Temperaturen voor mijn huisarts

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door CherylGD, 16 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherylGD

    CherylGD Lid

    7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Hey dames!
    Wij zijn helaas al 14 maanden bezig om zwanger te worden. Tot nu toe niks, na alle merken van ovulatietesten nooit een piek gevonden, na wat testen bij de huisarts is tot nu toe alles goed bij ons. Alleen nu moet ik elke ochtend temperaturen, ik doe dit dan ook elke ochtend stipt om 7.00 (ook op zondag ) Maar ik ben heel bang dat er iets mis is met mijn eiersprong, omdat tot nu toe alles goed bleek te zijn. Dit is mijn eerste grafiek. Ik heb een cyclus van 26, zit nu op 24. Dus spannend. Zouden jullie mee willen kijken?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Het lijkt er wel op dat je een eisprong hebt. Ik zou als ik jou was even de app fertility Friend downloaden en daar je temperaturen in zetten. Dat kijkt handiger en die meet dan je eisprong op basis van je temperatuur.
    Je hebt vanaf de helft wel gewoon een mooie hogere temp dus denk echt wel dat er iets gebeurd
     
    CherylGD vindt dit leuk.
  3. Zuster9203

    Zuster9203 Fanatiek lid

    10 jan 2019
    1.045
    497
    83
    Vrouw
    Edit: dan ziet het er zo uit, die rode verticale lijn is dan de eissprobg, horizontale lijn is basale temperatuur
     

    Bijgevoegde bestanden:

    CherylGD vindt dit leuk.
  4. CherylGD

    CherylGD Lid

    7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Inderdaad heel fijn! Super goed overzicht zo. Dankje wel. Hij ziet er aardig goed uit vind ik! Hopen dat mijn temperaturen ook zo hoog blijven.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Zuster9203 vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Temp je wel rectaal? Ik vind je temp nogal laag namelijk ;)
     
  6. CherylGD

    CherylGD Lid

    7 mrt 2019
    51
    11
    8
    Vrouw
    Ik temp. elke ochtend om 7.00. Zet elke dag mn wekker, en stop dan gelijk dat ding in mijn mond (ik weet dat dat niet de beste manier is). Ik vond hem ook inderdaad wat aan de lage kant. Misschien omdat ik het heel vroeg moet doen.
     
  7. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Aaah ik dacht al dat je oraal meette.
    Dat verklaart je schommelingen en lage temp.
    Dat is helaas de meest onbetrouwbare manier.

    Mijn advies is om de volgende ronde rectaal te gaan tempen ;)
     
    CherylGD vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina