Teleurgesteld, stom??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissT, 7 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissT

MissT Niet meer actief

Wij krijgen de kinderwagen kado van mijn ouders. Nu hebben zij een hele mooie aanbieding gezien en gaan hem morgen dus al ophalen. Ik krijg hem alleen pas als de baby is geboren.. Mijn moeder heeft als bijgeloof dat als de kinderwagen er al vroeg is, het mis kan gaan.

Nu ben ik een beetje teleurgesteld omdat ik hem al graag hier had willen staan :) En ik er elke dag naar kon kijken... stom hé?? ;)
    Respecteer het natuurlijk wel hoor van mijn mama, maar toch diep van binnen......

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.887
    1.369
    113
    Ik snap je wel hoor :) Ben zelf niet zo van het bijgeloof... haha... misschien kun je als compromis een foto van de kinderwagen ophangen?

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Snap het hoor, heb zelf de kinderwagen gekocht, of eerder op de kop getikt.. hij ziet eruit als nieuw en koste maar een prikkie.

Bij ons heeft hij een tijd in de woonkamer gestaan, eerst stond hij boven maar omdat de opa's en oma's de kinderwagen wilde zien is hij naar beneden gehaald, daar heeft hij weeeeeeeeeeken gestaan haha gewoon omdat ik het fijn vond dat hij er stond.. stom eigenlijk he haha.

Maar dat maakt het besef groter dat je zwanger bent..
    Hang anders inderdaad een foto op, dat is nog anders maar dan heb je iig iets..

4. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    Hoi meis,

Ik begrijp je heel erg goed. Toen bij ons de kinderwagen bezorgd werd hebben wij `m ook meteen neergezet, zodat we er steeds naar kunnen kijken. Heel logisch dat je dat wilt. Ben zelf ook niet zo van het bijgeloof hoor. Kun je niet tegen je mams zeggen dat je dat graag wilt?

Succes!!

5. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wij krijgen de kinderwagen van mijn schoonouders, hij wordt bij hun thuis bezorgd en dan gaan we daarheen en hem bewonderen :D
    En ja ja dan mogen we hem mee naar huis nemen, hun hebben hem dan al gegeven zeg maar, gelukkig doen ze niet aan bijgeloof want ik wil er alvast een stukje mee rijden en er vaak naar kijken hihi.

Nou kan je denk niet meteen na de bevalling baby in de kinderwagen doen en wandelen toch?
    Anders zou het wel onhandig zijn, maar ja...buiten dat het jammer is dat je hem nog niet bij je hebt heb je hem natuurlijk nog niet echt nodig (behalve voor de leuk)

Zeggen dat je wilt oefenen met wandelen? :D

6. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ik was heel blij dat ik mijn kinderwagen al vroeg had, want ik vond hem stinken....bleghh dus hij heeft zeker een week of 6 bij mijn ouders in de garage te staan luchten en toen kon ie bij ons op de babykamer staan...:D

7. Que

Que Niet meer actief

Ik snap wel dat je hem graag wil hebben staan.

Zelf was ik niet van bijgeloof, maar wij besloten 3 jaar geleden voor een baby te gaan proberen. We zagen een onwijs goedkope complete kinderwagen op MP staan die we heel graag wilden hebben.
    Wij dus die kinderwagen gekocht nog voor ik zwanger was.

2 dagen laten lag ik in het ziekenhuis met een verbrijzelde ruggewervel.

Ik zou zeggen laat lekker de kinderwagen bij hun staan en ga af en toe er gewoon even boven hangen om te kwijlen ;) en idd wat al eerder voor gesteld is neem er een foto van en hang die thuis op!!!

8. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    @Que, heel erg vervelend voor je die ervaring, maar nogal ontaktisch om dat hier neer te posten. Er lezen zoveel zwangere moeders mee en de meesten kopen toch echt al ruim op tijd de wagen! Vind het een beetje stom staan hier.

En over de tip om een fotootje op te hangen aan de muur: dat klinkt in mijn oren echt belachelijk, sorry! Hihi :D

9. Que

Que Niet meer actief

Volgens mij mag iedereen hierop reageren en dus zijn of haar mening geven!! Dus jij mag jouw mening geven en ik de mijne!

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik snap het wel een beetje, want sinds wij hem hebben rij ik er regelmatig rondjes mee over de overloop (dat is ook stom haha :)).

Kun je als je bij je ouders bent de wagen zo nu en dan even uitproberen en besnuffelen of brengt dat volgens je moeder ook ongeluk?

11. Maria74

Maria74 Niet meer actief

O dat zou ik ook niet zo leuk vinden...kun je je moeder niet overtuigen? En anders 'bedreigen' met vaak (te vaak?) langskomen? haha moeilijk hoor. Een foto zou het voor mij niet doen eerlijk gezegd, ik wil hem ook life om me heen hebben. Wij moeten nog 8 weken wachten, want hij moest worden besteld, maar als hij er is ga ik er ook rondjes mee rijden, in gluren, net doen alsof.....tja lekker dromen

12. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik vind dat ook helemaal niet stom. En helemaal niet nu je bijna de 12 weken hebt bereikt.
    Ik zou er zelf dágen naar kijken er rondrijden hier in huis. Maar dan zou van het huishouden niets meer terrecht komen. :D

Ik zou het gewoon aangeven dat je hem toch al heel graag zou willen hebben.

13. sabrina86

sabrina86 Lid

14 dec 2008
    78
    0
    0
    Verpleegkundige
    is niet belangrijk
    vindt 11 weken ook wel erg vroeg om een kinderwagen te halen. je zit nog in de `kritieke periode` en en al ben je die voorbij met 38 weken kan het nog wel mis gaan. net als bij ons.

groetjes

14. Clapat

Clapat Fanatiek lid

10 mrt 2009
    1.059
    17
    38
    Duitsland
    Tja, mijn schoonouders geven ook de kinderwagen kado.
    Hier blijft de kinderwagen in de winkel tot de dag dat de baby geboren is! Ik voel dus met je mee...

15. MissT

MissT Niet meer actief

Ja maar daar moet je maar niet van uit gaan hoor lijkt mij.
    En wat ik al zei, dit was een hele mooie aanbieding vandaar :)

16. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Daar moet je ook helemaal niet van uitgaan, hoe ontzettend triest het ook is, de kans is gelukkig erg klein en je moet gewoon lekker genieten en ervan uitgaan dat het goed gaat! Incl. wandelwagen ;)

17. kvinna

kvinna Niet meer actief

Hebben jullie geen hond? Dan schijn je te moeten oefenen met wandelen met een lege kinderwagen en de hond, zodat hij straks niet helemaal in de stress schiet als er een echte baby in ligt :D.

18. E1982

E1982 Bekend lid

17 feb 2009
    971
    0
    0
    Vind ik ook!

Zou gewoon lekker bij moeders af en toe een rondje door het huis doen. En....het lange wachten wordt straks extra beloond als de kinderwagen eindelijk bij jullie thuis staat!

Groetjes!

19. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik kan ook niet wachten tot mijn vriend hem in elkaar heeft gezet en ik er lekker mee kan gaan lopen.. :D Haha wat zijn we toch een mutsen hè!

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nou zeg ze hebben meteen weer hun mening klaar! Als jij graag je kinderwagen nu al thuis hebt staan mag dat toch? Snap dat heel goed, ik had met 12 wk ook de kinderwagen al binnen staan en paar weken laten staan, nu staat hij boven. Maar ga vaak kijken :D

Ook heb ik geoefend met in en uitklappen en de maxi cosi erop enzo, kun je niet zeggen dat je dat wilt doen?

Liefs

Deel Deze Pagina