Hahaha mijn man vind het ook vreselijk dus ik kijk altijd als hij aan het werk is, verheug me altijd op dat moment!
De foto's van de verleiders staan online. Er is een reden waarom ik geen ex on the Beach kijk, maar afgaande op de persfoto's denk ik dat ik misschien deze TI ook niet uit ga zitten. Ik zei al tegen mijn vriend, de verleiders worden met het jaar echt minder.. Het moet allemaal zo nep, bruin en gespierd mogelijk.
https://www.beautify.nl/undercover-girlfriends/ Voor de videoland kijkers ik ga dit vd week ff proberen ^^
Ja ga ik ook proberen! in dit artikel staat ook dat temptation de 14de pas op videoland komt maar dan een extra aflevering dan op televisie zodat je toch een aflevering voor loopt ...
Nou dat undercover girlfriends spreekt me niet echt aan. T lijkt heel erg in scene gezet. Overdreven..
Ik zie net dat ze op tv ook een dubbele uitzending hebben. Zouden ze dan op videoland 3 afleveringen zetten?
Ik heb net fragmentjes van Goedele on top gezien met oud deelnemers. Lize en Ken zijn nog samen, Pommeline heeft een portret van Fabrizio op haar been laten zetten. Joshua heeft gedate met Goedele en als ik het goed begreep hebben zij de lakens gedeeld. Zij vroeg of ze een fragment van Adam zoekt Eva mocht laten zien en hij reageerde met 'er is toch niets dat je nog niet gezien hebt.' En het meest schokkende van alles is dat Deborah de deur voor Tim nog steeds op een kier heeft staan Waar halen ze de mensen toch elk seizoen weer vandaan