Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosenieuw

    Rosenieuw Lid

    4 apr 2022
    53
    3
    8
    Vrouw
    Hoi lieve dames, ik ben momenteel 8 dagen te laat! Ik ben niet zwanger dat weet ik zeker! Ik ben eind juni gestopt met de pil en steeds tussen de 29-35 dagen ongesteld geworden. Wel heel onregelmatig maar netjes binnen de richtlijnen. Nu zit ik op cyclus 6 en dag 38!!! Ik ben wel ziek geweest afgelopen week maar ik maak me wel zorgen. Komt dit weleens voor als je ziek bent of als je langer gestopt bent met de pil? Ik ga ook door een ietwat stresserige periode. Ik ben 24 en ik heb verder een hele goede gezondheid en ik zit niet aan anticonceptie!

    Alle tips zijn welkom. Deze gemiste / late menstruatie heeft echt een negatief effect gehad op mijn emoties…

    veel liefs
     
  2. Suzi98

    Suzi98 Fanatiek lid

    30 mei 2022
    4.209
    3.922
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dit is heel normaal. Ze geven volgens mij sowieso een jaar om te ontpillen maar daarnaast is af en toe een langere cyclus normaal.
    Zeker in een stressvolle periode.
     
  3. Rosenieuw

    Rosenieuw Lid

    4 apr 2022
    53
    3
    8
    Vrouw
    Dankjewel voor je reactie… ❤️
     
    Suzi98 vindt dit leuk.
  4. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Herkenbaar hoor. Zelfs toen ik nog nooit AC had gebruikt (tot ons 4e kind) gehad dat mijn cyclussen opeens of veel langer of juist heel kort waren. Stress doet een hoop. Ziek zijn ook..slapeloosheid ook

    Weet je naast de lengte van je vorige cyclussen ook of en wanneer je deze keer een eisprong hebt gehad?
     
  5. Rosenieuw

    Rosenieuw Lid

    4 apr 2022
    53
    3
    8
    Vrouw
    Pffff ik vind t al fijn om te weten dat ik niet de enige ben… ik ben vandaag ongi geworden! 38 dagen cyclus echt jeetje wat lang…

    ik heb mijn eisprong vermoedelijk rond dag 20 gehad, ook veel later dan gewoonlijk… Ik houd het wel goed bij dmv afscheiding, maar precies weet ik nooit zeker natuurlijk…
     
  6. WWJD

    WWJD Niet meer actief

    Balen van de ongesteldheid maar ook fijn van de zekerheid.
    Hopenlijk gauw een wat regelmatiger cyclus (en korter) en hopenlijk gauw zwanger!
     
    Rosenieuw vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina