Temperaturen propje verloren...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jenniferbeyou, 12 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenniferbeyou

    17 okt 2018
    17
    0
    1
    Vrouw
    Hallo!


    Ik ben sinds dezen maand begonnen met temperaturen! Sommige dagen was ik vergeten doordat ik het druk had en de eerste 3 dagen had ik het onder me oksel gedaan omdat ik dacht dat het eerst zo ook kon de rest vaginaal

    Hier onder van wat ik tot nu toe heb

    Heb op 10 november dus 2 dagen geleden ook een soort propje verloren en meer afscheiding dan normaal...

    3 november oksel 36.1
    5 november oksel 36.3
    6 november oksel 36.3
    8 november 36.4
    9 november 36.7
    10 november 36.7 witte dikke creamy slijm prop idee
    11 november 36.8


    Dusja ik vraag me natuurlijk af hoe en wat waar ik natuurlijk vanuit ga is dat het me eisprong kan zijn door de stijging van me temperatuur maar ik vond het opeens al raar dat ik een soort witte prop idee verloor...

    En Misschien dat iemand een idee heeft van wat het kan zijn of dat het er bij kan horen?
     
  2. Lisa280887

    Lisa280887 Niet meer actief

    Meid, als je gaat tempen is rectaal en elke dag op hetzelfde tijdstip, na hetzelfde aantal uur slaap, voor je uit bed gaat het meest betrouwbaar. Dus niet in je oksel. Helaas kan je hier weinig uithalen qua temp, omdat je eerst in je oksel tempte.

    Om bij te houden is de app fertility friend heel handig!

    Heb je ovutesten gebruikt? Ik vond dat zelf wel handig altijd, dan weet je dat je een aantal dagen na je piek een stijging kan verwachten. Ter bevestiging zegmaar.
     
  3. Dotjes

    Dotjes Bekend lid

    17 okt 2012
    966
    394
    63
    Vrouw
    Pedagoog
    Noord Holland
    Temperaturen altijd in je anus!
    (Net als wat je doet wanneer je koorts hebt)

    Ik zou volgende maand opnieuw beginnen met temperaturen als ik jou was.. :rolleyes:
     
  4. Jenniferbeyou

    17 okt 2018
    17
    0
    1
    Vrouw
    Bedankt ga ik zeker doen
     

Deel Deze Pagina