Klinkt anders aardig hoopvol allemaal! Wanneer ga je testen? Succes!@ Ik zal duimen dat ie positief is!
Na de negatieve test van vandaag wacht ik denk ik tot maandag, als ik dan nog niet ongi ben ga ik nog maar eens testen. Zou je nog een innesteling kunnen hebben op 14 DPO?
Hey lieve meiden We zijn even zwemmen geweest zegt me vriend in de bubbelbad Wat heb jij een honger zeg ben je zwanger ofzo? Ik zei euhh weet ik niet hoezo dan? Hij zei je vreet me toch de laatste week zou ik haast zeggen dat je zwanger ben Ik zei gekkie dat weten we nog niet pas over een paar dagen Maar ik heb een vraag ik ben wezen zwemmen ik trok ff een baantje kreeg ik van die steken net of ik ongi moest worden Is dat normaal? Heb er nu nog last van en ben ook niet lekker eigenlijk Liefs Tijgertje23
Ik moet zeggen dat ik ook sinds mijn ei abnormale honger heb, vooral s'morgens maar ik heb helaas vandaag negatief getest... Ik heb ook al een paar dagen ongikrampen, maar bij mij komen ze dus waarschijnlijk wel van een naderende ongi. Sorry tijgertje dat ik je niet veel hulp kan bieden maar ik hoop dat het bij jou wel tekenen zijn dat het raak is. In welke ronde zit je nu?
Ik durf het eigenlijk niet meer te geloven na die negatieve test... Nou ja ik ga maar gewoon afwachten en als mijn temp hoog blijft en de ongi wegblijft dan zal ik wel weer een test doen. Ik ben ook erg benieuwd naar jouw temp morgen! Ik ga voor je duimen dat ie mooi hoog is!
test jij morgen? Ik twijfel nog, maar ik zit nog steeds met mijn eisprong in mijn hoofd, of ie vrijdags of maandags geweest is. Ik denk nu wel maandag, maar heb vrijdag nog in mijn achterhoofd. En morgen word ik niet ongi, dat voel ik nu al wel. Dus vandaar de twijfel. Laat even weten of je test, en hoe laat, dan test ik misschien wel mee!
Ik heb vandaag al getest dus ik wacht iig nog een paar dagen... Ik denk dat ik misschien zondag of maandag weer test als het nog nodig is...
Hey wiefie Ik zit als ik het goed heb nu in ronde 5 of 6 Ja hoop het ook dat het raak is maar ik vond het nogal vreemd die buikpijn onderin Liefs Tijgertje23
ja ik probeer ook wel positief te blijven hoor maar de shake zijn echt vies en dat moet sochtends en savonds mja zoals je zegt het is voor een goed doel weet ik ook wel in me achterhoofds blijft dat gedeelte hangen maar toch ik blijf positief zeggen er vele ma soms wel moeilijk . ja ik kan hier me ei wel kwijt scheelt een hele hoop
Goedemorgen meiden, Ik plaats mijn kaartje vandaag ook even. HIj doet deze ronde eigenlijk niet mee omdat ik verschillende dagen niet getempt heb, en hem dus niet betrouwbaar meer vindt. FF geeft nu namelijk een dik vet kruis op dag 15.Meestal heb ik rond dag 18 mijn ei, en laat dat nou net 1 van de dagen zijn dat ik niet getempt heb. Maaar nou heb ik vanochtend opeens zo'n gigadip in mijn temp Dat zou betekenen dat of de duivels er aankomen, en ik dus een heel vroeg ei heb gehad, of een innestelings dip....Ongi lijkt me bijna niet mogelijk omdat ik altijd pas rond dag 30 ongi wordt....maar als ik een heel vroeg ei heb gehad , stel dag 12, dan zou het best kunnen... Een innestelingsdip lijkt me ook onwaarschijnlijk als je kijkt naar de dagen dat we geklust hebben... Snappen jullie het nog? Wat zeggen jullie van mijn kaartje? Heb het kaartje even zonder kruis geplaatst. Liefs Bregt http://img182.imageshack.us/my.php?imag ... augcn2.png Kaartje met kruis: http://img182.imageshack.us/my.php?imag ... auglg8.png
Ik plaats mn kaartje ook weer even.. Nog steeds een hoge temp. http://img.photobucket.com/albums/v242/ ... d10-08.jpg
Zo meiden, jullie gaan lekker hier! Wies, goed meid! Na die HSG heb je meer kans dat het raak is en dit ziet er super uit! Bregt, zoals ik kan zien lijkt het of FF gelijk heeft met je ei op dag 15. Dan it je nu op 9 DPO en ziet het eruit als een mooie innestelingsdip. Dat betekend wel dat je morgen weer omhoog moet! Ik zal wel ff helpen blazen! Marleen, wanneer ga je testen? Ik ben echt erg nieuwsgierig! Nou, voor mij is het einde oefening, ik heb zo'n ontzettende dip gemaakt... Ik denk dat vandaag de wel door zullen breken.
Jeetje meid, ik hoop dat die krengen wegblijven! Bedankt voor je reactie, ik ga inderdaad overwegen om in m'n volgende cyclus ook de waarnemingen van het slijm ga meenemen. Ik ga in ieder geval proberen dagelijks op hetzelfde tijdstip te tempen, voordat ik normaliter wakker wordt ... dat kan soms vrij vroeg zijn. Maar je moet er wat voor over hebben. Hopelijk krijgt m'n gyn zo een goed beeld, maar we gaan in ieder geval m'n eisprong bepalen via echo's. Ff kijken of dat een beetje tussen de vakanties en ons trouwen door kunnen fietsen. M'n cyclus duurt wel deze keer, ik vlieg momenteel van 33 naar 23 en nu zit ik alweer op dag 32. Nog geen signalen dat de komen ... we wachten af. Ik duim voor alle meiden! Ik kwam op dit topic om het tempen een beetje te begrijpen en in de vingers te krijgen. Het is hier zo gezellig, dat ik vaker kom meekletsen! Groetjes, MWB
wieffie, jammer die dip, je kaatje zag er mooi uit. bregt, een dipje ertussen is mooi hoor. marleen, mooi kaartje. wies , nu hoog blijven.