Hoi, Volgende week uitgerekend. We twijfelen heel erg over de naam. Ted voor een meisje. Het is natuurlijk een jongens naam, maar wel schattig en stoer voor een meisje. Teddie oid vinden we niet leuk. Dus het zou dan echt Ted worden. Wat vinden jullie?
Teddie, of Billy, Guusje of Tijsje wat vroeger nog weleens werd gegeven vind ik allemaal nog wel leuk voor meiden. maar Ted. nee zou ik nooit doen, vind het ook niet schattig of stoer voor een meisje. Vind het echt een jongens naam.
Ik vind Teddy/Teddie al niet leuk voor een meisje. Maar Ted vind ik echt niet leuk voor een meisje. Misschien Tammy Tess Nim Nouk Kess Tara Brynn Wende Terra Mijs
Sorry maar ik vind het echt een vreselijke naam! Kan mij ook niet voorstellen dat je meisje blij gaat zijn dat ze Ted is genoemd…… hopelijk kunnen jullie nog een andere leuke naam bedenken.
Eensgezind met de rest maar ik vind het echt geen meisjes naam, en voor een jongen ook niet leuk. Echt zo een oude witte Amerikaanse kerel naam
Je mag het natuurlijk kiezen, maar zou dan toch echt Teddy doen. Anders verwacht iedereen een jongen. En ook voor jongens vind ik het een ouderwetse naam.
Voor een baby of klein meisje/jongetje is er weinig zo schattig als Ted, kan me alleen geen 40 jarige vrouw voorstellen die Ted heet haha. Dan is het een beetje kinderlijk naar mijn mening..
Nee, zeker geen schattige meisjes naam in mijn optiek.. Ik moet ook meteen denken aan die oude vrouw uit b&b vol liefde die Ted heet en daardoor vind ik het een oma naam. Maar nog meer een opa naam .. Sorry. Maar ieder heeft zo zijn eigen associaties met een naam natuurlijk.