Ziet er goed uit ! Spannend he ? Ik heb deze maand ook een totaal ander kaartje dan vorige maanden. Ik ga voor je duimen
Ik vind het een lastig kaartje om te lezen omdat je temperatuur op 3 en 4 DPO tot onder de coverline (en dus naar pre-ei temperaturen) daalt. Ik twijfel of je eisprong niet pas op CD16 is geweest ipv op CD12. Heb je toevallig ook ovulatietesten gedaan? Voor wat betreft je vraag: ziet het er goed uit? Daarmee bedoel je denk ik of er mogelijk een zwangerschap blijkt uit het kaartje. Maar daar valt eigenlijk niks over te zeggen. Heb hier prachtige kaartjes voorbij zien komen van mensen die niet zwanger waren en andersom ook zwangere met de meest veeemde kaartjes.
Heb net heel zachtroze afscheiding... en mn buik doet vanmorgen erg vreemd.. echte steekjes. Rechts. Zal ik dan nu al ongesteld worden? Nog nooit gehad. Normaal zou ik 24 april ongesteld moeten worden Nee.. heb deze maand geen ovulatietesten gedaan.. werd er vorige maand vrij onzeker van
Mijn temp doet toch nu wel een beetje raar.. Voorgaande maanden gaat hij vanaf zeker 9/10 dpo al zakken om 11/12 al te zakken tot bijna op de coverlijn en de dag er na eronder... Dus ik verwachte vanmorgen een temp rond de 36.60 te zien... bleek mijn temp 36.89 te zijn.. hij begint dus weer te stijgen. Zal ook vast niks te betekenen hebben maar de temp houd het we spannend deze maand
Leuk we lopen gelijk mijn nod is ook 24 april en had vandaag enorme krampen en steken, maar goed dat heb ik al wel eens vaker gehad. Ik heb ook een schommelende grafiek! Wacht je altijd tot je nod met testen?