Ovulatie??

Discussion in 'Zwanger worden' started by lindabreusers, Sep 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Wat denken jullie, nadert mijn ovulatie? Of is dit nog negatief?

Foto is overigens beetje bijgesneden omdat het anders niet op dit forum paste.

Liefs, Linda

2. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

Jul 14, 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Strepen moet gelijk zijn qua kleur, dan kan je een ovulatie binnen 24 uur verwachten.

3. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Dat weet ik ook, maar de ene kant vind ik het wel hetzelfde en de andere en aan de andere kant wordt het waziger. Dus ik weet niet wat ik hiervan moet denken.

4. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Als ik van mijn cyclus van de vorige maand uitga dan zouden ook nu mijn vruchtbare dagen moeten zijn (zie banner) Dus dan zou het wel kunnen kloppen.

Ik had gisteren ook een ovulatietest gedaan en die was echt heel licht. Bijna niet waar te nemen.

5. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    positief !

6. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Volgens mij is ie ook positief! Welke merk test is dit?

7. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    AMIGO,

zie dat jij ook okt gependeld bent door nessy.
    Heb jij al iets van symptomen ontdekt?

8. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Deze test is van het kruidvat. Daar zitten 5 testen in voor 10 euro.
    Ik ben ook gependeld door Nessy. Zij zegt bij mij in oktober een tweeling J+M. ben benieuwd of dt ze gelijk krijgt.

Vanavond toch mijn mannetje maar eens verleiden haha. Al hebben we dat gisteren ook nog gedaan, maar verkeerd is het natuurlijk niet haha.;)

9. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    @Hitcke, wij hebben helaas een mindere maand achter de rug. Vriendlief is flink ziek geweest, precies tijdens mijn ei! Dus deze maand ga ik er gewoon vanuit dat het niks is geworden. Moet als het goed is deze week ongi worden ben benieuwd. Maar volgens mijn pendel wordt het oktober. En laat ons nou precies vakantie hebben in de week dat ik mijn weer mijn ei moet krijgen, mits deze week de ongi komt. Dus ik ben eigenlijk helemaal gebrand op de 2e week van okt, en dan zou het misschien wel eens kunnen gaan kloppen met de pendel. Het is pas de eerste ronde nu en heb de eerste week wat last gehad van hoofdpijn en flinke buikpijn, maar dit zal door het stoppen van de pil zijn. Heb jij dan wel al symptomen ontdekt? Hoeveelste ronde zit jij nu? In elk geval succes!

@lindabreusers, ik heb deze maand ook de testen van het kruidvat gebruikt. Maar heb er niet meer het volste vertrouwen in. Mijn testen waren 5 dagen duidelijk positief. Normaal zijn de testen maar 2 hooguit 3 dagen posi. Heb nu via Sensitest testen in huis, daar wil ik het deze maand mee gaan proberen. Tevens ook de testen van CB erbij, zodat als ik twijfel ik een andere teste kan doen van een ander merk. De testen die de smiley laten zien had ik eigenlijk willen kopen, maar 32 euro vind ik een beetje teveel voor 5 testen. Is dit de eerste dat je posi test? Je hebt kans dat de streep morgen nog duidelijker wordt, had ik wel tenminste. Je zit in de tweede ronde zie ik, en vandaag je vruchtbaarste dag, ik zou er lekker voor gaan vanavond hahaha! Mijn vriend had er al veel zin in, heeft alleen pech gehad dat ie de eesrte ronde flink ziek is geweest. Wens jou ook veel succes!!

10. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    Ik zit in de 2e ronde momenteel en heb buiten dat witverlies niet veel symptomen buiten lage rugpijn !!! in ieder geval hoop ik met jou mee op positief nieuws !

11. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    @Amigo:
    Balen dat je man ziek is geweest. Heeft hij de griep gehad? Ik heb weleens gehoord dat de zaadjes 6 weken daarna pas weer optimaal werken. Dat hebben wij vorig jaar zelf getest. We hadden zo'n vruchtbaarheidstest besteld voor mannen. (gewoon kijken wat eruit komt omdat de zus van mijn man niet echt vruchtbaar is) Eerste test goed zaad, tenminste de kleur (roze) kwam overeen met het plaatje. Paar weken later heeft mijn man een week flink de griep gehad. 2 weken later nog eens die test gedaan en de kleur was niet goed (paars)

Toen ik zwanger wilde worden van Bas had ik juist geen vertrouwen meer in die van sensitest. Ik heb toen alles per dag bij gehouden en opgeschreven en juist toen mijn ei was (net ervoor dan) gaf de sensitest weinig aan.
    Ik heb nu zelfs het idee dat ik wat voel in mijn buik, echt een drukkend gevoel aan de rechterkant (vorige maand links) Ben benieuwd of dat ik nu weer mijn ei kan voelen. Vorige maand was de eerste keer in mijn leven dat ik mijn ei voelde.
    Ik vind 32 euro ook wel erg veel. Daar heb je er bij de KV 15 voor (dus 3 maanden)

Waar ik vooral blij om ben is dat ik weet dat ik weer ovuleer na het stoppen met de pil. Ik bedoel ik ben 26-12-2008 bevallen en daarna in maart weer met de pil begonnen (tussen dec en maart geen echte menstruatie gehad). In aug dus gestopt en direct een ovulatie gevoeld na 12 dagen dus niks ontpillen bij mij gelukkig, want je hoort ook weleens andere verhalen.

