussen vast verbeterd zijn maar wel iets om na te vragen als je kleur hebt in je tattoo.
     
  10. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.847
    113
    Gelderland
    Hij is zwart en eigenlijk zijn het redelijk fijne lintjes, totaal zo’n 5 bij 3 cm.
    Dus dat lijkt dan gunstig te zijn.
     
  11. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Dat vond ik dus ook! Man wat een pijn en erna ook. Het laten zetten nagenoeg niks van gevoeld maar het weglaseren... poeh.... blij dat ik er vanaf ben.
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  12. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.287
    7.847
    113
    Gelderland
    ai dat klinkt niet fijn..
    Ik heb een bedrijf in de buurt gevonden waar ik wel een goed gevoel bij heb. Ga nog even wat vergelijken en opzoeken en dan een afspraak plannen. Dank voor jullie antwoorden!
     
    ButterflyPassion vindt dit leuk.
  13. Kramertje

    Kramertje VIP lid

    4 apr 2019
    6.819
    5.563
    113
    Vrouw
    Door het laseren gaat je huid kapot, alsof je je aan de oven verbrand hebt en dat is echt een heel pijnlijk gevoel. Je kan het ook vergelijken met continue op dezelfde plek van heel dichtbij een elastiekje op de huid.... Maar het is maar kort, dus goed te doen maar het is helaas niet pijnloos.

    Veel succes!
     
  14. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    Dat van dat elastiekje zei mijn vriend ook inderdaad.
     
  15. Lief of Stoer

    Lief of Stoer VIP lid

    25 apr 2011
    5.838
    2.704
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb er ook eentje weg laten laseren op mijn enkel. Qua kosten niet relevant, omdat dit in de tattooshop van mijn zwager is gedaan. Maar ook wel zo'n 10-12 x nodig gehad. Na de laatste keer zag je nog steeds licht iets zitten, maar dit pakte de laser niet meer op. In de loop der tijd is dit vanzelf nog vervaagd en zie je nu nagenoeg helemaal niets meer. Ik kreeg overigens eerst altijd een icepack op de plek waar ze gingen laseren. Dit scheelde enorm in pijn, vooral erna. Verdovingszalf kan ook nog. Heb ik niet gedaan, want het was idd net een elastiekje wat tegen je huid schoot.
     
  16. ButterflyPassion

    ButterflyPassion Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.278
    2.523
    113
    Vrouw
    Bij mij werd er met ijskoude lucht geblazen op de plek waar ze bezig waren. Dat hielp wel, maar ik vond het meer snijdend voelen. Maar nogmaals: ik zou het er zó weer voor over hebben.
     

Deel Deze Pagina