@ Kellox, je kaartje ziet er volgens mij wel goed uit tot nu toe. Je hebt onder je berichtje die pendels staan wil dat zeggen dat diegene in die maand zwanger zouden raken? xxx Joyce
Kellox: denk idd dat dit ei klopt en die van dag acht niet... soms is FF wat voorbarig. Maar goed, het had gekund natuurlijk!
@ friendly toch bedankt. Opzich zien cyclussen er tot nu toe zo uit 25,29,30,30. Dus opzich best redelijk volgens mij dus ik hou me gewoon vast aan de 30, dat is toch het beste? xxxjoyce
friendly, hoe hoog ff de horizontale lijn zet ligt aan de tweede temp na je ei, dus dat kan per keer verschillen. mss, wat jammer dat je mannetje het niet meer ziet zitten. die van mij wil oneindig doorgaan, ik weet niet wat beter is ? mijn kaartje dan nog maar eens. toen ik zwanger was bleef hij schommelen tussen 36,8 en 36,9. de daling van vandaag klopt met als ik ongi ga worden.
Joyce, ik weet wat je bedoeld, onze vorige zwangerschap is ook geeindigd in een miskraam met 9 weken. Daarna hebben we het weer even rustig aan gedaan. En nu wil het niet lukken, ik hoop dat we ons kunnen verzetten tijdens onze vakantie. En anders toch maar weer een pauze inlassen. Bedankt voor jullie steun meiden.....
@Aly, oke ik begrijp dat jeje zorgen maakt maar misschien stijgt die de komende dagen toch weer. Maar ja ik zie wel dat je cyclus bijna is afgelopen. Klote zeg!
Aly, je kaartje zit nog ver boven de coverline, maar ja, jij weet hoe je vorige kaartjes er uit zien. Het kan nog, hoop houden en de hele dag blazen! Joyce: ja dat is vrij mooi, ik zou idd ook de 30 aanhouden.
Ja dat klopt, degenen die pendelen vragen aan de pendel wanneer je zwanger bent en of het een jongen of meisje wordt! wel leuk he? @ friendly, denk idd ook dat dit het goede ei is! Hoop dat de stijging zo blijft (evt een innestelingsdip mag wel hihi)
@Aly: wat balen zeg, blijf toch hopen dat je temp niet verder daalt @Kellox: hoe doe je dat, dat pendelen? Hoe vraag je dat aan iemand en wat doet zo iemand dan? @mss: Ik hoop dat jullie er uit komen met z'n tweetjes. Hier mijn kaartje weer, wanneer zal nu mijn NOD zijn? Weet niet hoeveel dagen er tussen mijn ei en mijn NOD zit........
@mimitje, ja dat is ook lastig te bepalen denk ik want je cyclussen zijn zo verschillend. Maar volgens mij moet je dan van je langste cyclus uitgaan plus 1 dag ofzoiets dat heb ik een keer ergens gelezen. xxx joyce
[/url][/img] Dag dames, ik dacht dat het game over was, maar alleen 1 keer lage temp en sinds gister weer gestegen. WEl wat krampjes, maar elke keer lijken dat toch weer mijn darmen te zijn, dus wordt toch weer spannend.... @mss, wat klote zeg dat je mannetje in zo,n dip zit, sterkte ermee!
@ laupio Goh wat heb jij een lange cyclus, dat is echt wel flink balen zeg. Hoop voor jou dat het deze keer raak is. xxx Joyce
Hey meiden, Nou.. Voor mij ook weer game over deze maand. Heb me toch een krampen Dus ik ga jullie ook weer een tijdje verlaten. Allemaal ontzettend veel succes en tot....... Liefs.
Mijn ongi brak gisteren al door na een paar uur spotting. Heb ik opeens een cyclus van 26 dagen en een LF van 12 dagen! Normaal is mijn LF 14 dagen (nou ja, in de 2 cycli hiervoor dus, maar toen had ik wel 2 dagen spotting voor de ongi doorbrak). Ik dacht dat de LF hooguit 1 dag korter of langer kon zijn. De vorige cyclus werd ik 's avonds om 23 uur ongesteld en die heb ik toen op de volgende dag gezet. Vanochtend heb ik bewust niet getempt. De temp tijdens je ongi is toch niet echt informatief. Maar het voelt alsof ik vergeten ben mijn tanden te poetsen ofzo. Heel gek. Het is zo'n gewoonte geworden... @Jessica: het is inderdaad niet zo duidelijk, maar 't kan een ei zijn. @Aly, ik hoop dat 't vandaag maar een tijdelijke dip was. Hopelijk morgen weer omhoog en toch een positieve test. Ik geef wel toe dat hij behoorlijk is gezakt; ik had 't zó voor je gehoopt! Goed idee om weer naar de gyn te gaan voor IUI, denk ik. @Mss: wat balen voor je! Maar je kunt toch pas aan het einde van je cyclus echt zien of je zwanger bent of niet? Er kan heus nog vanalles gebeuren in een paar dagen.... Natuurlijk hebben jullie gewoon minder kans omdat je man op een booreiland werkt. Nu is hij ook nog ziek geweest, weer minder kansen. Maar dat wil niet zeggen dat het nooit meer zal lukken op de natuurlijke manier. Al begrijp ik dat je 't liefst het NU wil. @Jent: kan nog alle kanten op, wachten, wachten dus... @Karine: jammer zeg, sterkte! Iedereen die ik vergeten ben, succes... Dit is mijn kaartje van gisteren.