Tenen lopen

Discussie in 'Prematuur' gestart door moon85, 9 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Zijn er hier nog meer kindjes die nog op de tenen blijven lopen?
    Britt kan zo ballerina zijn 8)

2. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Is ze toevallig vroeg gaan lopen? Onze fysio gaf namelijk aan dat dat voornamelijk komt omdat sommige kindjes te vroeg gaan lopen.
    Mijn neef deed dit vroeger ook en hem moesten ze in huis klompjes aan doen zodat hij werd gedwongen om normaal te lopen...

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin heeft het ook nog wel eens, vooral als het spannend is oid. Is tot het 3e jaar normaal hoor.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sam heeft het ook een hele tijd gedaan, maar nu niet meer. (voor haar derde jaar niet meer).

Mijn broer (geboren met 28 weken) bleef echter op zijn tenen lopen en hij bleek spastisch te zijn.

De oorzaak kan dus wel divers zijn.

5. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ daphne

Hmm dan zal ik het is navragen bij de KA als ik met Wessel moet.
    Want de fysio zei laatst toen ze bij m'n zoontje was dat ze nooit had verwacht dat Britt zo zou worden.
    Omdat ze heel erg tegen spastisch aan zat.

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ theepot

Nee helemaal niet vroeg hihi.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

Mila ook, voornamelijk als ze moe is. ka vertelde mij als ze ook gewoon kan lopen het geen probleem is.

die ballerina komt me ook bekend voor, maar Mila's volledige naam is Mylène Sophie, dan blijft er ook weinig over dan ballerina..

8. luuus

luuus Niet meer actief

ons meisje is met 30 weken geboren en is ook net een balerina... ze loopt ook heel veel op d'r teentjes vanaf kleins af aan al...

toen ze klein was overstrekte ze ook heel veel heeft jou dochter dit ook gehad?

onze kinderarts zegt bij het op de tenen lopen dat het niks uitmaakt als ze soms het nog afwisselt door op de platte voet te lopen

9. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ luuus

Ey!
    Hoe is het met F?
    Ja Britt deed dat ook heel erg.
    En nog wel is.

Liefs

10. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    jade loopt ook continue op haar tenen alleen als ze haar schoenen aan heeft niet,ik maak me er geen zorgen om mijn moeder is ondertussen 50 en loopt nog steeds op haar tenen.

11. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Mijn neefje, van nu bijna 5 jr oud, heeft ook een periode gehad dat ie op zijn tenen liep.
    En hij was niet prematuur, maar juist te laat geboren.

Ik dacht eigenlijk dat bijna ieder kind dat ging doen?

12. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    hier alleen tenenlopen als hij iets spannend (op een leuke manier dan) vindt of als de ondergrond niet lekker aanvoelt (te koude vloer bijv in de badkamer)

Deel Deze Pagina