Het is nu bezig op MTV...en duurt tot een uur of 18 uur. Waarschijnlijk morgen ook.. ik vind het interessant om te zien.. Ik ben dan geen tienermoeder, maar ik herken er wel veel in... de zorg voor het kindje, je relatie die veranderd is, etc. Alleen ik vind die meid met bruin lang haar (mama van Sophia) een beetje vreemd... die is meer bezig met daten dan dat ze bij haar meisje is. Om de haverklap een andere gozer die vaak niet eens goede bedoelingen hebben. Ze is constant van huis. Zo zielig om te zien hoe verdrietig haar baby daarvan wordt en hoe BLIJ ze is als mama weer eindelijk eens thuis is.
Ik ben nu ook aan het kijken! Heb nog niet alle afleveringen gezien. Vind het echt een hele leuke serie. Vind het ook zielig voor die macy, waarvan haar vriend ryan aldoor gaat stappen. En Ferah, de moeder van Sofia is inderdaad echt met jongens bezig.
Idd sneu voor Sophia, de baby van Farrah maar zij veranderd nog wel. En Maci idd, ik had Ryan allang de keet uit getrapt!
Ik vind het zielig voor Catelyn...wat een rare moeder en gare stiefvader!!! En die wilden de baby houden??!!! Wat denken die lui simpel... 'oh, alleen liefde is genoeg voor een kind'. Yeah right!!!! Gelukkig is dat kindje niet daar bij hen thuis, zeg! Ze moeten nu zelfs verhuizen door geldgebrek. En die moeder van Catelyn mag weleens meer voor haar dochter opkomen. Jakkes... En dan haar elke keer een schuldgevoel aanpraten omdat ze haar kindje heeft laten adopteren. Die Catelyn is een slimme meid want een baby in die omstandigheden zou pas zielig zijn....
grrrrrrrrrrrrrrrr wat een mens is die farrah zeg!!!!! ik had je een rottrap onder je kont verkocht. tsjonge jonge! elke dag gaat ze wel op stap en laat dr babytje bij haar ouders achter. i just want to be a normal teener. r*t toch op. je hebt een kindje
Mijn god wat heeft die Farrah een grote mond zeg tegen haar ouders. Wat een egoïstisch, onverantwoordelijk nest zeg! Ze wil dat haar ouders haar een normale tiener laten zijn , tja, daar had ze dan over na moeten denken voor ze besloot haar dochter te houden....
Ohh wat is die farrah voor weirdo zeg... Die gozer waar ze mee afgesproken had krabbelde ook heel hard terug nadat hij hoorde dat ze alleen maar op stap ging en de baby bij haar ouders liet...
Hahaha, ja daar stond ze wel van te kijken. Maar die gozer vond het volgens mij ook nogal raar dat ze haar dochter elke keer maar bij haar ouders achter liet.
Ja idd vond ze geloof ik maar raar want ze wil een normale "tiener" zijn rot op dat kan je niet met een kind..!!
Jaaaaaa, ik irriteer me ook gek aan die Farrah!!! Wat een doos, zeg. Hallooooo je bent geen normale tiener meer... een beetje laat, he.. die gozer dacht ook al: Damnnn wat ben je voor een moeder?! Ze kwam zo onverantwoordelijk over... alsof ze schijt heeft aan haar eigen kind. en helemaal belachelijk dat haar moeder opstaat in de nacht om Sophia eten te geven.. terwijl Farrah lekker blijft liggen. sjeesssss. en dan Maci en Ryan... Wat is die Ryan een sukkel, zeg! Doet zo naar op de verjaardag van hun zoontje Bentley. Pfff. Je ziet echt dat de mannen veel minder volwassen zijn. Het leukste stel is toch het stel dat hun kindje ter adoptie heeft afgestaan!!!!!
Ja indd assi Ik vind dat stel ook het leukste en ook het meest volwassen overkomen. Die Ryan idd een eikel... hij moet eens om zn vrouw en kind gaan denken.. Die ouders van Leah.. Tsjah vind ze beide een beetje vreemd..
Oh, die Ryan is echt irritant! Wat een loser. Inderdaad, dat stelletje dat hun kind ter adoptie heeft afgestaan komt het meest volwassen over, daar heb ik echt respect voor! Dat dikke stel (nou ja, ze zijn uit elkaar) snap ik ook niet, die kunnen echt alleen maar klagen en ruzie maken om niets.
Die Ryan mag zichzelf niet eens een man noemen, wat een malloot. Met z'n vieze dikke reet. Zelfs 20 dollar was te veel voor zijn dochter. Geen wonder, anders kan hij het niet besteden bij McDonalds. Ik had hem helemaal lens geslagen, idioot. Maarja, het meisje is zelf ook niet al te slim. Ik vind dat de meeste het nog best aardig doen, als je ziet hoe die ouders er uit zien.