tepel topic(dus niet de borst zelf)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door esther 7, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    hallo!

    ik ben benieuwd, wie er pijnlijke tepels heeft en of dat bij zwangerschap pas is gekomen of ook bij niet zwangeren.

    zijn er ook mensen die het bij de ene tepel meer hebben dan bij de andere?

    groeten esther
     
  2. Gina82

    Gina82 Fanatiek lid

    3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ik heb dat ook.. ze lijken ook anders (wat groter en beetje wittig bovenop) maar ik mag pas over zes dagen testen dus weet nog niet of het met stoppen van de pil te maken heeft of zwangerschap... hopen op het laatste haha..

    Liefs Gina
     
  3. luna777

    luna777 Lid

    21 aug 2007
    10
    0
    0
    gastvrouw eetcafe
    enschede
    hoi

    Ik had bij de eerste zwangerschap enorm last van mijn borsten en met name van de tepels. Ik kon niet onder de douche, dat deed echt pijn. Ik had het ook al meteen voor ik had getest. (4 weken)


    Nu heb ik geen last van mijn tepels. Heel af en toe voelen mijn borsten wat gespannen en staan de tepels meer naar voren..

    Luna
     
  4. BabyGirl86

    22 aug 2007
    6
    0
    0
    Hoi Hoi.

    Ik heb ook pijnlijke tepels.
    de een is pijnlijker dan de ander.
    Ik heb dat nog nooit gehad.
    weet niet of ik zwanger ben!
     
  5. cindy21

    cindy21 Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.384
    0
    0
    omgeving oss
    hallo
    ik heb het nu ook voor het eerst weer heb het nog nooit ghad als ik ongie moet worden maar ik kan pas over n n paar dagen testen

    grtjess
     
  6. Eowyne

    Eowyne Actief lid

    26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Hoi hoi,

    Ik had het zowel vorige maand als deze maand. Vorige maand veel heviger dan deze keer. Voor mij was/is het dus denk ik ontpillen. Ze zeggen wel dat de symptomen van ontpillen en zwangerschap vaak dicht bij elkaar liggen dus voor jou/jullie kan het natuurlijk wat anders betekenen :)

    Ik duim voor jullie!

    groetjes,

    Eowyne
     
  7. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Ik heb het nu al 6 dagen! Hopelijk is het dit keer een positief teken... We blijven duimen en.....

    En EOWYNE al getest? Ik zie dat het vandaag kan!
    Ik zal voor je duimen!

    Liefs Sandra
     
  8. Eowyne

    Eowyne Actief lid

    26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Hoi Sandra,

    Hihi, nee nog niet getest. Ik ben uitgegaan van mijn oorspronkelijke cyclus van 28 dagen, maar ik vertouw mijn cyclus nog niet helemaal. Vorige maand had ik er een van 32 dagen en toen werd ik ook ongi.

    Ik heb besloten te wachten met testen tot 29 augustus. Dat is drie dagen na mijn vorige cyclus NOD. Beetje vaag verhaal allemaal dus let er niet teveel op :D .

    Maar lief dat je voor me duimt! En jij ook onzettend veel succes want jouw NOD is er ook bijna! Ik zal ook zeker voor jou duimen!

    Liefs,

    Eowyne
     
  9. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Grappig. Ik ben ook uitgegaan van mijn oorspronkelijke cyclus, ook van 28 dagen uitgegaan. Maar ik verwacht mijn NOD eigenlijk niet over 3 dagen maar maandag of dinsdag. Op dag 31 dus. Want ik heb ovulatietesten gedaan, en weet dus wanneer ik mijn 'ei' heb gehad.

    Ik zal mijn banner even aanpassen naar 31 dagen...

    Sandra
     
  10. jendo

    jendo Actief lid

    16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Toen ik zwanger was heb ik ook erg gevoelige tepels gehad en nu heb ik dat weer.... Ik hoop het zo! Links is het voolopig erger dan rechts.. Rechts was ook eerder 'ontzwangerd' na de miskraam. Ze waren echt van vorm veranderd tijdens de zwangerschap.
     
