Te koop: Childwheels duowagen (achter elkaar)

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door Dafje, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. #1 Dafje, 20 dec 2009
    Laatst bewerkt: 20 dec 2009
    Onze oudste dochter wil niet meer in de duowagen, maar wel op het kiddyboard achter de Quinny, vandaar dat wij onze duowagen verkopen.
    Deze Childwheels duowagen is ideaal voor zowel tweelingen als broertjes en zusjes die in leeftijd van elkaar verschillen.

    Beschrijving:
    - De oudste kan voorin zitten, de jongste achterin. De achterste zit kan volledig plat gelegd worden zodat hier een baby kan liggen. Hierin kunt u een babynestje bevestigen, zodat uw jongste lekker zacht en warm ligt.
    - Bij de wagen zit een ruim bagagenet waar u veel in kwijt kunt. Aan de voorkant kunt u aan beide kanten het net openritsen, zodat u vanaf de voorkant ook dingen erin kunt leggen en eruit kunt halen, handig bij het boodschappen doen.
    - Voorop zit een beugel waar een beker in kan staan. Deze kan ook volledig eraf worden gehaald, via een simpel kliksysteem.
    - Er zijn twee zonneschermen bij de wagen geleverd. De voorste kan er helemaal af worden gehaald middels een kliksysteem.
    - Ook een regenscherm zit erbij. Deze kan in twee delen worden verdeeld door ze van elkaar los te ritsen. Zo kun je bijvoorbeeld alleen de achterkant of alleen de voorkant gebruiken.

    Bieden kan via mijn marktplaatsadvertentie: Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen
     
  2. Een foto van de wagen met het achterste zitje plat
     
  3. De zonneschermen zijn opgeklapt en het achterste zitje volledig omhoog (heeft 3 standen).
     
  4. Met regenscherm
     
  5. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    wat vraag je ervoor
     
  6. Syllie

    Syllie Actief lid

    4 nov 2008
    159
    0
    16
    Ja,hihi wat vraag je ervoor en in welke provincie zouden we het op moeten halen??
     
  7. Ik heb inmiddels een koper via marktplaats, maar dat is nog niet helemaal rond. Ik laat weten wat eruit komt.

    Voor alsnog staat de prijs nu op 125 euro.
     
  8. Syllie

    Syllie Actief lid

    4 nov 2008
    159
    0
    16
    Hoi Dafje, weet je al wat meer over de verkoop van de wagen?? Is het verkocht??
    Syl.
     
  9. Syllie

    Syllie Actief lid

    4 nov 2008
    159
    0
    16
    Nou,ik heb een bod uitgebracht hoor....Zit er trouwens een bak/zak bij waar de baby in moet liggen?
     
  10. Ik zag het, nee er zit geen babynestje bij. Wij hebben onze jongste in de wagenzak van de quinny gedaan. Die kan je precies erin klikken, gaten zitten allemaal op de juiste plek. Dat geldt ook voor de maxicosihoes en andere wagenzakken volgens mij.
     

Deel Deze Pagina