Temperaturen hoe lang?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Elisa, 9 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisa

    Elisa Actief lid

    6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Hallo allemaal,
    Ik ben nu elf maanden gestopt en nog niet zwanger. Ik hou mijn temp al negen maanden bij. Nou las ik ergens dat het eigenlijk maar twee maanden hoeft. Houden jullie temp bij en hoe lang al?
    Zijn er misschien schriftjes waarin je dit kan bijhouden, vind internet zo onhandig...
    Groetjes,
     
  2. Jessica83

    Jessica83 Fanatiek lid

    6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Ik houdt het al sinds maart bij. Het is altijd makkelijk moet je op een dag naar de gyn. Dan heb je al je gegevens al bij elkaar en kan je gelijk geholpen worden. Er zijn sites waar je een lijst kan printen en kan je het handmatig doen.
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja je hebt er maar 2 ofzo nodig, de gyn wilde het zien en heeft er 1 bewaard omdat hij die zo mooi vond (van fertility friend)
    ik zou er lekker mee stoppen meid.
     
  4. Stienke

    Stienke Fanatiek lid

    15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Ik heb het ooit wel bijgehouden voor 2 maand maar nooit iemand die er naar gevraagd heeft...
     
  5. mamafaye

    mamafaye Actief lid

    30 jul 2007
    227
    0
    0
    ik had ook getemperatuurd en toen ik bij de gyn kwam die heeft er 2 sec naar gekeken en zei..zo stop daar maar mee dat is veel te belastend.

    Dus na 9 maanden tempen kan je best stoppen
     
  6. Niet meer actief

    Het kan voor jezelf fijn zijn dat je inzicht hebt in je cyclus. Vooral als je temp hoog blijft rond nod, maar voor een evt bezoek aan de gyn heb je er maar 2 ofzo nodig...
     
  7. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Zou ook lekker stoppen
     
  8. Niet meer actief

    Ik vond het erg handig. Wist precies of ik ongi ging worden. Scheelde veel stress en onnodig testen.
    Plus ik werd nooit verrast door mijn ongi! Ook makkelijk ;)
     
  9. Mariebel

    Mariebel Fanatiek lid

    10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Ik had het ook bijgehouden..
    En toen in naar de gyno moest had ik het meegenomen, dacht ik ben hem voor als hij hier om vraagt..
    Wat bleek nou... deze gyno gelooft er totaal niet in dat tempen.. Dus had het voor niets gedaan..

    Groetjes..
     
  10. Elisa

    Elisa Actief lid

    6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort
    Nou ik hoor het al gewoon stoppen dus. Ik heb 10 september een afspraak bij de gyn ben benieuwd wat die zegt...
     
  11. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.904
    393
    83
    Vrouw
    ik moet het nu juist doen van mijn gyn. op die manier willen ze toch inzicht krijgen in mijn cyclus en eisprong. ik vertelde dat ik ook ovulatietesten gedaan heb, maar daar had ze niet zoveel interesse in volgens mij. tja, dat tempen. leuk is het niet, maar ik word er na twee weken al aardig handig in. vind alleen dat er geen peil op te trekken is: schommelt bij mij wel heel erg...
     
  12. Elisa

    Elisa Actief lid

    6 nov 2006
    258
    0
    0
    Amersfoort

    Ja ik ken het het is dat ik mijn ei voel anders zou ik het ook niet weten. soms heb ik mijn ei op de 11e dag en dan zegt fertilityfriend dat ik hem de 14 heb gehad....
     
  13. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Op www.vruchtbaarheid.org kun je papieren tempkaarten uitprinten om naast je bed te leggen. Hoef je niet met Fertility Friend in de slag.
     

Deel Deze Pagina