Is ze toevallig vroeg gaan lopen? Onze fysio gaf namelijk aan dat dat voornamelijk komt omdat sommige kindjes te vroeg gaan lopen. Mijn neef deed dit vroeger ook en hem moesten ze in huis klompjes aan doen zodat hij werd gedwongen om normaal te lopen...
Sam heeft het ook een hele tijd gedaan, maar nu niet meer. (voor haar derde jaar niet meer). Mijn broer (geboren met 28 weken) bleef echter op zijn tenen lopen en hij bleek spastisch te zijn. De oorzaak kan dus wel divers zijn.
@ daphne Hmm dan zal ik het is navragen bij de KA als ik met Wessel moet. Want de fysio zei laatst toen ze bij m'n zoontje was dat ze nooit had verwacht dat Britt zo zou worden. Omdat ze heel erg tegen spastisch aan zat.
Mila ook, voornamelijk als ze moe is. ka vertelde mij als ze ook gewoon kan lopen het geen probleem is. die ballerina komt me ook bekend voor, maar Mila's volledige naam is Mylène Sophie, dan blijft er ook weinig over dan ballerina..
ons meisje is met 30 weken geboren en is ook net een balerina... ze loopt ook heel veel op d'r teentjes vanaf kleins af aan al... toen ze klein was overstrekte ze ook heel veel heeft jou dochter dit ook gehad? onze kinderarts zegt bij het op de tenen lopen dat het niks uitmaakt als ze soms het nog afwisselt door op de platte voet te lopen
jade loopt ook continue op haar tenen alleen als ze haar schoenen aan heeft niet,ik maak me er geen zorgen om mijn moeder is ondertussen 50 en loopt nog steeds op haar tenen.
Mijn neefje, van nu bijna 5 jr oud, heeft ook een periode gehad dat ie op zijn tenen liep. En hij was niet prematuur, maar juist te laat geboren. Ik dacht eigenlijk dat bijna ieder kind dat ging doen?
hier alleen tenenlopen als hij iets spannend (op een leuke manier dan) vindt of als de ondergrond niet lekker aanvoelt (te koude vloer bijv in de badkamer)