Hoe lang/vaak laten jullie je kleine televisie kijken? Lotte kijkt 's avonds na het eten een poosje om het eten te laten zakken, anders spuugt ze zo. Hoe doen jullie dit?
Vince kijkt altijd naar sesamstraat en smorgens als ik zijn zus help met aankleden zet ik hem eventjes voor de tv. Liefs,Claudia
k zet youame eiegnlijk nooit achter de tv ze kijkt af en toe als ze bij ons op schoot zit tegen etenstijd
ik zet teun voor de tv neer hoor er achter is zo weinig ruimte maar smorgens als zijn fles leeg is en ik nog wat spullen pak dan zit hij in zijn wipper sesamstraat en de rest op ned 3 te kijken, heeft hij de grootste lol en als we thuis zijn dan ook nog wel rond een uurtje of half 6...dan heeft hij het ff gehad met spelen en wil dit wel..... enne het maakt hem nu nog niet uit wat er op staat hoor...maar sport is zijn favoriet...ook van papa en mama .......
@Janette, idd ik zet vince er ook voor!Vince kijkt ook naar ned3 en heeft dan ook de grootste lol. Nu zit hij ook voor de tv samen met papa naar het tennissen te kijken!
en het nog spannend ook...we hebben hier op het werk een tv...en ja die stata op tennis en volgende week op de tour de france...dan kijkt opa ook weer dus kan teun zijn lol op met de opas bij hun.... maar leuk hé dat ze de lol hebben om niets....
ik neem in de ochtend altijd sesamstraat op voor kaye en in de middag gaat die dat altijd even kijken. Bumba kijkt die dan ook en Barbapapa vind die ook erg leuk!
Fien kijkt alleen 's ochtends heel even. De wereld is mooi. Dat is best nog leuk voor die kleintjes. Vooral bumba en wawa is favoriet. De rest vind ze niet zo...
Bedankt, wat een snelle reacties! Voel me soms toch wel soort van schulidg als ik haar voor televeisie zet, maar ze vind het wel erg leuk! Vooral de tubbies. En ik moet eerkijk zeggen dat het soms wel even makkelijk is als je echt even wat moet doen.
Evi vindt er niet veel aan, aan de televisie... Zou het af en toe ook weleens fijn vinden, en ook lekker, gewoon sammpjes eventjes rustig zitten
Vanaf wanneer is t eigenlijk 'verantwoord' zodat ze er niet teveel prikkels van krijgen? Ik hoorde nl dat t in t begin niet goed is, maar tot welke maand is dit dan?
Ruben kijkt af en toe al naar Baby tv (is tot nu toe 3x voorgekomen) en hij vind het erg leuk! Hij vind zowiezo alles om naar te kijken errug leuk dus als de tv aanstaat probeert ie meestal wel om zo te liggen dat ie wat kan zien (vanuit de box of wipper).
Vanaf wanneer is t eigenlijk 'verantwoord' zodat ze er niet teveel prikkels van krijgen? Ik hoorde nl dat t in t begin niet goed is, maar tot welke maand is dit dan? Dit vraag ik me ook af
fay kijkt smorgens tv als ze der fles heeft, en verder staat hier haast heel de dag de tv aan als ik thuis ben hou nietvan stilte! maar meestal muziek en soms iets leuks voor haar! zo leuk als ze een liedje leuk vind gaat ze dansen
mijn man kijkt heel soms met Britt The A-team....... Maar is niet omdat het Britt's favouriete programma is.....
Haha bij ons ook zo. Zitten ze met z'n tweetjes op de bank te koekeloeren Verder zet ik Hugo nooit voor de TV. Vind het niet nodig. Hij vermaakt zich heel goed alleen met zijn speelgoed en als hij even uitgespeeld is, spelen we samen.