temperatuur schiet omhoog

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door romyatilla, 17 mei 2017.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

    romyatilla Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    hey!

    Ik ben alweer een tijdje aan het temperaturen en had gemiddeld een temperatuur van 36.2 Nu had ik vanmorgen 36.7. Het rare is, ik verlies al 4 dagen bloed druppels.. (dan weer een dag wel wel en dan weer een dag niet.) Vandaag was het meer licht roest kleurig slijm. Het is echt heel weinig en alleen bij afvegen.

    Hoort dit echt bij een ovulatiebloeding?

    ik heb geen ovulatietesten gedaan want ik ga volgende maand pas weer insemineren.

    xx
     
  2. cynmark29

    cynmark29 Fanatiek lid

    2 mrt 2017
    1.424
    249
    63
    Ik heb je kaartje bekeken maar zie ook helemaal geen kruis ect. Temp je wel goed anders morge testje doen
     
  3. romyatilla

    romyatilla Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ja, ik temp goed (rectaal; zelfde tijdstip en niet bewegen). Ik heb een hele onregelmatige cyclus enzo, maar vanmorgen was mijn temp omhoog en ik hoop dat hij dat de aankomende dagen hoog blijft.. maaar dan zit ik nog met de vraag waar dat vreemde bloed vandaan komt...
     
  4. romyatilla

    romyatilla Fanatiek lid

    22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    oja en ik feb had ik wel een kruis gekregen, in maart niet en nu stijgt mijn temp eindelijk weer, maar wel vreemd bloed verlies bij afvegen..
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie dat je temp weer gezakt is. Het kan het gele lichaams dipje zijn dus even afwachten wat hij morgen doet ;)
     

Deel Deze Pagina