Telefoonnummer op geboortekaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ChocoChick, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChocoChick

    ChocoChick Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn bezig met de geboortekaartjes te bestellen en nu weten we gewoon niet welk(e) telefoonnummer(s) we op het kaartje moeten zetten.

    - alleen vast nummer
    - alleen mobiel nummer man
    - allebei onze mobiele nummer
    - vast nummer en zijn mobiele nummer

    Het nadeel aan het vaste nummer is dat op mijn nachtkastje een vaste telefoon staat en ik dan altijd de telefoontjes hoor.

    Wat hebben jullie gedaan? Wat is makkelijk?
     
  2. misa

    misa Niet meer actief

    Wij hebben alleen mijn mans mobiele nummer erop gezet, zodat ik zo min mogelijk gestoord werd. :)
     
  3. belgischemama

    belgischemama Fanatiek lid

    21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    de gsm nr van mijn man en mij, vaste niet daar kan ik niet op zien wie belt ;)
     
  4. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.500
    8.353
    113
    Wij hadden/hebben alleen mijn mobiele nummer. Daar kan ik op zien wie er belt (kan nu op de vaste telefoon ook, maar bij de geboorte van J. kon dat niet) en ik kan hem heel eenvoudig weg leggen.
     
  5. joma87

    joma87 Actief lid

    11 mrt 2009
    305
    0
    0
    verpleegkundige
    wij hebben alleen ons vaste nummer er op, ik zet 's middags gewoon het geluid van de telefoon uit en ik kan ook gewoon zien wie er belt, dus kan hem altijd aan manlief geven. Wij hebben ook een emailadres erop gezet, niet dat er veel gebruik van is gemaakt, maar we hoopten op deze manier eventueel ook afspraken voor kraambezoek te kunnen maken.
     
  6. boefjesmama

    boefjesmama Niet meer actief

    Wij hadden mijn mobiele nummer erop gezet.
    Maar via de mail had ik de meesten al laten weten dat we de eerste week na zijn thuiskomst (14dagen zkhuis) geen bezoek wilden alleen van naasten.
     
  7. Mamajuf

    Mamajuf Fanatiek lid

    22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    wij hebben de vaste telefoonnummer gebruikt.
    Als ik ging rusten ging boven de telefoon (draadloos) van de lader en naar beneden.
     
  8. Lovely2011

    Lovely2011 Fanatiek lid

    2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Wij hebben alleen maar een mobiel nummer allebei.

    Heb op het geboortekaartje alleen de mijne gezet. Was bang dat mijn vriend misschien te snel ja zou zeggen op kraamvisite... Misschien lullig, maar goed achteraf is het prima gegaan zo.
    Naaste familie hebben toch wel zowel zijn als mijn nummer.
    En de 'extra' kaartjes gingen vooral naar bekenden van mij alleen, die mijn vriend niet zo goed kent.
     
  9. Onje

    Onje Niet meer actief

    Ik moet eerlijk zeggen bij ons komt er helemaal geen telefoon nummer op haha !
    Diegene waarvan wij willen/graag zien dat zij komen hebben allemaal onze beide mob. nrs. en het vaste nr.
    Diegene die dat niet hebben sturen wij eigenlijk alleen kaartje "uit fatsoen", mensen waar wij eigenlijk weinig tot geen contact mee hebben. Bijv. de broers van mijn vader, ik zie ze nooit !
     
  10. Loki09

    Loki09 VIP lid

    2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Alleen mobiele nummer man. We hebben geen vaste lijn dat scheeld en ik was heel blij dat ik dit allemaal niet hoefde regelen achteraf!
     
  11. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wij hebben er bewust voor gekozen geen telefoonnummers op de geboortekaartjes te zetten :D!
     
  12. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik mag toch hopen dat de mensen waarvan je het leuk vindt als ze langskomen, jullie nummer toch al hebben. Ik denk dat het dus niet veel uitmaakt welk nummer je er op zet. Volgens mij kun je het inderdaad net zo goed weglaten.
     
  13. Jetje76

    Jetje76 Bekend lid

    15 feb 2009
    617
    0
    0
    Precies!
     
  14. Huis van Puck

    Huis van Puck Fanatiek lid

    30 jul 2010
    1.414
    52
    48
    Mee eens! Hier dus ook geen telefoonnummer op de kaartjes!
     
  15. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.344
    8.804
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Alleen ons vaste nummer.
     
  16. Lt20

    Lt20 Niet meer actief

    Alleen de 06 van mijn vriend.
     
  17. Suusjeuh

    Suusjeuh VIP lid

    4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vaste nummer en manlief zijn mobiel. Maar bij thuiskomst uit het ziekenhuis bleek onze vaste telefoon afgesloten te zijn (overzetting van provider was niet goed verlopen ) en hadden we alleen het mobiel erop staan.
     
  18. carrolyn

    carrolyn Fanatiek lid

    30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Wij hebben alleen mobiel, dus van allebij mociel nummer erop gezet.
    Als ik geen telefoon wil dan zet ik hem wel uit of op stil.
     
  19. steenbokje83

    steenbokje83 Bekend lid

    20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    We hebben hetzelfde gedaan, plus we gaan toch een kraamfeestje geven waar we mensen persoonlijk voor gaan uitnodigen dus er is gewoon geen reden om ons te bellen.
     
  20. ChocoChick

    ChocoChick Fanatiek lid

    10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat de meeste mensen onze nummers wel hebben, maar het kan natuurlijk ook wel makkelijk zijn om een hint te geven op welk nummer je gebeld wil worden.
    Door het mobiele nummer van mijn man te geven zullen toch minder mensen op het vaste nummer of op mijn mobiel bellen. Denk ik dan...

    Ik zal er nog eens over nadenken. Heb bijv. geen idee hoe ik het geluid van onze vaste telefoon uitzet.
     

Deel Deze Pagina