  11. ingepinge

    ingepinge Actief lid

    18 mei 2007
    385
    0
    0
    Ik had het heel sterk! :( Het deed ook echt zeer als ik bijvoorbeeld mijn bh aan deed of op mijn buik lag.
    Ik had het al voordat ik wist dat ik zwanger was, maar ja... door dit soort dingen weet je ook wel dat er iets in je lichaam aan het veranderen is! :)
     
  12. EdNe

    EdNe Actief lid

    22 aug 2007
    113
    0
    0
    België
    Heb er ook enorm veel last van. Mag nergens tegen botsen want het doet pijn. Zelfs m'n kleren die er tegen schuren doet zeer. Best vervelend soms. Moet nog 7 dagen voor m'n NOD.....Spannend :(
     
  13. Marleen1979

    Marleen1979 VIP lid

    8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik weet pas net dat ik zwanger ben. Ik heb vooral aan één kant een erg zere tepel. Anders had ik dat ook net na mn eisprong, maar nu doet het wel meer zeer denk ik.
     
  14. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik had nog voordat ik positief testte, giga brandende tepels...ik herkende het compleet niet...Maar zie nu mijn banner...
    Sinds een week of 15 zijn ze nu echt huge en super donker van kleur....
     
  15. Niet meer actief

    Hoi,
    Voor mijn mensturatie had ik bijna elke maand ( 99 %) pijn op mijn borsten. De eerste dag op de mensturatie die was al weg...(ook ik krijg een soort migraine die op het eerste dag weg is samen met een klein beetje bloed in mijn neus.(dat zel komen vanwege de endometriosis die ik heb... helaas...)

    mijn zwangerschap is een IVF process(2de keer)

    bij de eerste IVF process die niet lukte, na de terugplaatsing 2 dagen had ik geen borstpijn maar daarna wel tot ik mijn mensturatie gekregen heb(dus toen ik heb het al begrepen dat het niet gaat lukken)...
    bij deze keer, was er de die pijn vanaf de moment die ik terugplaatsing gekegen had, (ook wist ik al ik zwanger was dus).
    mijn tepels waren de eerste weken enorm pijnlijk, en zelfde ook onder de douche, ook een tepel heeft iets andere uitzicht dan de andere(maar ze waren altijd zo geweest) nu is het meer zichtbaar).
    Ik heb vet dropjes op mijn tepels(eentje heeft meer dan de andere...)
    voor mij s'nachts zijz ze enorm pijnlijk, ik kon ook echt niet bewegen...

    xox
     
  16. Emma23

    Emma23 Lid

    9 aug 2007
    47
    0
    0
    Ik heb er ook las van, alleen de linker veel meer dan de rechter! Gisterenavond kreeg ik er ineens last van. Mijn vriend was al naar bed en het voelde echt alsof mijn tepel verbrand was ofzo! Het was zo ontzettend pijnlijk. En toen ik in bed tegen mijn vriend aan ging liggen, schuurde het gewoon. Ik ben vervolgens maar alleen op mijn rug gaan liggen, zonder deken op mijn borsten..
     
  17. Euhmzz

    Euhmzz Actief lid

    14 jun 2007
    465
    0
    0
    Het wit op de tepels heb ik meer gehad hoor, bij mij was dit geen teken van zwangerschap, maar ik hoop voor jou wel!
     
  18. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    had de normale pijnlijke borsten toen ik zwanger bleek, ging snel weg. voel mijn borsten niet en mijn tepels al helemaal niet. ;)
     
  19. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    't is alweer een tijdje terug, maar toen ik zwanger was (beide keren) had ik enorm last van jeuk aan de tepels. Op een bepaald moment kon ik het dan ook niet laten om ongegeneerd te krabben, soms zo hard dat de huid er stuk van ging. Nog net niet bloeden maar wel een rood schrijnend gevoel.
    Bij een week of 14 was het over, maar toen was de tepelhof ca 2 maal zo groot en 3 keer zo donker geworden als normaal.

    Groet van Kiki
     
  20. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb elke maand wel wat last van brandende tepels na mn eisprong, maar ik heb het idee dat het deze maand erger is. Vannacht en de nacht ervoor werd ik steeds wakker omdat ik op mn buik lag en dus op mn tepels wat zo'n zeer deed. Ook schuurt mn bh er langs, is geen fijn gevoel. Hopelijk komt het door het zwanger zijn, maar dat weet ik pas volgende week, helaas!
     

Deel Deze Pagina