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

Sep 9, 2009
    3,300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    @ lindabreusers, nee mijn vriend heeft gelukkig niet de griep gehad. Hij heeft nu al een jaar lang om de paar maanden een ontsteking aan de maag. Heeft al in het zk gelegen, maar is geen verklaring voor wat hij heeft. Het duurt ongeveer 5 dagen en dan trekt het vanzelf weer weg. Erg raar allemaal, bovendien erg vervelend. Hij kan dan ook niets eten en een glas water blijft meestal ook niet al te lang binnen. Maar het is voorbij en hij is weer goed aangesterkt, ik hoop dat dit geen gevolgen heeft voor zijn vruchtbaarheid, heb ik nog helemaal niet aan gedacht! We zullen zien wat oktober ons brengt :)..

Ik ben gelijk in de eerste ronde begonnen met ovu testen. Wilde gewoon erg graag mijn lichaam begrijpen. Vind het fijn te weten wanneer er wat gebeurt en wat ik ervan kan verwachten. Heb hier op het forum wel eens gelezen dat je beter de eerste keer ongi moet afwachten nadat je gestopt bent met de pil. Ik heb de pil altijd heel netjes geslikt, hoop dan ook dat het mijn cyclus hetzelfde door blijft gaan. Had in elk geval op de helft mijn ei, weet niet of dat betekend dat dan de ongi gewoon komt zoals voorheen, hoop van wel.

Wel fijn dat je weer ovuleert, dan werkt je lichaam precies weer zoals het hoort! Heeft het lang geduurd voordat je zwanger raakte van Bas? Leuk dat jullie voor de tweede gaan, precies een jaartje ertussen, leuk!

Heb wel, weet niet meer precies wanneer, geloof na mijn ei, een wit vloeibaar achtig goedje afgeveegd. Heb het eens goed bekeken, dit heb ik nog nooit gehad, en er zat een geelachtig puntje in. Geen idee wat dit te betekenen heeft iemand hier een idee van??

13. Hitchke

Hitchke Fanatiek lid

Sep 3, 2009
    1,342
    1
    36
    ik heb het ook momenteel, kijk topic iets naar onder gestart door mij !

14. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Toen met Bas ben ik 25 jan 08 gestopt met de pil en op 11 mei 08 had ik een pos. test. Wel langere cyclus dan nu. toe 38/31 en toen was ik al zwanger.

Dat witte vloeibare heeft wel iets met je ei te maken, maar een geel puntje heb ik nog nooit gezien.. Dus ik heb ook geen idee wat dit is.

15. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ziet er al goed uit,, ik denk dat hij zit aan te komen want de kleuren zijn bijna gelijk.

klus ze ;)

x bolly

16. J2J

J2J Bekend lid

Sep 4, 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb ook even een vraagje. Ik heb vanmiddag ontzettende buikpijn gehad en omdat het dag 20 van mijn cyclus is, wilde ik wel weten of het mijn eisprong zou kunnen zijn. Ik ben sinds mei jl. gestopt met de pil en de cyclus loopt een beetje gevarieerd, vandaar.

Nu had ik zojuist met avondurine, twee gelijke strepen. Allebei even roze.

Dit is dus een positieve ovulatietest, we hebben gisterenavond nog geklust. Hoe pakken jullie dit aan? Vanavond weer klussen of kan het morgen ook? (Zaad zou dan beter van kwaliteit zijn als ik diverse sites moet geloven)....?

Hoor het graag eventjes. Ik weet uiteraard ook, beter een keertje te vaak, dan 1x te weinig .

Groetjes, J2J

17. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    J2J: Dan denk ik dat je ovulatie er echt aan zit te komen. Let wel op dat als je het te vaak doet dat er dan minder zaadjes tussen zitten. Het beste is om de dag of de ene dag ochtend en de andere dag de avond. dat kan natuurlijk ook. Succes!!

Ik had gisteren ochtend (zie test op pagina 1) om 11.00 positieve ovu test en gisterenavond weer een vage streep dus ik denk dat ik gisteren mijn ovulatie heb gehad. Gisterenavond nog ff geklust dus hoop dat de zaadjes zijn werk gaan doen.

Ik had gisterenmiddag namelijk wel een drukkend gevoel in mijn buik aan de rechterkant dus wie weet. De vorige keer voelde ik echt steken, maar volgens mij hoef je dat niet altijd te voelen. Eerder voelde ik nooit iets.

18. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Ik heb misschien een beetje een stomme vraag, maar wanneer is de eerste dag van je ongesteldheid? Ik heb namelijk eerst altijd maar een heel klein beetje, beetje bruinige troep in mijn onderbroek. En met het afvegen soms een rozig streep. Sinds vandaag echt bloed, om het onsmakelijk te houden, een stortvloed.:p
    Dus moet ik nu vanaf vandaag gaan tellen? Dit is voor mij de eerste keer dus ik zit nog vol vragen.

19. lindabreusers

lindabreusers Actief lid

Feb 9, 2008
    337
    0
    0
    Je moet de eerste dag inderdaad pas tellen als er een stortvloed is haha.
    Succes met zwanger worden.

Groetjes, Linda

20. Ir3n3

Ir3n3 Bekend lid

Sep 27, 2009
    681
    0
    0
    Weddingplanner
    Assen
    Oke dank je wel!:D Dan ga ik beginnen met tellen!

Share This Page