Te langzame oploop?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Argert, 8 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Ik had mezelf zo voorgenomen deze keer nergens over te gaan stressen en niet teveel te gaan opzoeken en lezen. Maar toen opende ik vanochtend het topic van het groepje dames die in dezelfde periode uitgerekend zijn als ik en las ik over een miskraam en dat langzaam oplopende testen daar misschien al wel een voorbode van waren geweest. Vervolgens typ ik dus langzame hCG oploop in de zoekmachine van google en hop, daar ga ik met m'n goede voornemen.
    Ons vorige kindje ben ik verloren. Het hartje heeft geklopt tot 7 weken. Ik ben toen echt een stuk van mezelf verloren en het heeft 2,5 jaar geduurd voor ik weer de mmm in durfde.

    Anyway, mijn vraag aan jullie is of jullie even meekijken. Lopen mijn testen te langzaam op?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Nieuwsgierigbijtje

    Nieuwsgierigbijtje Fanatiek lid

    12 mei 2018
    1.854
    1.176
    113
    Vrouw
    Nee jou testen zien er top uit! En natuurlijk zijn aflopende testen of testen die blijven hangen vaak een slecht teken maar in jouw geval lopen je testen top op!

    En ook al heb je oplopende testen, dan wil dat nog niet garanderen dat de zwangerschap goed gaat. Genoeg vrouwen met een MA of een plotse MK

    Gefeliciteerd!
     
    Argert vindt dit leuk.
  3. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Tussen 14 en 16
    En 16 en 18 zie ik oploop.
    Dus dat is helemaal prima!
     
    Argert vindt dit leuk.
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.584
    15.061
    113
    Nabij Utrecht
    De oploop is prima hoor :).

    Wel zijn ze wat licht, maar dat kan komen doordat de innesteling later was dan gemiddeld of omdat je eisprong wat later was :)
     
    Argert vindt dit leuk.
  5. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Thanks. Je hebt ook gelijk. Een mens kan zichzelf zo gek maken. En zekerheid heb je pas als je een kloppend hartje ziet, maar ook vanaf dat moment kan er nog van alles gebeuren. Dus ja, zo blijft een mens bezig. Thanks in ieder geval:thumup:
     
  6. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Daar heb je helemaal gelijk in. Dankjewel voor je reactie. Jij bijna een echo zie ik? Heel veel succes! Ik ga duimen:)
     
    Jeansflower vindt dit leuk.
  7. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Ja precies, dat vind ik ook, dat ze wat licht uitvallen telkens. Alleen omdat ik zelf de pregnyl heb gezet, bestaat er weinig twijfel over het uiterlijke tijdstip van de eisprong en daar ben ik vanuit gegaan zeg maar.
    Ik had op 12 dpo een licht, maar wel duidelijk 2e streepje, dus de innesteling moet op dat moment al geweest zijn, neem ik aan. Ach ja, ik kan mezelf gek blijven maken. Zekerheid krijg ik pas bij een kloppend hartje.;)
     
    margarethd vindt dit leuk.
  8. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Anders eens een predictor proberen. Die geven vaak veel duidelijkere strepen en die zou met deze termijn al wel een mooi duidelijk resultaat moeten geven
     
    Argert vindt dit leuk.
  9. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Ik vind de Kruidvat ook echt vreselijk geworden. Echt deze keer geen test meer van aangeraakt. Predictor is fijn! En action vind ik fijn
     
    Argert vindt dit leuk.
  10. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Oh echt ja? Zijn die van de kruidvat veranderd dan ofzo? Dank voor de tip. Ik heb nu net thuis een minuut geleden nog even een Etos zwangerschapstest gedaan (zie foto). Die had ik nog liggen namelijk en nog nooit gedaan. Streepje verscheen binnen 15 sec. Ik heb een predictor gehaald op jouw aanraden. Die doe ik dan morgenochtend. :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

  11. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Thanks! Ik heb een predictor gehaald voor morgenochtend. Ik had nog etos testen thuis liggen, die ik nog nooit had gedaan, dus ik heb er net eentje gedaan.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Knaller hoor! Ik probeer t al jaren en vond ze altijd top en had kV altijd. Maar sinds een tijdje hoor je veel rot verhalen. Ik had ook beste indroog strepen terwijl er niks was!
     
    Argert vindt dit leuk.
  13. Leesteken

    Leesteken Fanatiek lid

    14 okt 2018
    3.630
    3.436
    113
    Je testen zien er prima uit!

    Ik was ook altijd fan van de kv maar ik was ook teleurgesteld dit keer.

    De action en de predictor geven veel mooiere streepjes.
     
    Argert vindt dit leuk.
  14. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ziet er prima uit!! Ik heb nooit een knal test gehad. Ze zijn altijd gebleven zoals die van jou. Inmiddels 21 weken!
     
  15. Brenda028

    Brenda028 Fanatiek lid

    18 apr 2016
    1.725
    1.471
    113
    Ziet er prima uit! Mijn kruidvat testen werden ook pas heel laat donker bij deze zwangerschap. Kruidvat is niet meer wat t geweest is. Bij de MA werden ze bij mij sneller donker dan in deze goede zwangerschap. Volgens mij is het zolang je oploop hebt prima. Gefeliciteerd en op naar een mooie echo!
     
    Pioenroosjes en Argert vinden dit leuk.
  16. Sylva

    Sylva VIP lid

    23 jan 2017
    5.695
    3.526
    113
    Vrouw
    Midden van Nederland
    Je hebt prachtige oplopende testen hoor meid. Dit heeft alles weg van een late innesteling. Gefeliciteerd! :D

    Die kv2v5 testen zijn trouwens ook helemaal niet zo super meer. Je kan er veel minder goed oploop mee testen dan voorheen. Ik durf te wedden dat als jij met predictors had getest, je nu een mega knaller had. Je Etos test knalt nu trouwens!
     
    Argert vindt dit leuk.
  17. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Nah, dat is wel bizar. Ik ben eens gaan zoeken en ik zie inderdaad stapels negatieve berichten over de kv test. Wat naar dat je dan ook indroogstreepjes had. Dan ben je intens gelukkig en dan daarna die gigantische teleurstelling. Bah. Echt niet de bedoeling van zwangerschapstesten. Jij hebt wel een gigantisch verhaal achter de rug, zie ik. Wat heftig en hoe sterk ben je, dat je zo hebt volgehouden en hebt doorgezet. Wauw. Heel veel respect voor je! Wat mooi dat je zwanger bent. Ik ga mijn duimen eruit draaien voor je.
     
  18. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere

    Wat ontzettend lief. En dank je wel. Ik gun het een ander net zo goed. Dat ik altijd mijn kracht zeg ik maar even, positief en een ander ook alles gunnen.

    Alleen nu natuurlijk erg blij dat wij met deze nieuwe kans ook pril geluk hebben. Maar blijft erg eng! Duim voor je mee !!
     
    Argert vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.529
    26.079
    113
    Vrouw
    Oploop is oploop :) tot aan de echo (en echo's) blijft het gruwelijk spannend. Ik duim voor je dat je nu groot geluk hebt
     
    Argert vindt dit leuk.
  20. Argert

    Argert Actief lid

    5 sep 2012
    174
    195
    43
    Vrouw
    Ja, ik lees het op meer plekken inderdaad. Niet meer wat het geweest is dus! Ze moeten dan toch iets met die testen gedaan hebben. Ik was ook gek op die testen. Maar als ik ze nu even vergelijk met die van de Etos die ik vanmiddag deed, dan hebben ze inderdaad maar laffe uitslagen!
     

Deel Deze Pagina