Aguilegia, ik weet het niet meid. Misschien moet je nog ff niets invullen en afwachten tot morgen en de dag erna. Als je dan wel echt eggwhite slijm hebt gehad, dan kun je bij deze dag iets anders invullen. Ik vind het ook heel moeilijk om eggwhite en de rest goed van elkaar te kunnen onderscheiden. Maar ik heb het gevoel, hoe meer ik erop let hoe beter ik erin word! Ik dacht ook al dat het waarschijnlijk dag 18 zou worden. Ik heb nu ook beter geklust. Ik hoop niet dat mijn eisprong weer veranderd in dag 19 of 20, want dan heb ik niet meer goed geklust. Heb mijn man de afgelopen dagen met rust gelaten, hij komt elke dag pas rond 22:00 thuis ivm een nieuwe opleiding na zijn werk!
@Firstbaby: ik denk niet dat FF jouw kruis nog gaat veranderen. De temps die je nu hebt, zijn allemaal beduidend hoger dan die voor de eisprong. Dus jullie kunnen even ontspannen van het klussen...
Bedankt aguilegia. Jah ben afgelopen dagen wel ff uitgerust van het niet klussen haha. Ik hoop idd dat het bij dag 18 blijft. Nou ik wil jou adviseren om je slijm steeds meer in de gaten te houden. Ik heb helemaal geen SLIJM net na mijn ongi. Pas na dag 11 begint er lichtjes wat te komen. Ik vindt het moeilijk om te bepalen wat rekbaar is. Al mijn slijm is namelijk rekbaar en soms we lot 10 tot 20 cm paar dagen voor mijn ongi! Dus dat vind ik heel moeilijk. Daarom probeer ik me vooral op de structuur van de slijm te richten. Succes lieve meid!
hallokes iedereen, heb vanmorgend eindelijk eens aangedacht te tempen, maar temp is hoog, raar he. Heb maar 2 dagen heeeeeeeeel lichtjes bloedverlies gehad, zou denken als ik bezig was een innesteling maar ja dat weet ik nu niet he. we zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Wens , veel sterkte meid, weet het is niet gemakkelijk maar we moeten erdoor.
hahha, dat is nog een s een apart kaartje hahaha, moet wel zeggen dat voor na je NOD hij wel hoog lijkt...of heb je altijd zo'n hoge temp....?
Bedankt! Ja, ik hou het slijm nauwlettend in de gaten. Normaal heb ik helemaal geen moeite met slijm waarnemen. Het is altijd vrij duidelijk. Maar deze cyclus is anders dan anders. Ik denk dat mijn eisprong vrij laat komt, op dag 18 denk ik nu. Als het dag 19 zou worden, zou het wel extreem laat zijn. Dan krijg ik een cyclus van 33 dagen. Dat heb ik de afgelopen jaren niet gehad geloof ik. 32 dagen is mijn maximum. Maar goed, de luteale fase kan ook variëren.
Als ik je temp. kaartje bekijk, zie ik inderdaad dat je nog geen eisprong hebt gehad. Je temp. is nu juist wat lager. Ik zou zeggen klussen want je eisprong komt eraan
Ik temp altijd hoog, maar voor de ei heb ik steeds een enorme diptemp. Had bij m'n zwangerschap zo'n raar kaartje. heb steeds een misselijk gevoel, raar. Heb vorige week een test gedaan ivm hcg maar was negatief. DUS ZWANGER ZIJN NU AL DAAR GELOOF IK NIET IN. Het enige wat ik wil is een normale cyclus en eisprong, hopelijk kan ik het vinden.
Hallo meiden, Nou denk dat ik eindelijk mijn ei heb gehad! Eergisteren in de avond vreselijk kramp! Nog nooit gehad! Toen ik gisteren wakker werd was het over en vanmorgen de langverwachte stijging. Maar wel een flinke hoge! Nu hopen dat hij zo blijft! Gr Droom
heb een plekje vrijgehouden op de bank van iedereen van de tempkaartjes! (met een emmertje ernaast, je wordt bijhoorlijk misselijk op dit bankje ) komen jullie snel erbij zitten! liefs rensie
wens; wat vreselijk meid, en dta met 12 weken. heel veel sterkte. firstbaby; ik denk ook dag 18. je hebt mooi geklust in ieder geval. friendley; oh spannend, weer gestegen. dat wordt wel een plus denk. liesje; wow, mooi kaartje, ik denk ook dat het raak is bij jou. ik zit helemaal in de zenuwen. Nog geen ongi, vandaag mindr krampen dan gisteren. En zie mijn kaartje, ook weer omhoog. En het mooiste en verwarrendste , een vaag 2e streepje. ik dacht eerst dat ik hem zelf zo graag wilde zien, maar mijn schoonzus (symoen) zag hem ook. Mijn man zei alleen; ja, wel heeeel vaag, maar staat dat er niet altijd? Oh, mannen, daar heb je ook wat aan. Ik heb mijn urine van vanmorgen bewaard, en wil zo weer testen. Ik heb vanmorgen met kruidvat getest. ik heb nog een CB digitaal liggen, wat me niet verstandig lijkt, en ook nog een matcare ultra. Die schijnen 6 dagen voor de nod al te kunnen. Is het vestandig om mijjn ochtendurine nog te gebruiken of beter een nieuw plasje , maar dan avondurine? Ik hoop dat iemand reageert, want ik kan echt niet meer lang wachten...h, ja, mijn kaartje liefs wies
Hoi meiden ik ben bang dat ik misschien toch nog wel weer terug kom bij jullie vandaag redelijk helder bloedverlies gehad en de vk zei natuurlijk dat ik moest afwachten. Als het vandaag gewoon weer stopt dan zal er waarschijnlijk niets aande hand zijn en dan kan ik maandag bellen voor een echo voor die week voor alle zekerheid. Mocht het doorzetten de bloedingen dan krijg ik waarschijnlijk weer een mk. Ik baal er enorm van. Wordt er gek van en dan zeggen ze maar dat je rustig moet blijven, maar diep van binnen voel je je zo onrustig. Voor iedereen die dit weekend posi test gefeliciteerd, voor iedereen die wacht duim ik en voor iedereen die ongi is een dikke knuf. Sorry dat het zo'n lang verhaal geworden is en dat ik het hier neerle terwijl ik hier niet eens meer thuishoor, maar ja ik moet iets he. xxx Joyce
ladies heb ook weer ff wat eergisteren een temp van 36,4 Normaal rond de 37 want zit na mn ei gisteren gelukkig weer 36,9 en nu vandaag weeer 36,7 ,,ik moet nog 5 dagen voor ik ongi wordt normaal gaat ie nooit zover naar beneden hebben jullie enig idee
Neee! balen!.. echt niet leuk... Jent ; nou hopen dat het bij vandaag dan alleen blijft.. kan me voorstellen dat je er echt van in de stress zit